شناسه خبر : 52838
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1396 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ستاد انتخاباتی رئیسی در مازندران افتتاح شد

عصر امروز ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مازندران با حضور نیروهای مردمی استان  در مرکز مازندران افتتاح شده است.

مراسم افتتاحیه با حضور خانواده‌های شهدا و جانبازان دفاع مقدس و نیروهای مردمی برگزار و مورد استقبال چشمگیر مردم مازندران مواجه شده است.

قائم مقام رئیس ستاد انتخابات رئیسی در این مراسم با بیان اینکه همه مردم جامعه در صنوف مختلف اقدامات متفاوتی دارند اما احساس تغییر در همه مشترک است، اظهار کرد: ما با فردی مخالف و یا دشمن نیستیم اگر انتقادی می‌شود به‌دلیل خفت و خواری است که در سیاست خارجی در حال انجام است.

جواد قناعت افزود: با توجه به اینکه موضوع تغییر احساس می‌شود وظیفه نیروهای انقلابی است تا با کمک هم رقابت سالمی در کشور ایجاد شود زیرا رقابت ما در حل مشکلات کشور است.

 وی با اشاره به اینکه بیشتر صنایع استان تعطیل شده است و یا 20 تا 15 درصد فعال است، قرار بودن آب خوردن ما هم به برجام پیوند زده شود اما در این زمینه هم کاری نشده است.

قائم مقام رئیس ستاد انتخابات رئیسی با اشاره به اینکه هر فردی از فیلتر شورای نگهبان عبور کرد برای ما محترم است، افزود: حجت‌الاسلام رئیسی  نیروی مخلص و در صحنه است و فردی با تقوا، مطیع رهبر، زجر کشیده و دلسوز مردم است و ما در ستاد انتخاباتی ایشان نقش انقلابی خود را ایفا می‌کنیم.

وی با تاکید براینکه ستاد مردمی بدون دخالت در کار همدیگر باید مورد حمایت قرار گیرد، افزود: دو راهبرد مهم برای ستاد تشکیل شد که شامل جبهه فراگیر از نیروهای انقلاب و تبلیغات فراگیر موثر در ستاد است.

قائم مقام رئیس ستاد انتخابات رئیسی در مازندران ستاد فراگیر جبهه مردمی 14 هزار نفره در مازندران است که با دعوت و فراخوان از نیروهای انقلابی در استان و شهر حمایت صورت می‌گیرد، گفت: راهبرد تبلیغ موثر و فراگیر با تبلیغ چهره به چهره، روش‌های نوین و خلاقانه، نهضت سخنرانی در استان صورت می‌گیرد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه در جبهه اصولگرایان نامزدهای دیگر هم فعالیت دارند لازم است با دوستی رقابت سالم ادامه یابد، ادامه داد: هر تصمیمی گرفته شد باید با وحدت و همراهی انجام شود.

قناعت استفاده از همه ظرفیت‌ها، تحمل و مدارا، وحدت در صنوف نیروهای انقلابی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: استفاده از هرگونه اموال عمومی و بیت‌المال ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی و حفظ نظم در ستاد از اولویت‌ها محسوب می‌شود، افزود: ستادها در حین سادگی باید به صورت مردمی و خودجوش اداره شود.

قائم مقام رئیس ستاد انتخابات رئیسی، گرانی قیمت نفت را عامل موثر در اداره کشور دانست و بیان کرد: دولتی موفق و متعهد است که سهم نفت را از بودجه کشور کم کند همکاری با بیگانگان و عملکرد ضعیف در دولت هفتم، هشتم و یازدهم دیده شد که نفت با نازل‌ترین قیمت فروخته می‌شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi