شناسه خبر : 52845
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1396 , 15:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشاور فرهنگی یا مروج بی فرهنگی؟!

لحن صحبت کردن مشاور فرهنگی رئیس جمهور ما را به یاد صحبت های ترامپ و خانم کلینتون می اندازد.

معلم جانباز -  لحن صحبت کردن مشاور فرهنگی رئیس جمهور ما را به یاد صحبت های ترامپ و خانم کلینتون می اندازد.

مثالی در میان مردم عامی هست که می گوید:

کدخدای ده که مرغابی بود

وای بر آن ده که رسوائی بود

حالا لحن صحبت کردن مشاور فرهنگی رئیس جمهور ما را به یاد صحبت های ترامپ و خانم کلینتون می اندازد. رسوائی اخلاقی غرب و نوع مناظره های نامزدان ریاست جمهوری امریکا جهانیان را به بی اخلاق بودن جامعه امریکا مطمئن کرده است.

 اما سخنان مشاور محترم یک سر وگردن بالاتر از ترامپ بود؛ مورد خطاب قرار دادن کاندیداها و یا مجریان زحمت کش صدا وسیما با عنوان سگ غیر قابل باور و دور از شأن ملت بزرگ و انقلابی ایران است. خدا وکیلی این قدرت و این مناصب، آن هم برای یک معمم چقدر مهم است که تمام ارزش ها و اخلاقیات و حقوق یک ملت 80 میلیونی زیر پا گذاشته شود.

آیا حکومت برای دوستان روحانی آن قدر مهم است که بعد از 38سال مجاهدت فرزندان ایران زمین و شهدا و جانبازان که هدفشان رشد اخلاقیات بود و برای اعتلای فرهنگ اسلامی جان شیرین خود را از فدا کردند تا جامعه ای اسلامی با ارزش های اخلاقی نبوی و علوی داشه باشیم، آقایان به یکباره تمام حیثیت و آبروی ایرانیان را بر باد دهند.

 آیا کلمات بهتری نبود تا آقای دکتر آشنا که خود را مشاور فرهنگی و رسانه ای دولت تدبیر وامید می نامند استفاده کنند، چرا این دولتمردان در طول این 4سال مرتب از کلمات قصار خارج از عرف و از ادبیات لاتی استفاده می کنند! هدفشان چیست؟ آیا قصد دارند جامعه بی اخلاق و ادبیات لات منشی در کشور رونق بگیرد؟ آیا استحاله فرهنگی با استارت ریز کلمات و واژه های غیر متعارف کلید خورده است.

 جناب آقای آشنا که عمری را در دانشگاه و در علم رسانه و اخلاق سپری کرده است بر سخنان خود مسلط نیست و ناخوداگاه چنین کلماتی را بر زبان جاری می کند یا اینکه تعمدی در کار است و باید کسانی جلوی این بی اخلاقی را بگیرند.

 در دهه 60 برای احیای فرهنگ اسلامی و جاری و ساری کردن احکام الهی کسانی بودند که برای رفتن بر روی مین از یکدیگر سبقت می گرفتند و تمام داشته های خود را که جوانی و شادابی و... بود را ارزانی ایران کردند.

 اما امروز بعد از گذشت چهار دهه کسانی پیدا شده اند که با تکیه بر همین ارزش ها و سوء استفاده از مقام شهدا برخلاف خواسته آنها حرکت می کنند و تمام داشته ها را برای کسب قدرت به تمسخر گرفته اند.

بکارگیری واژه های نامانوس و غیر متعارف به مصلحت دولتمردان نیست هر چند که سگ حیوانی نجیب ووفادار است و به صاحبانش خیانت نمی کند ولی تشبیه دیگران به سگ جای تامل دارد.

 امیدواریم دیگر شاهد چنین توهین و بد اخلاقی هایی نباشیم و کسانی که فکر می کنند به ملت وفادار هستند و راه شهدا را ادامه می دهند فقط کافی است سخنان رهبری را نصب العین خود قرار دهند.

 توهین و فحاشی کردن ابزاری کوچه بازاری است که به برکت انقلاب اسلامی تقریبا" از بین رفته بود و نسل انقلاب و جوانان ایران زمین در میدان های ورزشی و بین المللی همیشه جام اخلاق را برنده بوده اند. اما مشاور فرهنگی! رئیس جمهور برطبل بی اخلاقی می کوبد و به جای آرام کردن فضای انتخابات، آلارم های منفی به جامعه ارسال می کند.

 باز هم می گویم از کسانی که خود را با کلمات تدبیر و امید به مردم معرفی کرده اند ننگ است بجای معذرت خواهی از 4سال تورم، رکود، بی اخلاقی و تولید برجام و.......دیگران را به سگ تشبیه کنند.

 خدایا خودت نگهبان ایران زمین باش و سایه مقام معظم رهبری رهبر فرزانه نظام را بر سر ملت مستدام بفرما.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
از رندی  پرسیدند؟

علت سنگینی خواب چیست؟

گفت: سبک بودن اندیشه، هر چه اندیشه سبکتر باشد

خواب سنگین تر است...

شبت بخیر کدخدا .
از رندی  پرسیدند؟

علت سنگینی خواب چیست؟

گفت: سبک بودن اندیشه، هر چه اندیشه سبکتر باشد

خواب سنگین تر است...

شبت بخیر کدخدا .
سلام ، ضمن تشکر این گونه صحبتها فقط در فضای مجازی و نشریات زنجیره ای غرب پرستان و نوکران استعمار و قدرت و ثروت طرفدار دارد اما آنها در سخنرانی های فاقد پوشش رسانه ای تمام دین و مذهب و اعتقادات مردم را مورد توهین قرار میدهند. در حال حاضر رییس ستاد آقای روحانی پس از توهین به معصومین (ع) موجب صدور بیانه مراجع و علمای اسلام شده است. ضد انقلاب در هر حال به اصلاح طلبان رای میدهند و هیچگونه نگاهی به عملکرد چهار ساله آنها ندارند.
بیاد داریم پس از انتخاب دوره دوم دولت اصلاحات تمام فرمانداران با تحریک نوچه های خودشان باعث حمله به منازل امامان جمعه و مردم انقلابی شدند سپس در سخنرانیهای وزیران شاهد انواع توهین به مقدسات مردم بودیم که بخشی از آن بیانیه ها در کتابچه های منتشره وجود دارد.
چرا اصلاح طلبان بطور علنی از فقدان اعتقادات دینی و مذهبی و نوکری آمریکا و اسراییل نمیگویند اما خود را بطرز منزجر کننده ای پیرو دین و مذهب معرفی میکنند که نوعی فریب آشکار مردم است. اصلاح طلبان غربگرا و تجمل پرست برای رسیدن به قدرت و ثروت از هیچ کاری کوتاهی نکردند و با انواع ترفندها و سیاست بازیها تلاش میکنند در حکومت حاضر باشند. بر کسی پوشیده نیست اگر امثال بنی صدرها در حکومت باقیمانده بودند همین دشمنی را با حکومت و مردم داشتند که طی چهار سال گذشته از رحم اجاره ای شاهد بودیم. آنها در مقابل کشتار مسلمانان توسط رژیم منفور آل سعود سکوت کردند و میخواهند حمله کننده به سفارت شیاطین محاکمه و مجازات هم بشود. آنها به سنگ پا گفتند زکی !!!!
متاسفانه سیاستها از یک طرف مرگ بر آمریکا و اسراییل است اما از طرف دیگر نوکران اسراییل و آمریکا تایید صلاحیت میشوند و از طریق نشریات زنجیره ای و فضای مجازی با فریب جوانان تلاش میکنند از مصدر قدرت حکومت به نظام اسلامی و مسلمانان ضرباتی مهلک وارد کنند تا مورد حمایت استکبار جهانی قرار گیرند.
مناظره اول با دروغهای تکراری و آمارهای بی اساس و توهین به سیاستها و ارزشهای نظام اسلامی گذشت که بسیار شرمنده شدیم زیرا مناظره بطور مستقیم در تمام دنیا پخش شد.
اصلاح طلبان از زیر چادر نوکری استکبار و حمایت از فتنه گران خارج شوند و اعتقادات خودشان را علنی به مردم بگویند. اگرچه عملکرد آنها بخوبی روشن و گویای اعتقادات ضد اسلامی است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi