شناسه خبر : 52846
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1396 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مردم ممکن است روحانی را سر صندوق تنبیه کنند


رسانه‌های غربی انتخاباتی سخت را برای روحانی پیش‌بینی می‌کنند. نیویورک‌تایمز با نگرانی نوشت روحانی ممکن است سر صندوق‌ از سوی مردم تنبیه شود.
این روزنامه با بیان اینکه از نگاه تحلیلگران، رقابت نهایی در انتخابات به روحانی و رئیسی (یک مقام سابق قضایی) ختم می‌شود، نوشت: انتخاب دوباره روحانی به هیچ وجه قطعی نیست. او ممکن است در صندوق‌های رأی تنبیه شود و رئیسی تندرو سر کار بیاید.
روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل نیز در گزارشی نوشت: حسن روحانی رئیس‌جمهور فعلی ایران، مبارزه سختی را با نامزدهای تندرو در پیش دارد. رقیب وی ابراهیم رئیسی است.
در همین حال خبرگزاری رویتر نوشت: روحانی رئیس‌جمهور عملگرا به مصاف تندروها می‌رود. به اعتقاد تحلیلگران، بزرگ‌ترین چالش روحانی در  این انتخابات که از سوی میانه‌روها و محافظه‌کارانی چون علی لاریجانی رئیس مجلس نیز حمایت می‌شود، ابراهیم رئیسی است.
فرانس‌پرس هم گزارش داد: مبارزات  انتخابات ریاست‌جمهوری ایران روز جمعه در حالی آغاز شد که حسن روحانی رئیس‌جمهوری کنونی با نبرد شدید و سختی با تندروها روبه‌روست. ابراهیم رئیسی، قاضی پیشین رقیبی جدی برای روحانی تلقی می‌شود. او  مدیر یک بنیاد نیرومند مذهبی در شهر مقدس مشهد است و بر توجه به فقیران و نیازمندان، تاکید دارد.
روزنامه دیلی‌میل نیز معتقد است ابراهیم رئیسی از پشتوانه مذهبی قوی برخوردار است.
روزنامه واشنگتن‌پست اما می‌نویسد: انتخابات آتی ایران احتمالا رقابتی تنگاتنگ میان سه نامزد شامل روحانی، رئیسی و قالیباف است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi