شناسه خبر : 52850
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1396 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مقام جانبازان کمتر از شهداء نیست

حمید احدی روز دوشنبه در نشست فرهنگ ایثار و شهادت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد، با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان روز جانباز افزود: جانبازان با تحمل سختی‌های دنیایی در مسیر حضرت ابوالفضل العباس (ع) حرکت کردند در نتیجه حرکت آنان در مسیر حق نازل و کشور از هشت سال دفاع مقدس سربلند و پیروز بیرون آمد.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات جانبازان و احترام و توجه ویژه به این قشر زحمت‌کش نظام و انقلاب، بهترین راه بزرگداشت مقام ایثارگران است.
وی صبر و پایداری جانبازان را عامل بالا رفتن شأن و مقام آنان درنزد خداوند خواند و گفت: مقام و جایگاه جانبازان غیر قابل توصیف است.
احدی اظهار داشت: در 11 اردیبهشت ماه به مناسبت تقارن روز کار و کارگر و روز جانباز از کارگران جانباز شهرستان تجلیل و قدردانی خواهد شد.
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس نیز در این نشست روز جانباز را فرصتی برای تجدیدپیمان با این سرمایه‌های ارزشمند نظام و انقلاب دانست و گفت: هدف ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران، همواره عزتمداری و منزلت در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به جامعه ایثارگری است.
نصرالدین فریدونی افزود: مراسمی به مناسبت روز جانباز به همت شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فردیس 500 نفر از جانبازان در مشکین دشت تجلیل می شوند.
وی گفت: رسیدگی به امور و مشکلات درمانی، عقد قرارداد با بیمه ایران با مراکز درمانی شهرستان، ارائه خدمات مسکن از طریق اعطای وام از جمله برنامه های امسال این اداره برای خانواده های شهداء و جانبازان است.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi