شناسه خبر : 52852
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1396 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از جانبازان بالای ۷۰ درصد

 خسرو شهیدی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، چهارشنبه(6  اردیبهشت) در کمیته ایثارگران، با تأکید بر ضرورت ترویج و اشاعه فرهنگ شهید و شهادت، گفت: همفکری و هم افزایی برای برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه های روز جانباز در دستور کار این نشست قرار دارد.

 

وی افزود: برنامه های گرامیداشت روز جانباز مانند سال های گذشته به صورت منسجم در کرمانشاه و تمامی شهرستان های تابعه برگزار می شود.

 

شهیدی، اظهار کرد: بعد تبلیغاتی این روز یکی از مسائل مهمی است که باید به نحو مطلوب صورت بگیرد.

 

وی ابراز کرد: 21 هزار جانباز تحت پوشش و مشمول خدمات در استان کرمانشاه داریم که نیمی از آن ها در شهر کرمانشاه هستند.

 

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، با تأکید بر گرامیداشت این روز با تجلیل از جانبازان شاغل و یادآوری رشادت ها و شجاعت این عزیزان، بیان کرد: همایش بزرگداشت این روز با حضور 700 نفر از جانبازارن بالای 70 درصد و خانواده هایشان در تالار گل نرگس برگزار می شود.

 

وی با اشاره به پیش بینی برنامه های فرهنگی، آموزشی و هنری در این مراسم، ادامه داد: برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم نیازمند تعامل، همراهی و همیاری سایر دستگاه ها و نهادهای استان است که در خور شأن این بزرگواران باشد.

 

شهیدی، از تدارک ویژه برنامه های این روز از سوی ادارات بنیاد شهید در تمامی شهرستان ها، گفت: دیدار و سرکشی از خانواده های جانبازارن به صورت ویزه در این روز در دستور کار قرار دارد.

اینستاگرام
يعنى روزى خواهد رسيد كه درروز جانباز از جانبازان زير هفتاددرصد هم مثل جانبازان هفتاددرصدتجليل شود؟ و جانبازان زير هفتاددرصد را هم مثل جانبازان هفتاددرصد ببالا به رسميت بشناسند؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi