شناسه خبر : 52867
پنجشنبه 07 ارديبهشت 1396 , 12:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منتقدان وضع موجود، متحد شوید!

فرقی نمی‌کند که در شمال، برف ببارد یا در شمال غرب، سیل یا در جنوب، گرد و غبار! رگ گردن این دولت، تنها برای مدیرانی با نجومی‌ترین حقوق ممکن کلفت می‌شود.

حسین قدیانی - خواهر یا برادری که داری این متن را می‌خوانی! اگر گله ‌داری از این همه خلف‌وعده، از این همه کارگر بیکار شده، از این همه کارخانه ورشکسته، از این همه رکود، از این همه تناقض میان آمار دولت و جیب ملت، از این همه عدم پاسخگویی که مختصر یارانه تو هموطن یا برادر و خواهر تو را قطع کنند بدون آنکه زحمت یک خط توضیح به خود بدهند، از این همه تفرعن، از این همه اشرافی‌گری، از این همه حقوق نجومی، از این همه مدیر شاسی‌بلند که با وجود آن همه تخلف میلیونی هر ماهه، آخرش هم طرف بشود ذخیره و امانتدار، از این همه فساد، از این همه تبعیض و از این همه دشمنی با تو و دوستی با دشمن، باید «تغییر» دهی فضا را که از قضا، تقدیر و قضا، بسته به تدبیر تو و رای تو هموطن عزیز است.

خواهرم! در جهت «تغییر وضع موجود»، هیچ مهم نیست اصلاح‌طلب باشی یا اصولگرا یا اصلا هیچ‌کدام، تهرانی باشی یا ساکن هر کجای دیگر این ایران عزیز، دانشجو باشی یا کارمند یا خانه‌دار، هرچه می‌خواهی باش اما برای «تغییر» چاره‌ای نیست الا «اتحاد»! اگر جملگی گلایه دارید از وضع موجود، پس یکدل و یکصدا و همه با هم عزم را برای تغییر، جزم کنید! همه شما خواهران عزیز، لابد در خانه خودتان یا آشنایان‌تان یا در و همسایه، کارگر بیکار شده دارید! و لابد دیده‌اید تبلیغ «خانه کارگر» را بر در و دیوار شهر! شگفتا!

کارخانه، تعطیل و کارگر، بیکار اما «خانه کارگر» با سوءاستفاده از نام مقدس کارگر که بلاشک عرق جبین او کم از خون مطهر شهید ندارد، مشغول تبلیغ برای همان حسن روحانی‌ای است که در چشم همه شما نگاه کرد و گفت: «ما شرمنده نیستیم»! اگر با وجود این وضع، دولتی سر کار است که رئیس آن ذره‌ای احساس شرمندگی ندارد، بلادرنگ «تغییر» ضرورت مضاعف پیدا می‌کند! پس اختلافات ظاهری را کنار بگذارید و دست در دست هم «تغییر» را در میدان عمل، عملیاتی کنید!
حال سخنی با تو برادر محترم! صرف‌نظر از هر عقیده‌ای که داری و هر سلیقه‌ای، اگر ادامه وضع موجود را با وجود این همه بیکاری و این همه رکود، خطرناک برای امن و امان ایران عزیز می‌دانی و هرگز دوست نداری صبح را به جای کار، با ناامنی‌های متعدد ناشی از بیکاری و رکود، آغاز کنی، ندای «تغییر مدیریت اجرایی کشور» را همصدا با خواهرانت و همراه با دیگر برادرانت فریاد کن!
آری! حق ما جمهور مظلوم، رئیس‌جمهوری نیست که ۴ سال پیش در چنین روزهایی، وعده تحول اقتصادی در بازه زمانی ۱۰۰ روزه بدهد و بعد به چشم مرد و زن ما نگاه کند و منکر وعده خود شود، آنگاه بگوید «۱۰۰ سال هم برای حل مشکلات کشور کافی نیست»! و بعد شگفتا! دوباره وعده ۱۰۰روزه دهد! رئیس‌جمهوره که داریم؟!

هیهات! حق ما جمهور همیشه در صحنه که هرگز دعا در حق سربازان امنیت ایران عزیز، من‌جمله همین حاج قاسم سلیمانی را فراموش نکرده و نمی‌کنیم، داشتن رئیس‌جمهوری نیست که روز توافق، با جلو انداختن خانواده شهدای هسته‌ای اعلام جشن کند که «به محض اجرای برجام، همه تحریم‌ها بالمره لغو می‌شود.» و اندکی بعد چشم در چشم ما بدوزد و مدعی شود «ما اصلا برای لغو تحریم‌ها، وارد مذاکره با دشمن نشدیم»! از سویی بگوید خزانه خالی است و از سویی مدیرانی داشته باشد با حقوق ماهی ۱۰۰ میلیون و بیشتر!

از سویی بگوید هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد نداریم، از سویی بزرگ‌ترین تخلف مالی ممکن را «معوقه بانکی» بخواند! از سویی مدعی مبارزه با فساد باشند، از سویی متخلف را ذخیره و امانتدار بخوانند! از سویی در استخرهای شاهانه، شیرجه‌های لوکس بزنند، از سویی اعلام کنند شب پرداخت یارانه، شب عزای هیات دولت است!‌ تو گویی دارند از جیب خودشان، به ملت، صله می‌دهند که این همه از موضع بالا با مردم حرف می‌زنند! هان ای منتقدان وضع موجود! اختلاف، بی‌اختلاف!

همه با هم متحد شوید! همه با هم متحد شویم! «تغییر» نزدیک است! اگر ناظر بر شرایط کشور، همه بخوبی می‌دانیم به که نمی‌خواهیم رای بدهیم، این «نه» را لاجرم باید متحد و یکدل، همگام و همصدا فریاد برآوریم! زنده باد حنجره‌های متفاوت که فریادشان یک سخن است! موضع اتحاد، اینجاست!‌

موضع وحدت، همینجاست! اینکه رای شما، در روز ۲۹ اردیبهشت به کدام یک از این نامزدها باشد، بسته به سلیقه خودتان دارد اما هر ایرانی، با هر جنسیت و هر مشربی، قدر مسلم به رئیس دولتی که با وجود وعده ۱۰۰ روزه، ۱۰۰ سال را هم برای حل مشکلات کافی نمی‌داند، اعتماد دوباره نخواهد کرد! در نهایت، اگر دوست داریم با «ایران» جمله بسازیم، اما بدون رکود و بیکاری، چاره‌ای نیست الا حذف این کلیشه‌های بی‌عمل مزاحم که تمام واکنش‌شان به تلفات خونبار مردم، این است: «جای نگرانی نیست! کشته شدگان، بیمه هستند»! برای «دولت کلیشه‌ها» فرقی نمی‌کند که در شمال، برف ببارد یا در شمال غرب، سیل یا در جنوب، گرد و غبار! رگ گردن این دولت، تنها برای مدیرانی با نجومی‌ترین حقوق ممکن کلفت می‌شود، نه شما مردم عزیز! هان ای منتقدان وضع موجود! متحد شوید!

منبع: وطن امروز
اینستاگرام
ایول خودتان اینتور رو کنید

...

اتحاد متحد حالیمون نیست ؟!

اول بگو کدومشون مخالف معیشت رزمندگان و جانبازان بالاخص

۵% دفاع مقدس نیست ؟!

که مردند بچه های جبهه و جنگ از بس که از بنیاد حقوق نگرفتند ؟!

...


...

جناب آقای محسن رضایی عزیز .

همین الآن گفتگوی تلویزیونی شما در شبکه ۵ تمام شد .

واقعاً برای شما متاُثر شدم که فرمودید ؛

در انتخابات مجلس شرکت کردید و جزو ۳۰ نفر منتخبان مجلس رای

نیاوردید و انتخاب نشدید ؟!

و متعجب شدید از عدم انتخاب خودتان .

آقای محسن رضایی عزیز با این مشاوران که شما دارید :

که مشورت می دهند رزمندگان و جانبازان

بالاخص ۵% دفاع مقدس را حقوق و معیشت

و مسکن ندهند که فقیر و بدبخت بمانند ؟!

و از امکانات بنیاد شهید و امور ایثارگران

محرومشان کردند ؟!

آیا جنابعالی هم دلت برایمان سوخت ؟!

ملت باید قدردان شما باشند و رای بدهند .

جنابعالی هم قدر دان بچه های جبهه و جنگ

باشید و دستور فرمائید که رزمندگان و جانبازان


مثلاً ۵% بیکار و بی حقوق را از بنیاد شهید

حقوق کامل پرداخت نمایند .

متشکریم .

موفق و سلامت باشید .

...

...

جناب آقای محسن رضایی عزیز .

همین الآن گفتگوی تلویزیونی شما در شبکه ۵ تمام شد .

واقعاً برای شما متاُثر شدم که فرمودید ؛

در انتخابات مجلس شرکت کردید و جزو ۳۰ نفر منتخبان مجلس رای

نیاوردید و انتخاب نشدید ؟!

و متعجب شدید از عدم انتخاب خودتان .

آقای محسن رضایی عزیز با این مشاوران که شما دارید :

که مشورت می دهند رزمندگان و جانبازان

بالاخص ۵% دفاع مقدس را حقوق و معیشت

و مسکن ندهند که فقیر بمانند ؟!

و از امکانات بنیاد شهید و امور ایثارگران

محرومشان کردند ؟!

آیا جنابعالی هم دلت برایمان سوخت ؟!

و اینکه همه همرزمانتان که باید به شما رای می دادند ؛ یعنی رزمندگان

و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس را از حقوق و معیشت

محروم کردند که فقیر و بدبخت و خاموش شوند و نتوانند

رای بدهند ؟!

آیا قبول دارید که شکم گشنه نباید رای بدهد ؟!

ملت باید قدردان شما باشند و رای بدهند .

جنابعالی هم قدر دان بچه های جبهه و جنگ

باشید و دستور فرمائید که رزمندگان و جانبازان

مثلاً ۵% بیکار و بی حقوق را از بنیاد شهید

حقوق کامل پرداخت نمایند .

متشکریم .

موفق و سلامت باشید .
...
به ما گفتند باید بازی کنید ...

گفتیم با کی؟؟

گفتند : با دنیا

تا خواستیم بپرسیم بازی چی ؟؟
سوت اغاز بازی رو زدن، فقط فهمیدم
" خدا " تو تیم ماست.

بازی شروع شد و دنیا پشت سر هم به ما گل میزد ولی نمیدونم چرا هر وقت به نتیجه نگاه میکردم، امتیازها برابر بود.

تو همین فکر بودم که خدا زد به پشتم، خندید و گفت:

نگران نباش تو وقت اضافه میبریم حالا بازی کن! گفتم آخه چطوری ؟؟

بازم خندید و گفت:
خیلی ساده فقط پاس بده به من،
باقیش با من. ...پس الهی به امید تو

شلخته تر ازرزمنده های   وطن پرست دهه شصت ندیدم ... تو جبهه یا دستشونو جا میذاشتن , یا پاشونو , یا چشمشونو , بعضی هاشونم از بی حواسی خودشونو جا گذاشتن .

خیلی وقته میشنوم  تو خیابونا غیرتو به حراج گذاشتن !!! خواستم پاشم برم تو میدون شهر داد بزنم ما واسه ناموسمون خون دادیم که دیدم پا ندارم ...گفتم با ویلچر میرم دیدم یه دست بیشتر ندارم . به خانمم گفتم منو ببر تو میدون ببینم چه  خبره ؟؟؟
گفت حاجی تو که نمی تونی ببینی . ...
گفتم تو واسم تعریف کن چیکار دارن میکنن ! گفت غیرتت قبول میکنه ناموست اونجا بره ؟؟؟

گفتم منو ببر بغل دیوار با سر بکوبم به دیوار تا دلم خنک شه . .. گفت .. یادت رفته همسایه دو بار شکایت کرد بازداشت بودی واسه سر و صدا...تازه یادم اومد تو بازداشتگاه ازم می پرسیدن داداش واسه گدایی گرفتنت ؟

گفتم قیافم به گداها میخوره ؟
گفتند ... چپر چلاقی , فک کردیم شاید  گدا باشی  !!!
سلام جانباز عزیز قربان قلم واندیشه ات احسنت به توان 100
بنام خدا
اقای قدیانی کلام شما کاملا شبیه کلام اقای قالیباف است البته فهم اینکه چرا را اقای قالیباف بشدت بدنبال تعوبض دولت است قابا فهم است . تخفیفهای نجومی تخلف های مختلف در خصوص پلاسکو تراکم فروشی خارح از بودحه های تصویبی شورا هزینه نمودن بدهماری چند صد میلیلاردی و.... که معاونت حقوقی ریاست جمهوری بشدت بدنبال پیگیری ان است .ایشان حتی چندی پیش قبل از کاندیاتوری فرموده بودند دعا میکنم تا دولت حاضر انتخاب نشود و از طرفی در انتخابات با حمله و تهمت و دروغ به دولت گویی جلیفه انتحاری بتن نموده اما غافل از اینکه این حلیقه تنها باو اسیب میرساند . دلایل عدم وضع موجود را متوجه شدیم . نکند شما بعنوان مسیول فرهنگی ستاد اقای فالیباف مشغولید چون عامل حمله سفارتخانه حسن (میهن ) مسئول حفاظت شده اید کاملا مشخص است نوشته سفا شی است در هر حاا امیدوارم موفق باشید چون رای اکثر ایثارگران دفاع مقدس جناب دکتر روحانبست
اگر چیزی علیه قالیباف داشتند که حتما" تو مناظره می گفتند. اونها که چند روغ آشکار گفتند که فوری هم رو شد
همه تون از یه قماشید بصیرت شما تو اون 8 سال ما را کشت حالا دم از اتحاد میزنید بیچاره جانباز ورزمنده فراموش شدهموقع انتخاباته رای میخواین این حرفا رو میزنین
اتحاد برای چه ؟برای انکه در دادن حقشان در برنامه ششم سرشان کلاه برود و صدایی از کسی در نیایئد؟چرا دنبال حق ما نرفتید ؟چرا مجلس کوتاهی کرد؟به خدا زندگی ما را گند گرفته برای همه چیز و ان وقت شما اینطور
انتقاد ها را که سانسور میکنند پس هرچه دلتنگتان میخواهد بگویید چون این رویه سایتتون را از چشم خیلی ها انداخته متاسفم که اینقدر جناحی عمل میکنید 29 اردیبهشت جدابتان را مردم خواهند داد از صراط نیوز وفارس یاد بگیرید لاقل کامنت مخالف ها را سانسور نمیکنند
با سلام
به نظر من که در دولت قبل جز بی نظمی وبی برنامگی چیزدیگری ندیدیم چند طرح ناقص فقط که درست هم اجرا نشد با آن فروش 140 دلاری نفت تحریم های ناجوانمردانه بعضاً بخاطر دیپلماسی ضعیف وزیران کم سابقه در مدیریت کشور حال این دولت حقیقتا منظم تر است علمی تر کارمیکند و کابینه قویتری از دولت قبل دارد . اما مردم مختارند خود تصمیم بگیرند وسرنوشت خود را تعیین کنند اختلاف عقیده ونظر طبیعی است بداخلاقی وتهمت بد است .
فراموش کردم بگم دولت قبل پرتلاش بود و سرکشی های میدانی خوبی انجام داد که قابل ستودن است .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi