28 مرداد 1396/ 26 ذو القعدة 1438
شناسه خبر : 52876
1396,شنبه 09 ارديبهشت11:33
اشتراک گذاری در:
عکس روز

درد یک بانوی جانباز10%


جانباز شیمیایی ده درصد خانم- بنده خانمی هستم جانباز شیمیایی ده درصد درجنوب تهران. ( شهرک خلیج فارس)  حدود سه ماهه اقدام به دریافت وام مسکن جانبازی کردم و مبلغ زیادی هم پول پیش خرید یک باب خانه پرداخت کردم.اما متاسفانه رییس بانک تجارت شعبه پاستوریزه تاکنون وام را به من نداده و با وجودی که. نامه ضامن رسمی برایش برده ام وسند خانه را هم در رهن بانک قرارداده در یک اقدامی عجیب بیان داشت که خودت هم باید شاغل رسمی باشی ونامه کسر ازحقوق بیاری !!!!!

 در حالی که من خانه دار هستم و به علت داشتن ده درصد جانبازی از بنیاد هم ریالی دریافت نمی کنم. بنیاد منطقه هم گفت از ابتدا هرچه وام مسکن به جانبازان داده ایم اولین باره از خود جانباز وام گیرنده نامه کسر ازحقوق می خواهند.

 شما را به خدا این حرکت ظالمانه بانک تجارت را با تیتر درشت انعکاس دهید. یک خانم جانباز بیکار و مستاجر و با یک همسر بیکار جهت دریافت این وام مسکن داد به کجا ببرد ؟؟؟

اجرکم عندالله


کد خبرنگار : 20


جانباز     وام مسکن     حقوق     فاش نیوز                            
Reply
no
0
yes
3
جانبازشیمیایی ده درصد خانم
1396/02/09 - 14:26
عزیزان زحمتکش و باایمان فاش نیوز بینهایت ازشما تشکر میکنم جهت انعکاس شکایتم در خصوص وام مسکن. خداوند خیر دنیا واخرت را به شما عزیزان عنایت فرماید. حقیقتارسانه شما جزء معدود رسانه هایی است که جهت انعکاس درد ایثارگران مظلوم از هیچ کس و هیچ چیز جز خدای متعال نمی ترسید. دعای خیر من وامثال من برای دنیا واخرتتان کافی خواهد بود.اجرتان با زهرا (س) .

no
1
yes
1
یکتاپور
1396/02/09 - 19:43
سلام.. میشه لطفا خودتون رو معرفی کنین یا یه راه ارتباطی برای برقراری ارتباط باهاتون معرفی کنین شاید تونستیم کمکتون کنیم..
ممنون میشم اگر دیدین جواب بدین


Reply
no
0
yes
2
1396/02/10 - 10:58
این هم یک مرحم است ولی بارها تماس گرفتم و گفتم حق ما جانبازان زیر بیت و پنج درصد در برنامه ششم توسط مجلس نابود شد ولی کاری نشد

Reply
no
0
yes
1
مشکانی
1396/02/11 - 14:20
جانباز یعنی درد. جانباز یعنی دم نزدن. یعنی ایستادن. یعنی سوختن و دود نداشتن. رفیقی که دست راستش را توی کربلای پنج جا گذاشته بود می گفت باز هم جنگ بشود می روم.
برگردیم به دهه شصت و بعد از آن تفحص. واقعا اگر جوانه های دسته گلمان را نمی دادیم اکنون کجای نقشه جغرافیا ایستاده بودیم؟ جوانان ما از کدام هویت می گفتند؟
مدیران امروز به پاس این همه رشادت باید نیم نگاهی به گذشته داشته باشند و بدانند فردایی هست، میزانی هست و باید برای آنچه انجام می دهند پاسخگو باشند.

ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز بر شما و جانبازان عزیز مبارکباد.

رزمندگان وجانبازان زیر25درصدهمچنان مظلوم واقع شدندچرا؟؟؟دلیل اینهمه ظلم وتبعیض به این شیرمردان چیست که28سال استکه لایحه ای به نفع این عزیزان تصویب نمیشودواگرهم میشوداجرانمیشودچرا/مسولین عزیزفکری بیندیشیدعمراین عزیزان روبه اتمام است پس کی الان هم دیرشده چه رسدفردا یاعلی رزمنده داوطلب27ماه جنگ مشکانی بدون دفترچه بیمه درمانی که بالای20سال استکه دارم ازادبه متخصصین میروم که تمام نسخه هایش موجوداست چرا؟؟؟؟؟

Reply
no
0
yes
0
1396/02/16 - 22:10
خواهر جانبازان ده درصد به رئيس بأنك و اعتبارات مركز ان بأنك مراجعه فرماييد رئيس شعبه سگ كي بأشه و عددي نيست شايد از منافقين بأشه خودت را آلاف يك كارمند جزع نكن به ما فوق مراجعه كن

Reply
no
0
yes
0
جانباز زیر 25 درصد
1396/02/17 - 19:14
انجن رزمندگان وجانبازان زیر 25 درصد

Reply
no
0
yes
0
جانبازشیمیایی ده درصد خانم
1396/02/17 - 22:50
جالبه بازرسی مرکز بانک تجارت هم گفت حق با رییس بانکه!!!!!!!! تازه رییس بانک تجارت شعبه شیرپاستوریزه یک ایراد دیگه هم گرفت وگفت متن نامه ضامنت هم انگونه که ما میخواهیم نیست!!!!!!!!!!

Reply
no
0
yes
0
مشکانی
1396/03/03 - 12:40

اززبان کسی نوشته میشودکه جنگ را باگوشت وپوستش ریه هاواعصاب داغونش حس کرده





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.