شناسه خبر : 52883
یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارزش خود را پایین نیاوریم

دلاور مردانی که با ایستادگی و مقاومت خود هشت سال قدرت های جهانی را انگشت به دهان نگه داشتند امروز نباید در برابر مشکلات و ناملایمات زندگی ارزش خود را پایین بیاورند.

فاش نیوز-دلاور مردانی که با ایستادگی و مقاومت خود هشت سال قدرت های جهانی را انگشت به دهان نگه داشتند امروز نباید در برابر مشکلات و ناملایمات زندگی ارزش خود را پایین بیاورند.

 آری من همان رزمنده 16ساله ای هستم که فرمانده عملیات وقتی به کمین می رفت به دنبال بسیجی دلاوری می گشت که ترس در وجودش نباشد.آن جوان بعد از گذشت سال ها ازجنگ تحمیلی اکنون دارای همسر و پدر دو دختر است.

 راستی حواسم به اسب زندگی نبود که چند ماه پیش مرا به زمین زد و موتوری که با آن امرار معاش واجاره خانه، خرج و مخارج بچه ها و دهها هزینه دیگر زندگی را تامین می کردم را فروختم.اگر چه نه حالت اشتغال دارم و نه درآمدی اما سعی می کنم از عناوینی مثل بدبخت، بیچاره، بینوا و...استفاده نکنم.

  درست است که هر انسانی حق این را دارد که عقاید و حرف های خود را بیان کند، اما دوستان و همسنگران، جان مولا حواسمان باشد که مبادا با حرف های خود بهای کسانی را که لایق این نیستند که ارزش ما را بدانند بالا ببریم.

 متاسفانه اندک کسانی که توهم این را دارند که میز همیشه در اختیار آنها است و می توانند با روش های غیر انسانی حق دیگران را توی جیب خودشون بریزند سخت در اشتباه هستند. به خدا قسم روزی خداوند دانا و توانا در جایی آنها را گیر خواهد انداخت و هیچ قدرت دنیوی نمی تواند به دادشان برسد.

 بله حق گرفتنی است اما نه به بهای کوچک کردن خود، چرا که برخی منتطر این اتفاق ویران کننده هستند. بزرگی می گفت: اگر از رسیدن به هدفی می ترسی، بدان که هنوز به خودت بیشتر از خدا اعتقاد داری.

سخن آخر اینکه باید ضمن رعایت مبانی نظام و درچارچوب قوانین و مهم تراز آن اینکه با نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری به دنبال اهداف مان باشیم تا ان شالله به خواسته های بر حق خود برسیم.

جانباز زیر25درصد

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
فاش سانسور چی از ارزش بحث میکنه . این سایت بسیار تند رو
و جاه طلبه . از هر دری برای تبلیغ و القاء کاندید مورد نظرش که هیچ سابقه درخشانی در گذشتش نداره از وجود همه جانبازان سؤ استفاده میکنه . این سایت دیگه مثل قبل نیست خیلی از هدف اولیه خودت دور شدی و بیشتر ی نقش تندروهای اوایل انقلاب و بازی میکنی بهر حال تقریبا یه چند نفری برات بیشتر نموده که با باد زیر غبغبشون گذاشتن والکی بزرگشون کردن گذران وقت میکنی متأسفانه با اینکه میدونی زیاده روی میکنی با اینکه میدونی خیلیا از این سایت رفتن ولی پافشاری میکنی که آره هدف ما درسته . نه آقا جون همه دشمن نیستن همه امریکایی نیستن . نه آقا همه وطن فروش نیستن . فقط عقیدشون با عقیده تفتیش عقایدی رنسانسی شما فرق داره . ما با اشخاصی مثل شما هیچ مشکلی نداریم ولی شما با دنیا مشکل دارید حتی با رییس جمهورتون مشکل دارید خوب چرا ؟ تاکی از جیب تند روها میخواید واسه عمل وعلم انجام نشده خرج کنید . طی هشت سال دویست سال عقب افتادیم بنزین صدتومنی شد هزار ویست تومن اونوقت چهل وپنج تومن گذاشتن تو جیبت .
وقتی خوندیش سانسورش کن . شما باید با تکثر آرا مخالف کنار بیاید تا بهترین آراها را داشته باشید . از خدا میخوام شمارو برگردونه به راه رزمندهای دهه شصت تا الگوهای گذشتتون یادتون بیاد . زیاد در دریای تکبرمنم منم و بگم بگم غرق شدید .
با سلام برادر عزیزم خیلی خوب میفرماید آخر این زندگی اون وقت برای خودم بود ولی امروز بچه بدنیا آمده از من نون میخواد باز دلم میخواد روزی بایک نون زندگی خود را سپری کنم ولی درد امانم را بریده میرم دکتر میگه پول بیار خود بگوید ماها چکار کنیم بگوید صبر مگر نکردیم ولی چیزهای مبینیم که آتشمان میزند از طرف مردم میگویند همچی مال شماس از داخل خودمان آتش گرفتیم که پول دارو نداریم 4 الی 5 سال از زندگی بهترین روزهای جوانی که میشد کار کنی وزندگی دروسکنی در جبهه بودیم ولی امروز این زندگی برای اون بچه من هست چتور حرف نزنم آیا بچه کفش نمیخواد لباس نمیخواد بابا تورا خدا این حرفهارا نزنید اگر نباشد من به بچه خودم میگویم بدون کفش بره مدرسه آخه اون بابا تمام سرمایه این مملکت را بکشه بالا اون وقت به من بگوید صبر کن دیگه آخرش است بخدا آخرش واسلام
خداییش هر کی فهمید این متن چی می خواد بگه ، به منم بگه ؟
یعنی چی ارزش خود را پایین نیاوریم ؟ یعنی چی به بهای کوچک کردن خود حقمان را نگیریم ؟ همین حرفا رو بیست سال تو گوشمان خوندید که عین لال مونی ها در مقابل همه جور تحقیر و اجحاف لال شدیم و حالا دیگه نمی تونیم حتی به تو ثابت کنیم این که تو فکر می کنی خیلی با بهاست ارزشی نداره !
من که حقمو می خوام . بهاش هر چی باشه می پردازم تا به تو اقلا ثابت کنم حق رو چطور باید گرفت . حالا اینا رو واش کن . هر کی هر نظری برای گرفتن حق داره خودش برای خودش انجام بده . ما چهار سال به حرفت گوش کردیم بیا ببین چی از توش درآمد ؟؟؟اینقدر که تو این چهار سال زجر کشیدیم تو بیست سال نکشیدیم . ناحق ریاکار و دروغگو را باید رسوا کرد حتی اگه پدرت باشه . ... والله !

اخوی یه چیز بگم ؟ ناراحت نشی ؟ نه می ترسم دست به اقدام عصبانی بزنی همه از چشم من ببین . چند روز دیگه می گم .
حالا عیدت مبارک . روز جانباز بر خودتو و حاجی مبارک . بر همه جانبازان مبارک .
سلام . به سلامت . شرمنده ات شدم اما انشالله در وقت مناسب دیگر برادر .
اخوی من نمی دونم بر اساس چه معیارهایی چنین دیدگاهی دارید . ولی اگه اینطور بود خدا این همه بر مبارزه با ظلم تاکید نمی کرد . واقعا چقدر از علوم قرآنی سررشته دارید ؟
بعد اینکه ، شما می دونید با این حرفها ما از گرفتن حق بگذریم آن ظالما در زندگی نامبارکشون بیشتر ظالم میشن ؟ زالو دیدی چطور زندگی می کنه ؟ خون یه نفر رو می مکه و به حیاتش ادامه می ده ؟
اگه خون ما باعث بشه یکی رو به زندگی سالم بیاره ، من حاضرم هر روز استکان استکان خونمو بدم بخوره ولی وقتی جان ما رو دارن می گیرن و هیچ هیچ هیچ امیدی به تغییر رفتار آنها نیست برای چی نباید حقمان را بگیریم .
در کل من به شما عرض می کنم در جاهایی که گرفتن حق با استفاده از روشهای مشاوره ای امکان پذیر است حتما اینکار را انجام بدید . یعنی مشاوره کنید اما نه با هر کسی . من به چند مشاور مراجعه کردم راهکارهای پیچیده استرس زا بهم توصیه کردند ولی می گفتند باید خودت را در این موقعیت قرار بدی و از افکار نادرست اینکه من کی هستم و چه جایگاهی دارم بیرون بیای . ببین اگه اینکار رو بکنی دیگران چطور دست و پاشونو جمع می کنن ؟ راست می گفتند .
حسابی دست و پاشونو جمع کردن ولی باید حواسم باشه از پشت خنجر نخورم . به همین دلیل با دیدن این پیام و متنت احساس بدی بهم دست داد . آقا جان یکی بچه داره باید برای گرفتن حقش اقدام کنه . یکی بعد لز مرور زمان توانش کم میشه ، باید جایگاه اون مشخص بشه والا آدمای ظالم مثل دوال پا تا آخر عمر می خوان ازش سواری بگیرن . شما از بیماری آرتروز و سینوویت چیزی شنیدید ؟ بابا پیری و هزار درد . نمیشه که برای تصورات واهی ما هی از جسممان مایه بذاریم . اقلا چهار نفر باید بدونن زالوها دارن چکار می کنن ؟ خودتم فکر کنی متوجه میشی راهکارت اشتباه اشتباه اشتبا است .
احترام به ارزشها یه چیزیه . رعایت حق و انصافم یه چیز دیگه . مگه میشه در مقابل کسایی که این دو را رعایت نمی کنن تا آخر عمر ساکت شد . واقعا زندگی در این صورت چه معنایی دارد ؟
هر روز یه توقع تازه از آدم دارن بعد من برای اینکه ارزش کاذبم پایین نیاد لال مونی بگیرم . این نظرتو چطور نوشتی ؟ چطور دلت آمد چنین بنویسی ؟
شما با این فکرات ما رو زیر پای کسانی له کردید که ذره ای ارزش برای شما قائل نبودند و نیستند و هیچ وقتم قائل نمی شن. برای بار دوم می گم متاسفانه دیگه نمی تونم ادامه دهنده نظر شما باشم . دست به اقدام و عمل زدم . مثل سالهای پیش که شما هیچ وقت متوجه نشدید ما چه کارهایی کردیم . حالا در مقابل چشمان شما عمل می کنیم شما یاد بگیر و ببین چطور هیچ خللی به ارزش ما وارد نمیشه . بعد امتحان آخری خدا ، دیگه دست رو دست گذاشتن جایز و روا نیست . والسلام
اینم اسم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi