شناسه خبر : 52886
شنبه 09 ارديبهشت 1396 , 13:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت روز پاسدار و جانباز؛

جانبازان سند افتخار ایران در جهان هستند

جانبازان و پاسداران سند افتهار ملت ایران در جهان اسلام هستندبنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای جانبازان، پاسداران و ایثارگران انقلاب اسلامی را سند افتخار ملت ایران در جهان اسلام و مظهر قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور دانست.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت سوم و چهارم شعبان‌المعظم سالروز میلاد حضرت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار و میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و روز جانباز، پاسداران و ایثارگران انقلاب اسلامی را سند افتخار ملت ایران در جهان اسلام و مظهر قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: تاریخ ایران اسلامی یادآور روزهای بزرگ و پرافتخار و لحظه‌های حساس و سرنوشت‌سازی است که بر پیشانی آن نام سربازان و پاسداران حضرت روح الله می­درخشد. پاسدارانی که در تبعیت از ولی­ فقیه و رهبر عظیم الشأن­ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) با ایمان و عمل انقلابی، بصیرت نافذ و شجاعت و سلحشوری کم‌نظیر، جبهه دشمنان انقلاب اسلامی را طی 38 سال گذشته مات و مبهوت نقش‌­آفرینی­‌های شگفت‌­آور خود ساخته‌اند.

این بیانیه می افزاید: پاسداران و ایثارگران انقلاب اسلامی که از سپیده­‌دم پیروزی انقلاب، رسالت خطیر خود را در دفاع از آرمان‌ها و ارزش­های متعالی انقلاب و نظام اسلامی و فداکاری در صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور یافته‌اند، در هم­‌افزایی و همراهی با سایر نیروهای مسلح و مدافعین انقلاب و کشور با درس آموزی از مکتب سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و عبرت آموزی از تاریخ اسلام و ایران، بابصیرت و هوشمندی توطئه‌های پی‌در‌پی و شیطانی جبهه دشمن را خنثی و با شکست های خفت بار مواجه ساخته‌اند.

در ادامه این بیانیه، سرافرازی پاسداران انقلاب در میدان های پرخطر و پرتهدید مصاف با ضدانقلاب در کردستان و در روزهای آغازین استقرار جمهوری اسلامی و سپس هشت سال جنگ تحمیلی استکبار جهانی به وسیله رژیم بعثی عراق را مرهون پیوند عمیق آنان با عاشورا و فرهنگ «مقاومت ضدظلم» قلمداد و تصریح کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ایثارگران و جانبازان صبور، منظومه‌ای از رشادت‌ها و مجاهدت‌هایی هستند که آرمان آنها پاسداری از رسالت حسین بن علی (علیه السلام) ـ بزرگ پاسدار اسلام ـ و فرهنگ عاشورا در عصر جاهلیت مدرن است.

این بیانیه یادآور شده است: کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایشگر عظمت و تجربه ملت ایران است که در سرلوحه اوراق آن واژه‌های «مجاهدت»، «مقاومت»، «بصیرت» و «بالندگی» برترین فرزندان این ملت می درخشد و هر انسان مجاهد و شیفته عدالت و معنویت را مجذوب خود می سازد.

در پایان این بیانیه با تبریک میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار و میلاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) بزرگ جانباز دشت نینوا به آحاد فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جانبازان صبور و غیور، رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع­‌مقدس و تعظیم به مقام شامخ شهیدان و تأکید بر وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح در حفظ آمادگی‌های همه جانبه در مقابله با تهدیدات جبهه دشمن آمده است: پاسداران انقلاب اسلامی همواره «انقلابی زیستن» و «انقلابی ماندن» را راهبرد مستمر خود قلمداد و با ایمان و عمل انقلابی و بصیرت نافذ و  هوشمندی در تمامی زمان ها و مکان ها، تحت منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هرگز اجازه نخواهند داد استحکام تشکیلاتی و هویت انقلابی و معنوی آنان از مسیر اصلی و راستین منحرف شود و به فضل الهی این مجموعه‌ی ارزشی و انقلابی همچنان در مسیر دفاع از انقلاب و تمامیت آن و هدف‌های نظام اسلامی بر دشمنان ملت ایران فائق خواهد آمد.

اینستاگرام
چرا همش شعار میدین چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟ این همه ظلم وتبعیض را نمی بینین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جانباز زیر 25 درصد ودانشجو از پرداخت شهریه دانشگاه معاف نیست اما فرزند جانباز25 درصد از شهریه دانشگاه معافه!!!!!!!!!! فرزند جانباز25 درصد اصل و متن جنگ ویرانگر را درک کرده یا جانباز زیر25 درصد کدامیک؟؟؟؟؟!!!!! بای ذنب قتلت .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi