شناسه خبر : 52897
یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار ۷۶ امام جمعه اهل سنت با جانبازان سراسر کشور

جانبازان قطع دوپامدیرکل مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طرح سپاس از علمـداران حماسه روز ۱۱ اردیبهشت‌ ماه سال جاری مصـادف با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد، مدیرکل مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با عنایت به اجرای موفق طرح سپاس از علمداران حماسه از سال 92 تاکنون و دیدار ائمه جمعه محترم سراسر کشور با جانبازان در زاد روز خجسته حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، این طرح در سال جاری نیز در روز 11 اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با هدف تکریم جانبازان و دلجویی از همسران و خانواده ایشان و قدردانی از همراهی آنان با جانبازان، توسط نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور به همراه مسئولان از طریق حضور در محل سکونت آنان به نمایندگی از مقام معظم رهبری و ابلاغ سلام معظم له به جانبازان در قالب طرح سپاس مدیریت و اجرا می‌شود.

کاویانی در ادامه تصریح کرد: در سال جاری 949 نفر از ائمه جمعه در دیدارها حضور دارند که از این تعداد 76 نفر ائمه جمعه اهل تسنن هستند.

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi