شناسه خبر : 52905
یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 , 15:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اصلاح طلبان چه می کنند؟

محسن ناطق- برخی صحبت ها فقط در فضای مجازی و نشریات زنجیره ای غرب پرستان و نوکران استعمار و قدرت و ثروت طرفدار دارد اما آنها در سخنرانی های فاقد پوشش رسانه ای تمام دین و مذهب و اعتقادات مردم را مورد توهین قرار می دهند. در حال حاضر رییس ستاد آقای روحانی پس از توهین به معصومین (ع) موجب صدور بیانه مراجع و علمای اسلام شده است. ضد انقلاب در هر حال به اصلاح طلبان رای می دهند و هیچگونه نگاهی به عملکرد چهار ساله آنها ندارند.

 به یاد داریم پس از انتخاب دوره دوم دولت اصلاحات تمام فرمانداران با تحریک نوچه های خودشان باعث حمله به منازل امامان جمعه و مردم انقلابی شدند سپس در سخنرانی های وزیران شاهد انواع توهین به مقدسات مردم بودیم که بخشی از آن بیانیه ها در کتابچه های منتشره وجود دارد.

 چرا اصلاح طلبان بطور علنی از فقدان اعتقادات دینی و مذهبی و نوکری آمریکا و اسراییل نمی گویند اما خود را به طرز منزجرکننده ای پیرو دین و مذهب معرفی می کنند که نوعی فریب آشکار مردم است؟! اصلاح طلبان غرب گرا و تجمل پرست برای رسیدن به قدرت و ثروت از هیچ کاری کوتاهی نکردند و با انواع ترفندها و سیاست بازی ها تلاش می کنند در حکومت حاضر باشند.

  بر کسی پوشیده نیست اگر امثال بنی صدرها در حکومت باقیمانده بودند همین دشمنی را با حکومت و مردم داشتند که طی چهار سال گذشته از رحم اجاره ای شاهد بودیم. آنها در مقابل کشتار مسلمانان توسط رژیم منفور آل سعود سکوت کردند و می خواهند حمله کننده به سفارت شیاطین محاکمه و مجازات هم بشود. آنها به سنگ پا گفتند زکی !!!!

 متاسفانه سیاست ها از یک طرف مرگ بر آمریکا و اسراییل است اما از طرف دیگر نوکران اسراییل و آمریکا تایید صلاحیت می شوند و از طریق نشریات زنجیره ای و فضای مجازی با فریب جوانان تلاش می کنند از مصدر قدرت حکومت به نظام اسلامی و مسلمانان ضرباتی مهلک وارد کنند تا مورد حمایت استکبار جهانی قرار گیرند.

 مناظره اول با دروغهای تکراری و آمارهای بی اساس و توهین به سیاست ها و ارزش های نظام اسلامی گذشت که بسیار شرمنده شدیم زیرا مناظره بطور مستقیم در تمام دنیا پخش شد.

 اصلاح طلبان از زیر چادر نوکری استکبار و حمایت از فتنه گران خارج شوند و اعتقادات خودشان را علنی به مردم بگویند. اگرچه عملکرد آنها به خوبی روشن و گویای اعتقادات ضد اسلامی است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اصلاح طلب ازاسمش معلومه که ازشرایط حاکم برکشورودرواقع ازقانون اساسی وکل نظام اسلامی ناراضی وبدنبال اصلاح آن هستندچون اگرکسی انقلاب وامام ورهبری راقبول داردفکراصلاحات رانمیکنددرکل اگرحساب کنیم اهداف دشمنان نظام اسلامی رادنبال میکنندپس اینان همان دشمنان داخلی هستندکه درلباس دوست دنبال فرصتندتاضربه بزننداماکورخواندندانشاءالله درانتخابات توسطمردم دورریخته میشوند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi