شناسه خبر : 52920
دوشنبه 11 ارديبهشت 1396 , 14:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مهم ترین معیار برای انتخاب رئیس جمهور

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر انقلابی بودن و محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی به عنوان مهم ترین مولفه و معیار برای انتخاب رئیس جمهور آینده کشور تاکید کرد.

فاش نیوز - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر انقلابی بودن و محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی به عنوان مهم ترین مولفه و معیار برای انتخاب رئیس جمهور آینده کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ضیاء الله اعزازی ملکی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در خصوص معیارهای انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند رئیس جمهور دوره دوازدهم باید انقلابی، دارای پشتکارقوی، با انگیزه وخستگی ناپذیر باشد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منتخب مردم برای مسند ریاست جمهوری برای خدمت به مردم باید وقت بگذارد، آستین ها را بالا بزند و خودش دنبال کار ها باشد خاطرنشان کرد: نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در صورت انتخاب به عنوان منتخب مردم، باید کابینه ای را انتخاب کند که وزرا و مدیران آن همانند خودش درخدمت مردم باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای ما انقلابی بودن خیلی مهم است چرا که انقلابی بودن همان ایثارگری است که یک شخص با جان و دل برای نظام، انقلاب، مردم، پابرهنه ها و اسلام ناب محمدی کار کند.

نماینده جانباز یک دست قطع دوران دفاع مقدس متذکر شد: با این شاخص ها ما یک رئیس جمهوری می خواهیم که بیاید واقعا کار کند و محور فعالیت خود را در زمینه اشتغال زایی و تولید بر محوریت اقتصاد مقاومتی قرار دهد.

وی اضافه کرد: تاکید می کنم بر محوریت اقتصاد مقاومتی، چرا که اگر رئیس جمهور آینده به این موضوع اعتقاد داشته باشد آن وقت می تواند کشور را  با کمک مردم بسازد، اما  اگر در ظاهرا درباره اقتصاد مقاومتی فقط حرف بزند ولی در درون خود اعتقادی به آن نداشته باشد به قطع و یقین نمی تواند مشکلات و بحران ها  را برطرف و کشور را جمع و جور کند.

نماینده مردم بناب در دوره هشتم و دهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نیاز به ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و اقتصاد مقاومتی عملیاتی داریم و هر کس که بتواند در این زمینه گام بردارد مصداق یک رئیس جمهور ایثارگر خواهد بود.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi