02 آبان 1396/ 03 صفر 1439
شناسه خبر : 52929
1396,سه شنبه 12 ارديبهشت10:22
اشتراک گذاری در:
عکس روز

مراسم ازدواج جانباز نخاعی ایرانی با فرزند شهید لبنانی/ تصاویر


مراسم پرشکوه ازدواج جانباز نخاعی ایرانی با فرزند شهید لبنانی شب گذشته با حضور گسترده جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

مراسم ازدواج جانباز نخاعی ایرانی با فرزند شهید لبنانی/ تصاویر

فاش نیوز -  مراسم پرشکوه ازدواج جانباز نخاعی ایرانی با فرزند شهید لبنانی شب گذشته با حضور گسترده جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

مراسم باشکوه ازدواج «سید جواد شرفی» جانباز نخاعی ایرانی که سال ها در آسایشگاه جانبازان ثارالله نیزبستری بوده است با فرزند یکی از شهیدان لبنانی شب گذشته با حضور گسترده جانبازان ویلچری و ایثارگران برگزار شد.

دراین مراسم شکوهمند و دلنواز، دوتن از میهمانان مدعو داوطلبانه به اجرای برنامه های شاد و درعین حال ارزشی و آموزنده پرداختند و لحظات مفرحی را برای حاضران خلق کردند.

جانباز فداکار سید جواد شرفی با وجود قطع نخاعی از ناحیه مهره های گردن و وضعیت دشوار جسمی از جانبازان فعال و پر انرژی کشورمان است که در دوران دفاع مقدس به درجه رفع جانبازی نائل گردیده است.


کد خبرنگار : 23


Reply
no
0
yes
4
جانبازنخاعی
1396/02/12 - 12:36
مبارک باشه آسیدجواد شرفی عزیز.
خوشحال، خوشبخت و عاقبت بخیر باشید انشاالله.


Reply
no
0
yes
2
مظفر
1396/02/12 - 22:46
انشالله مبارکشون باشد . هرچند برای یک جانباز هزینه بکنید باز کم است ولی نباید فرمایشات ائمه معصومین و قرآن را در مورد تجمل گرایی فراموش کنیم. متولیان که اینجور مجالس را برای بیلان کار خود برگزار میکنند بهتر است کمی هم به فکر این کمیسیونهای الکی درصد دادن هم که مرتبا فقط جهت دلخوشی جانبازان برگزار میکنند که ار اضافه درصدی هم خبری نیست مگه در بعضی مواقع اونهم مثل این بلیط های بخت آزمایی سابق معلوم نیست از هر 50 نفر یک نفر برنده شود. چرا حاج آقا شهیدی هیچگونه اقدامی در جهت ارتقاء درصد جانبازان و حالت اشتغال آنها نمیکند؟ حاج آقا شما رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارید هم مسئول ارگانی هستید که افراد تحت پوشش آن از همه چیزشون گذشتن و جانباز شدن و دیگر اینکه شما یک روحانی و سید هستید . این چه وضع کمیسیون های درصد و حالت اشتغال هست که بعضا در طول سال شاید یک مرتبه برگذار میگردد. جانباز- از خراسان شمالی

Reply
no
0
yes
2
1396/02/13 - 17:42
این روزا من زیاد اظهار نظر کردم دیگه روم نمیشه در این خصوص چیزی بنویسم ؟؟
و الا می نوشتم یعنی چی با یه دختر شهید لبنانی ازدواج کرد ؟ دیدن این تیتر منو یاد یه خاطره غم انگیز انداخت . خیلی دلم می خواد براتون تعریف کنم ولی گفتم که روم نمیشه !
خداییش من زدم به سیم آخر نه ؟؟؟؟
البته اگه ازم بخواهید می گم ؟
حالا فقط با تمام وجود برای این داماد بهشتی آرزوی خوشبختی می کنم . خیر همدیگر رو ببینن . تو رو خدا کمکم کنید خوشبخت بشن . تنهاشون ندارید .

Reply
no
0
yes
0
رضاپوریان ج قطع نخاع
1396/02/25 - 13:50
سلام، عرض تبریک .انشا،الله خوشبخت شوند.در موردشان بیشتر بنو یسید.





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.