شناسه خبر : 52943
چهارشنبه 13 ارديبهشت 1396 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس جمهور باید به فکر حل مشکلات مردم باشد

دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان دیدگاه های خود، خواستار ارائه برنامه مدونی از سوی رئیس جمهور آینده جهت حل مشکلات کشور و رفع معضل بیکاری جوانان شدند.

فاش نیوز- دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان دیدگاه های خود، خواستار ارائه برنامه مدونی از سوی رئیس جمهور آینده جهت حل مشکلات کشور و رفع معضل بیکاری جوانان شدند.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، شهباز حسنپور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیردر مجلس شورای اسلامی با اشاره به رقابت های انتخاباتی شش تن از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در وهله اول کسانی که می خواهند رئیس جمهور آینده کشورشوند باید همانند دوران دفاع مقدس با صداقت و به فکر مردم باشند.

وی ادامه داد: کاندیداها باید با ارائه برنامه مدون و پرهیز از شعار به فکر معضلات و مشکلات جوانان باشند چرا که امروز بیش از 5 میلیون جوان بیکار در سراسر کشور داریم.

رزمنده دوران دفاع مقدس و نماینده مردم سیرجان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا این لحظه متاسفانه هیچ برنامه مشخصی از سوی کاندیداها در اختیار مردم قرار نگرفته است.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: جامعه ایثارگری به عنوان حامیان نظام و انقلاب و سهامداران اصلی نظام درخواستشان این است که هرکس می خواهد مسئولیت خطیر مسند ریاست جمهوری دوره دوازدهم را بر عهده بگیرد باید برنامه کاری ارائه دهد و بگوید در چهار سال آینده با توجه به برنامه پنج ساله ششم توسعه می خواهد چه کاری انجام دهد.

رئیس جمهور باید به فکر حل مشکلات مردم باشد

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی پرهیز از سیاسی کاری و حل مشکلات معیشتی مردم را مهم ترین اولویت کاری رئیس جمهور آینده دانست.

همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس دهم خاطر نشان کرد: حل مشکلات مردم باید سرلوحه کار نامزدها باشد و سیاسی کاری و سیاست ورزی در مراحل بعدی برای رئیس جمهور دوره دوازدهم قرار بگیرد تا  وضعیت مردم و کشور از جهت معیشت از شرایط کنونی بهتر شود.

 نماینده جانباز دوران دفاع مقدس یادآور شد: رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال نیاز به برنامه و همکاری همه دستگاه ها دارد اما متاسفانه به نظر می رسد در حوزه کار بیشتر از هر حوزه دیگری بخشی نگری وجود دارد و دولت و نهادهای غیر دولتی هر کدام به بخش خودشان توجه می کنند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با یادآوری اهمیت ایجاد اشتغال برای جوانان به عنوان معضل کنونی جامعه تاکید کرد: برای ایجاد اشتغال همکاری و مساعدت همه دستگاه های دولتی و بخش خصوصی بسیار ضروری به نظر می رسد تا کارایی لازم را در مجموع داشته باشد.

نماینده مردم خوزستان در پایان اظهار داشت: اما این را هم باید گفت که ارتباط ما با دنیا بایستی همچنان  برقرار باشد و به تنهایی از پس اشتغال بر نمی آئیم، اقتصاد مقاومتی که گفته می شود علاوه بر رویکرد داخلی باید رویکردی خارجی با حفظ منافع ملی داشته باشد و امیدواریم رئیس جمهور آینده در این راستا گام بردارد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi