شناسه خبر : 52960
چهارشنبه 13 ارديبهشت 1396 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین تغییر، مبارزه با فساد

محسن ناطق- پیروی و التزام به ولایت همچنین فقدان سوابق قضایی جزو شرایط اصلی قانون اساسی برای ورود به حکومت جمهوری اسلامی در هر رده و پست و مقام میباشد. اکثریت مسئولان با اعمالی مغایر با اصول قانون اساسی و مخالف با اصول اساسی اسلام باعث رکود و تعطیلی عمران کشور شدند که در سال های گذشته با شتاب بسیار عالی در حال پیشرفت بود اما شعارهای بی اساس و تهمت های ناروا به تلاشگران عرصه های عمران و پیشرفت کشور همچنین دروغگویی توانستند وارد حکومت شوند و چهار سال فقط ترمز انقلاب را فشار دادند لیکن از برکت وجود چند نفر نیروهای مخلص و ارزشی و بدون ترمز توانستیم از مانعی بسیار بزرگ و خطرناک به حول و قوه الهی عبور کنیم و همانطور که دوست عزیز اشاره کرده آنقدر شواهد برای مردم وجود دارد که هرگز چنین افرادی نتوانند اطراف حکومت اسلامی وارد شوند.

 پس از انتخابات تنها خواسته مردم رسیدگی به مفاسد اقتصادی مسئولان سکولار نفوذی و محاکمه رانت خواران و دزدان بیت المال و مروجان فحشا خواهد بود که با حضور شورانگیز مردم در انتخابات و اعلام نتیجه آن برای اصلاحات و پاکسازی گسترده مفسدان نفوذی و نوکران استکبار مطرح می گردد.
 
 در غیر اینصورت نتیجه انتخابات هرچه باشد با وجود تعداد زیادی از مسئولان فاسد هرگز نمیتوان به آینده اقتصاد و معیشت مردم امیدوار باشیم بنابراین چنانچه وضعیت در حاکمیت تغییر نکند و نیروهای ارزشی جایگزین افراد معاند با اسلام و مسلمین نشوند چاره ای نداریم جز اینکه فقط پناه ببریم به خداوند متعال و از او استعانت بجوییم.

 دولت تدبیر و امید با دستان پینه بسته کشاورزان گندم کاشته و به حساب خودکفایی خودش گذاشته است. دولت گندم را کیلویی 1200 تومن خریده پس از تبدیل به نان با دو برابر قیمتی که از کشاورز خریده به مردم تحویل می دهد.

 تمام نیروگاه ها و کارخانه های پتروشیمی و سایر اموال عمومی که با بودجه بیت المال احداث شده بطور کلی بنام وزیران هزار میلیاردی ثبت شدند و تمام درآمدهای تولیدی آنها به جیب اشخاص واریز می گردند. در کدام کشور منابع ملی و عمومی بنام وزیران ثبت می شوند؟

 طی سال های متوالی نمایندگان مجلس قوانین مصوب دوره های گذشته را با اصلاحیه تغییر دادند یعنی تمام محدودیت های قانونی را حذف کردند تا هرچه سریع تر بتوانند اموال عمومی را بنام خودشان ثبت یا از کشور خارج کنند. هزاران میلیارد سرمایه های بیت المال در املاک و مستغلات کشورهای اروپا و آمریکا متوقف شدند اما می گویند برای پیشرفت کشور نیاز به سرمایه گذاری خارجی داریم.

 مردم بیگانگان را از کشور اخراج کردند و چرخ تولید را به دست جوانان غیرتمند و توانا دادند اما طی سال های گذشته تمام نیروهای ارزشی و غیرتمند از چرخه فعالیت های کشور حذف شدند. اختلاس ها امری عادی شدند اما ناموس پرستی هرگز در کشور ایرانیان فراموش نخواهد شد.

 در جلسات اقتصاد مقاومتی پایان سال 95 گفتند امسال فقط برنامه ریزی کردیم تا سال 96 اجرا کنیم لیکن در حقیقت اقتصاد مقاومتی را روی کاغذ نگه داشتند تا فقط راه های دست اندازی به منابع کلان بانک ها را برای استفاده شخصی و خانوادگی تسهیل کنند.
 
 سال 96 میبایست تغییرات اساسی و بنیادین در مسئولیت های سه قوه ایجاد گردد زیرا فقدان مبارزه با فساد گسترده در سیستم حکومتی خیلی سریع موجب فروپاشی هر نوع حکومتی می باشد لذا خواسته مردم پاک سازی حکومت از فساد و مسئولان فاقد اعتقادات دینی و مذهبی می باشد که در حال حاضر نمایشی اسفبار از تقلیدهای کورکورانه دمکراسی غربی دارند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
جناب ناطق انصاف در قضاوت مهم است هزینه حمل و تبدیل به ارد را اگر در نظر بکیرید قیمت ارد خیلی بیشتر تمام می شود و اردی را که دولت به نانوایهای غیر ازاد می دهد زیر قیمت تمام شده ارد می باشد و با برداشتن سوبسیدها توسط احمدی نژاد مورد حمایت امثال شماها قرار بود که کالاها به قیمت تمام شده به مردم داده شود اگر نمی دانید بدانید که برنامه برداشتن سوبسیدها از زمان ریاست جمهوری اقای خاتمی قرار بود بشود ولی اقای خاتمی به خاطر عوافب ان حاضر نشد و هاشمی هم همینطور ولی احمدی نژاد بدون در نظر گرفتن عواقب ان اینکار را کرد و با پرداخت ماهانه 45 هزار تومان یارانه، در مقابل 500 هزار تومان هزینه هر فرد را افزایش داد بنده نه به احمدی نژاد رای دادم نه به روحانی چون بنده اعتقادم این است که وقتی ما ولایت داریم دیگر نیازی به انتخابات نداریم چرا باید وقت و پول مردم را به هدر داد ولایت با علم خاصی که دارد می تواند یک نفر مدیر صالح را انتخاب کند و مردم هم زندگی خودشان را بگذرانن و مسئول ناکارامدیها و اختلاس ها معلوم باشد الان هیچ کس خودش را مسئول همین اشکالاتی را که شما گفتید نمی داند ملت باید چه کسی را مقصر بداند.خواهشا در قضاوت انصاف داشته باشید.
سلام آقا محسن ناطق
همان 14 نظر منفی که به شما دادند در پایینش به ناشناس مثبت دادند وقتش نرسیده کمی عمیقتر باندیشید .دکتراحمدی نژاد محترم است اما چند طرح بزرگ ناقص در دولتش انجام شد که سبب گرفتاری برای بخش هایی همچون اقتصاد و سیاست خارجه وتولید شد وبرخوردی با رانتخواران وفاسدان هم نشد . چشم دیدن رقیب را داشته باشید چون رقیب با دشمن فرق میکند برادر موفق باشی .
سلام ، جناب ناشناس عزیز با شما موافق هستیم که همچون صدر اسلام با وجود مقام ولایت در مذهب متعالی تشیع نیازی به انتخابات به شیوه دمکراسی غربی نداریم.
در قانون هدفمندی یارانه ها قرار بود یارانه ها هم پای افزایش قیمت حاملهای انرژی افزایش یابد اما طی چهار سال گذشته فقط قیمت حاملهای انرژی بیش از 10 برابر افزایش یافته اما یارانه ها ثابت مانده است. چطور ممکن است حاملهای انژی 10 برابر شود اما یارانه نمیتواند دو یا سه برابر شود؟؟؟ البته قیمت بنزین از لیتری 80 تومن به 1000 تومن افزایش یافته که در قیمت تمام شده نان نیز تاثیر داشته است اما تمام سوبسید و حمل و غیره به جیب دلالها واریز میشوند که البته در پوشش حاکمیت مشغول چپاول شدند.
انصاف اینست که فقط تحقیق و مطالعه کنید و از دهن بینی یا تکرار طوطی وار شانتاژ دشمن بر علیه ایران و هموطنان عزیز خودداری نمایید زیرا هر دشمن اهریمنی فقط از نادانی سود میبرد.
لطفا دعوای حیدری و نعمتی را تمام کنید و ادعاهای دشمنان ایرانیان را تکرار نکنید زیرا آقای دکتر احمدی نژاد طبق آمارهای رسمی بهترین عملکرد را داشته است لذا اگر با پیشرفت کشور و رفاه مردم بطور همزمان اعتقاد دارید لازم است با تحقیق در آمار به حقیقت برسید و به شانتاژهای تبلیغاتی دشمنان و تحریک احساسات پاک جوانان دامن نزنید.
اینجانب بطور کامل با سیاست بازی و جناح گرایی مخالفم و از افترای سیاست بازی به حق تعالی پناه میبریم زیرا اعتقاد داریم چنانچه مولا امیرالمومنین (ع) میتوانست وارد سیاست شود قادر بود تمام دنیا را تصرف کند اما سیاست بازی را به دشمنان اسلام واگذار کرد و فرمود پیروزی که با بدی بدست آید عین شکست است لذا هنگامیکه عطش قدرت و ثروت منجر به استسقای مزمن شود فرد سیاست باز کاملا کور و کر و لایقل و رو به موت است.
اعتراف میکنیم توانایی دور زدن قوانین و گریز از دستگاههای نظارتی را پس از سی سال کار شبانه روزی و کسب رتبه های نخست کشور بهتر از هر سیاستمداری میدانیم اما همانطور که عرض کردیم تا امروز هیچگونه سند مادی بنام خودم و خانواده وجود ندارد و به پرهیز از دنیا به معنای مطلق ایمان داریم تا در این دنیا با گنج قناعت و اعجاز ولایت بی نیاز هستیم فلذا ما همچون اژدهایی هستیم که کیسه ای بر سرمان کشیدند لیکن اگر حکم جهادم دهد!!!
جناب ناطق در سالهای قبل از ریاست جمهوری احمدی نژاد نفت بشکه ای حدود 10 دلار فروخته می شد و در مقاطع کوتاه 30 دلار ولی در دوره احمدی نزاد مجموع در امد نفتی حدود 750 میلیارد دلار بود و این درامد بجای اینکه وضعیت اقتصادی را بهتر کند بدتر کرد در سال 93 و 94 شما 9 میلیون دربانک مسکن می گذاشتی بعد از یکسال 18 میلیون غیر از پول خودت وام میگرفتی و در جایی که بنده در تهران زندکی می کنم یک اپارتمان 50 متری 25 میلیون بود یعنی با وام 18 میلیونی و 7 میلیون مبلغ رهن کامل عملا فرد می توانست بدون اینکه پولی از جیب خودش بگذاره صاحب خانه شود ولی در دوره احمدی نزاد تورم مهار گسیخته روز بروز قدرت خرید حقوق بگیر را کاهش داد تا انجا که خرید یک اپارتمان 50 متری برای حقوق بگیر با درامد 1500000هزارتومان غیر ممکن شده و اون 700 میلیارد دلار کجا رفته !!!!!!!! امار و ارقام واقعی زندگی مردمه که دچار شوک شده و خانواده ها را دچار انواع مشکلات مادی و معنوی کرده .
شما اگر دولت قبل رو نداشتید چکار می کردید؟! از روحانی می پرسن ساده زیستی چیه می ره سر دولت قبل و هنوز هم داره با ساخته های دولت قبل پز میده و حرص و ولع افتتاحشو ارضا می کنه. کسی که معاملات برجامش هم با دستاوردهای دولت قبل انجام گرفت.
چی می شد اگر مردونگی داشتن و میومدن ا رئیس دولت قبل مناظره می کردن. هرچند در مناظره های قبل هم نتونستن از عهده بربیان و پاسخگو باشن. همون احمدی نژاد کلک و پر ریخته هم وقتی ثبت نام کرد چنان لرزه ای به تن رئیس جمهور حراف مستقر افتاد که فریاد کسانی که هردوره موی دماغ شورای نگهبان می شدن و نسبت به رد صلاحیت ها اعتراض می کردن در اومد که نظام حتما" باید احمدی نژاد و کاندیداشو رد صلاحیت کنه وگرنه ما نیستیم! می دونستن که اینقدر گند زدن که همون احمدی نژاد و حتی کاندیدای معرفی شده ش بیاد بهش می بازن. برای اولین بار به خاطر ردصلاحیتشون خدا و شورای نگهبان رو شاکر شدن و دیگه در این دوره از بی اخلاق علیه آیت الله جنتی هم خبری نبود!
الان هم تنها دستاوردی که رو می کنن برجام ذلت آفرینه که برای اولین بار انقلاب امام رو مقابل چشم جهانیان تحقیر کرد.
با عرض پوزش اشتباه تایپی را اصلاح می کنم
در سال 83 و 84 شما 9 میلیون دربانک مسکن می گذاشتی . . .
سلام ، با تشکر از فاش نیوز عزیز که امکان گفتگو و بیان حقایق ایجاد شده است اگر دنبال مسکن بودید ثبت نام در مسکن مهر بهترین طرح برای خانه دار شدن اقشار کم درآمد بود که یا شرایط اولیه زمین رایگان و ساخت متری 330 هزار تومن و آماده سازیزیرساختهای دولتی شروع شد اما ورود فساد به طرح مسکن مهر و ضدیت مسئولان مرتبط دولت یازدهم که همگی بساز و بفروش عمده بودند مانع شد. اگر به آرشیو فاش نیوز رجوع کنید بارها به آقای دکتر احمدی نژاد برای کنترل عملکرد سه نفر معاونین همدانی تذکر دادیم اما توجه نکرد لذا در دو ماه آخر دولت دهم تمام برنامه های دولت از جمله حفظ دلار 1000 تومنی و بنزین 80 تومنی و دوبانده شدن نود درصد راههای کشور و اجرای طرح مهر ماندگار و خرید 270 هواپیمای مسافری و باری و احداث صدها کیلومتر خطوط ریلی و بازسازی ناوگان زمینی و حفظ قیمت بلیط ها و هزاران آمار مثبت و بی نظیر از جمله شش برابر شدن پروژه های عمرانی و احداث دهها کارخانه تولید سیمان و فولاد و پتروشیمی و فازهای پارس جنوبی و بندرعباس و احداث بیمارستانها و صدها ورزشگاه در شهرهای کوچک و روستاها و غیره در دو ماه آخر به باد رفت تا دولت بعدی در ناکامی و رکود مطلق بنام خودش افتتاح کند. اگر اشخاصی داعیه پیشرفت کشور دارند برونده آمار دو ماه انتهای دولت را بررسی کنند در حالیکه تمام مدعیان آمارهای روز آخر را اعلام میکنند که دچار هرج و مرج سیاسی و حملات ناجوانمردانه شده است.
برنامه ریزی در دولتهای نهم و دهم بسیار عالی بود اما انتخاب معاونین ناکارآمد و آلوده همدانی باعث رویکرد معکوس بهترین برنامه ها در طول تاریخ انقلاب بود. لذا سوء استفاده برخی سیاست بازان از آمار دولت قبل برای سرپوش گذاشتن به عملکرد تقریبا هیچ و چپاول بیت المال و حقوق امت حزب اله و دروغها و وعده های پوچ توسط مسئولان مولتی میلیاردر بسیار نفرت انگیز است. ایکاش متولی کنترل و مقایسه آمار دولتها تشکیل شود تا واقعیت براساس آمار واقعی اطلاع رسانی شود اما همیشه ملاحظات سیاسی و برخی تصمیم سازیهای غلط در سطح کلان کشور باعث دلسردی و ناامیدی و پایمال شدن حقوق حزب اله گردیده است.
احمدی نژادها فقط می خواستن اب را گل الود کنن تا بتونن درامدهای نفتی رو غارت کنن در سال اخر ریاست جمهوری احمدی نژاد قیمت اپارتمان 7 برابر شده بود و اکثر کسانیکه مسکن مهر ثبت نام کردن هم از نظر قیمت و تحویل با خلف وعده مواجه شدن جناب ناطق بی صداقت بودن احمدی نژاد دیگه امروز محرزه شما خودت زدی بخواب.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi