شناسه خبر : 52963
چهارشنبه 13 ارديبهشت 1396 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسانه ملی نشان دهدنامزدها کجا زندگی می‌کنند

 رسانه ملی برای معرفی بهتر نامزدها به مردم و افزایش قدرت انتخاب مردم، در منزل هر یک از نامزدها حضور پیدا کند. رسانه ملی با حضور در منزل و نشان دادن نحوه زندگی نامزدها، قدم مهمی در نشان دادن حال و احوالات رئیس‌جمهور آینده به مردم، خواهد گذاشت. به گزارش مشرق، یکی از راه‌های شناخت مردم با کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری و حتی مجلس شورای اسلامی، آشنایی با سبک زندگی و خانواده و محل زندگی نامزدی است که از سوی مردم رأی اعتماد می‌گیرد.

در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری، تمامی داوطلبان ادعای حمایت از مستضعفین و مردم عادی جامعه را دارند؛ حال باید این ادعا در سبک زندگی خانه و خانواده، دیده بشود. به نظر می‌رسد یکی از راه‌های شناساندن نامزدها به مردم در رسانه ملی، فارغ از همه هیاهوهای تبلیغاتی، مصاحبه با این عزیزان در منزل آنها است. دوربین رسانه ملی با حضور در منزل و نشان دادن نحوه زندگی کاندیداها، گام مهمی در نشان دادن حال و احوالات رئیس‌جمهور آینده به مردم برخواهد داشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi