شناسه خبر : 52978
پنجشنبه 14 ارديبهشت 1396 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات ورزشی جانبازان خوزستانی در روز جانباز

مسابقات ورزشی به مناسبت روز جانباز در مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان برگزار شد.

فاش نیوز - همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و خجسته سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) ، که روز جانباز نامگذاری شده است ، مسابقات ورزشی دارت ، ایردارت ، فوتبال دستی و تنیس روی میز ، ویژه جانبازان معزز در مرکز توانبخشی استان خوزستان برگزار گردید .

مسئول مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان ، در خصوص اهداف این مسابقات بیان کرد : در راستای برنامه های فرهنگی ، ورزشی مرکز توانبخشی به مناسبت روز جانباز ، با اخذ مجوز از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ، این مسابقات را برنامه ریزی کردیم .

مهندس عاقلی افزود : این چندمین دوره برگزاری مسابقات ورزشی مرکز است . در این مسابقات ، همه جانبازان از نظر ما برنده هستند ، چون علی رغم وضعیت جسمانی شان ، با همتی وصف ناپذیر برای حضور اعلام آمادگی می کنند . در هر دوره  هم رغبت شرکت کننده ها بیشتر می شود . تلاش ما بر این است ،  کمیت و کیفیت این برنامه ها را افزایش بدهیم ، تا شاهد موفقیت این بزرگواران در عرصه های مسابقات کشوری و جهانی باشیم .

لازم به ذکر است ، مهندس فرجیان پور، نیز قبل از اهدای جوایز طی سخنانی بیان کرد : من از عزیزان جانباز درخواست می کنم در هر فرصتی که بدست می آورید ، به این سالن بیایید و به ورزش بپردازید . زیرا به سلامتی شما خیلی کمک می کند .

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
احسنت به دلاور مردان جانباز خوزستان .الهی که همیشه سلامت و پایدار باشید .
درودوسلام برشرف شمامسئولین ورزش جانبازان خوزستان شمابارسیدگی وفراهم کردن اوقات فراغت برای جانبازانتان خداوندهم دردنیاهم درآخرت اجرعظیمی به شماخواهدداد.
ان شاالله استانهای دیگرهم ازشمایادبگیرند.ومثل استان اصفهان تن پرورونالایق نباشند.اینهااگرازحرکتی سود ببرندانجام میدهند.یعنی اینها تاجرورزش شده اند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi