شناسه خبر : 52995
شنبه 16 ارديبهشت 1396 , 12:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیا حیدری در قرعه‌کشی تقلب کرد؟

چندی پیش در رسانه‌ها خبری آمد مبنی بر اینکه مرتضی حیدری مجری مناظرات انتخابات، در سفر تبلیغاتی روحانی را همراهی کرده است و همین مسئله سبب شد تا همه بگویند چگونه می‌شود به شخصی که حامی نامزد خاص است، مسؤول مدیریت مناظرات انتخاباتی بشود و رسانه ملی مثل همیشه سکوت را بر پاسخ گویی ترجیح داد و سکوت کرد و عملا حیدری مجری مناظرات شد.

امروز اتفاقی افتاد که نشان داد که مجری مناظرات برای قرعه کشی و مشخص کردن نوبت نامزدهای انتخاباتی، با دیدن شماره افراد، بار دیگر شماره ها درون شیشه انداخته و دوباره شماره دیگری را خارج کرد به نحوی که نامزدهای انقلابی در ابتدای مناظره و دولتی‌ها به همراه نامزدهای پوششی در انتهای پاسخگویی قرار گرفتند.

فیلم زیر نشان می دهد مجری مناظره حرکتی مشکوک در زمان قرعه کشی انجام داده است که لازم است درباره آن شفاف سازی شود.

download

منبع: مشرق
اینستاگرام
اینقدر شلوغ کردن نداره که. اینکه بگید شماره را دیده دروغ آشکاره. چون حیدری همزمان دو پاکت را بر میداره و وقتی دید دو پاکت در اومده از بینشون انتخاب نکرد و برگردوند داخل گلدان تا دوباره برداره. از این فیلم مشخص است که حیدری هیچ کدوم از دو پاکت را باز نمیکنه که بخواهد شماره ای ببینه. اگر میخواهید اتهام بزنید حداقل درست و منطقی اتهام بزنید. منتقدان این حرکت میتونند ادعا کنند پاکت ها نشانه گذاری شده بوده و حیدری با دیدن دو پاکت فهمیده نباید بازشون کنه و برگردونده تو گلدان تا پاکت دیگه ای برداره. وگرنه از این فیلم مشخصه که هیچ کدوم از دو پاکت باز نشدن و شماره ای ندیده. بعضی وقتها آدم در تحیر میمونه از رفتار و گفتار مدعیان اخلاقی که خودشون را یک مسلمون با ایمانی جا میزنند که با تابلو عدالت خواهی و کمک به محرومین و مستضعفین و ادعای ایمان ناب میان تو صحنه و بارزترین ویژگیهایی که انسان با تقوا دارد را لگد مال میکنند، جلو چشم میلیونها بیننده. تهمت و ریختن آبروی انسان اونم به ویژه از نوع مسلمانش بدون اثبات در دادگاه صالح بزرگترین نشان از بی تقوایی این مدعیان است. اگر میخواهید انتقاد کنید منصفانه نقد کنید و نه اینکه برای کسب قدرت چنان عجول شوید که آخرت خودتون را نابود کنید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi