شناسه خبر : 53000
شنبه 16 ارديبهشت 1396 , 13:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آذربایجان‌غربی و خوزستان جام را به خانه بردند +نتایج نهایی

چهارمین دور مسابقات گلبال دسته برتر و دسته یک جانبازان بصیر با برتری تیم های آذربایجان غربی و خوزستان پایان یافت.

فاش نیوز -  چهارمین دوره مسابقات گلبال دسته برتر و دسته یک جانبازان بصیر با برتری تیم های آذربایجان غربی در لیگ برتر و  خوزستان در دسته یک پایان یافت

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، چهارمین دوره مسابقات گلبال دسته برتر و دسته یک جانبازان بصیر «بزرگداشت روز جانباز» از تاریخ 11 الی 15 اردیبهشت ماه در شهرستان رامسر استان مازندران و با حضور 200 ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد.

مسابقات گلبال جانبازان بصیر با موفقیت تیم های آذربایجان غربی در لیگ برتر و خوزستان در لیگ یک همراه گردید.

در رقابت های لیگ برتر، آذربایجان غربی در دیدار فینال با برتری مقابل مازندران به عنوان نخست دست یافت و تهران الف هم در مسابقه رده بندی از سد کردستان گذشت و سوم شد.

اما در لیگ دسته یک در بازی فینال، خوزستان با پیروزی مقابل خراسان رضوی به قهرمانی رسید و در بازی رده بندی هم قم مقابل گیلان به پیروزی رسید و به عنوان سوم دست یافت.

در این دور از مسابقات که فدراسیون نابینایان و کم بینایان، امور فنی آن را برعهده داشت، تیم های خوزستان و خراسان رضوی از دسته یک به دسته برتر صعود کردند و دو تیم انتهای جدول که تیم های استان مرکزی و اصفهان بودند از دسته برتر به دسته یک سقوط کردند.

جدول رده بندی چهارمین دوره مسابقات گلبال جانبازان بصیر سراسر کشور:

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi