شناسه خبر : 53020
یکشنبه 17 ارديبهشت 1396 , 15:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از کجا شروع کنم؟

دانیال- پدرم به مدت 24 ماه سابقه حضور در جبهه در قسمت توپخانه داره و به دلیل موج انفجار های شدید یه گوشش شنواییش 0 شده و گوش دیگرش شنواییش خیییییلی ضعیف هستش و از اون موقع به بعد چون تو زمان جنگ دکتر نرفته و مدرک بیمارستانی نداره، جانبازش نکردن. فقط یه کارت ایثار بهش دادن که مدت حضور در جبهه ش توش نوشته شده و الان هم زندگیش به بد ترین شکل ممکن گذران میشه و کشاورزم هستن.

 خواستم ببینم چی کار کنم؟ از کجا شروع کنم برم واسه کارای جانبازیش تا بتونم از حقش دفاع کنم؟ خواهشمندم هرکدوم از دوستان اگه اطلاعاتی دارن به من برسونن تا بتونم از حق پدرم دفاع کنم.

دولت آبادی هستم از خراسان رضوی سبزوار

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
آقا دانیال سلام
قوانین چهارگانه ایثارگران در برنامه ششم توسعه را مطالعه کن در تبصره ماده 102 آن چنین آمده است :
تبصره – بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس که صورت سانحه بالینی همزمان مجروحیت را ندارند اما مجروحیت آنها توسط کمیسیون پزشکی نهاد اعزام کننده (نیروهای مسلح) احراز می‌گردد را، به‌عنوان جانباز تلقی نماید و حداقل ۵ درصد جانبازی به آنها تعلق می‌گیرد. اجرای این تبصره مانع از احراز جانبازی بیش از درصد مذکور توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران نمی باشد.
برو کار را از بنیاد شروع کن .شاید نتیجه گرفتید.
درمورد کارتهای ایثار که توسط ارتش و ..صادر شده است باید بگویم علی الظاهر این کارتها زیاد اعتبار ندارند ولی با توجه به سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان که در سال 94 توسط دولت تصویب وابلاغ شده است در آینده نزدیک برای تمامی رزمندگان دفاع مقدس منجمله پدر محترمتان باید کارت صادر شود. موفق باشید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi