شناسه خبر : 53023
دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 , 08:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اظهارات رییسی درخصوص صندوق ذخیره فرهنگیان تایید شد

 رئیس هیئت تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مسئولان متخلف این صندوق با اقدامات خلاف قانون بیش از ۸ هزار میلیارد تومان را به یغما بردند.

به گزارش مشرق، جبار کوچکی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به شکایت رئیس‌جمهور از حجت‌الاسلام رئیسی درباره مطالبی که وی در مناظره دوم درباره تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح کرده، گفت: بنده به عنوان رئیس هیئت تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان حاضرم اسنادی را در مجلس شورای اسلامی ارائه دهم که درستی اظهارات آقای رئیسی در مناظره دوم را اثبات می‌کند.

وی با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام رئیسی در موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان در دومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری، تصریح کرد: با توجه به تحقیقات ما، تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان محرز است و مسئولان متخلف این صندوق با اقدامات خلاف قانون خود بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از سرمایه فرهنگیان زحمت‌کش را به یغما بردند.

اینستاگرام
سلام ، یقین داریم شخصی مومن و با تقوا در مصدر تولیت آستان قدس رضوی (ع) منصوب شده که لیاقت بدست گرفتن سکان مدیریت کشور اسلامی را دارد.
در دوره قبل شانتاژ تبلیغاتی باعث شد بسیاری از مردم برای انتخاب نامزد اصلح با توجه به وعده ها و دروغهای آشکار شده فریب بخورند. امیدواریم با حضور نامزدهای انقلابی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مدیریت انقلابی مدیریت خزانه و بیت المال را بعهده بگیرد که مانع از گسترش دزدی و فساد اخلاقی آشکار و علنی بین مسئولان جمهوری اسلامی شود.

نه عده ای از مسئولان هنگامی که در دیزی را باز دیدند در نهایت بی حیایی ضمن اهانت و دسیسه بر علیه نیروهای انقلابی و ارزشی مشغول زد و بند بر سر اعتبارات و بودجه شدند که عاقبت پس از چهار سال هیچگونه خدمت شایسته ای به مردم ارائه نشد بلکه هر چه توانستند جیب مردم را تراشیدند.

وزیر اقتصاد میگوید درآمد مالیات از درآمد نفت جلو زده است . رییس برنامه و بودجه کشور کشور گفت تمام درآمدهای پیش بینی شده محقق شده است. پس هزار هزار میلیارد بودجه محقق شده از جیب مردم کجا رفته است؟ تخصیص بودجه عمرانی از 1000 میلیارد تومن فقط سه درصد بوده که از طریق اوراق قرضه تخصیص شده است.
اگر از ملاحظات سیاسی جناحها بگذریم در راستای شفافیت مالی چرا هیئتی برای بررسی عملکرد مالی دولت وجود ندارد تا پایان هر سال یا پایان هر چهار سال نسبت به کنترل هزینه های انجام شده اقدام نمایند؟؟ درحال حاضر تفریغ بودجه سالیانه دولت توسط مجلس بررسی و تایید میگردد که میدانیم بسیار سطحی و فاقد ارزش است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi