شناسه خبر : 53035
دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 , 09:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزرگ‌ترین زرادخانه موشکی در خاورمیانه


یک اندیشکده آمریکایی گزارش داد: ایران بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین زرادخانه موشکی را در خاورمیانه دارد.
اندیشکده مرکز مطالعات بین‌المللی و راهبردی (CSIS) در گزارشی عنوان کرد: ایران بزرگترین و متنوع‌ترین زرادخانه را در منطقه خاورمیانه در اختیار دارد که دارای توان هدف قرار دادن اسرائیل و مناطق دورتر است.
این مرکز آمریکایی‌ که مقر آن در واشنگتن دی‌سی است، نوشت: ایران بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین زرادخانه را در منطقه دارد که شامل هزاران موشک کروز و بالستیک کوتاه و میان برد است که می‌تواند اسرائیل را هدف قرار دهد.
این گزارش افزود: موشک‌ها به ابزار اصلی طراحی قدرت و توانایی بازدارندگی ایران در مقابله با قدرت دریایی و هوایی آمریکا و شورای همکاری خلیج‌فارس  تبدیل شده است. ایرانی‌ها می‌توانند کنترل منطقه عملیاتی از جمله (عملیات دریایی، زمینی، سایبری) و اطمینان از فقدان وجود چنین منطقه‌ای برای دشمنان را به دست بگیرند.
 

اینستاگرام
واقعاً اگر اين ادعائى كه امريكاييها كردند. درست باشد. منكه به عنوان يك ايرانى و يك جانباز به اين قدرت نظامى و دفاعى ايران افتخار ميكنم. ديگه بهتر از اين نميشه................
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi