شناسه خبر : 53050
دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 , 15:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیشنهادات یک آزاده به نامزدها

آزاده سید علی اکبر مصطفویآزاده ممتاز دوران دفاع مقدس، سردار سید علی اکبر مصطفوی یادداشتی را در اختیار ما قرار داده و در آن انتظاراتی را از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بیان داشته است. متن کامل این یادداشت چنین است:

نامزدهای ریاست جمهوری در سومین و آخرین مناظره ی خود موظف هستند در بخش اول بر اساس مدارک مستند و مستدل، وعده‏ های عمل نشده دولت را به استحضار ملت برسانند و رئیس جمهور نیز موظف است جوابگوی وعده های عمل نشده باشد.  
بخش دوم: نامزدها موظفند با برنامه مدوّن راهکارهایی که براساس عقل و منطق قابل اجراست را برای رفع مشکلات جامعه ارائه دهند.                       
بخش سوم: صادقانه و شفاف اعلام دارند که با هماهنگی و همکاری، قوه مقننه، قضائیه و حتی نهادها و سازمان‏های مختلف آن هم با نظارت رهبر معظم انقلاب، قادر به حل مشکلات هستند و لاغیر.                                                                                                                                       

بخش چهارم: اعلام داشتنِ ثروت و دارائی های نامزدها می‏ تواند کار پسندیده ای باشد. لازم به یادآوری است با چنین دیدگاه و با توجه به تعهد، صداقت، تخصص، شایستگی و سوابق گذشته ی شخص، خصوصا در اداره امور اجرایی کشور، توأم با راهکارهای مناسب و قابل اجرای بهتر، موجب جمع آوری رأی بیشتری خواهد شد و از سوی دیگر، راهکارهایی که در حل مشکلات کارساز واقع گردد باعث خواهد شد ضعف، قوت و کم کاری های دولت فعلی و دولت های گذشته، بدون تخریب همدیگر مشخص شود. البته اینگونه سئوالات باید از جانب مجری مربوطه مطرح گردد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi