شناسه خبر : 53077
سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 , 13:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حسین اسرافیلی، رییس شورایعالی انجمن های ایثارگران:

رییس و قائم مقام بنیاد در آخرین روزهای مسئولیت پاسخگو باشند

تا کنون هیچ اقدامی از سوی ریاست و قائم مقام بنیاد در خصوص مطالبات اجتماع بزرگ 14 اسفند صورت نگرفته و علی رغم مکاتبات با بنیاد از معرفی نماینده تام‌الاختیار برای پیگیری و بررسی جزئیات قطعنامه اجتماع ۱۴اسفند نیز سر باز زده‌اند.

فاش نیوز - حسین اسرافیلی از ریاست و قائم مقام بنیادشهید و امورایثارگران خواست، حداقل در آخرین روز های مسئولیت خود پاسخگو باشند!

حسین اسرافیلی رئیس شورای عالی انجمن های ایثارگران در گفت و گو با سایت شورای عالی گفت: تا کنون هیچ اقدامی از سوی ریاست و قائم مقام بنیاد در خصوص مطالبات اجتماع بزرگ 14 اسفند صورت نگرفته و علی رغم مکاتبات با بنیاد از معرفی نماینده تام‌الاختیار برای پیگیری و بررسی جزئیات قطعنامه اجتماع ۱۴اسفند نیز سر باز زده‌اند.

اسرافیلی مکاتبه متعدد با ریاست بنیاد، سران سه قوه، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی و جلسات با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده سازمان بازرسی کل کشور و حراست بنیاد را از جمله اقداماتی برشمرد، که برای پیگپری مطالبات اجتماع 14 اسفند تاکنون صورت گرفته و گفت طبق وعده داده شده گزارش اقدامات و پیگیری‌ها به اطلاع جامعه ایثارگری کشور بخصوص ایثارگران شرکت کننده در اجتماع خواهد رسید.

 

اسرافیلی ادامه داد در نامه پیروی به ریاست بنیاد در خصوص مطالبات بحق و قانونی ایثارگران که با ضعف برخی مدیران بنیاد ابتر مانده است، آمادگی کامل اعضای شورای عالی برای مناظره با ریاست و مدیران بنیاد در حضور رسانه ها اعلام شده است تا قضاوت به جامعه ایثارگرای و افکار عمومی واگذار شود.

رئیس شورای عالی انجمن های ایثارگران ضمن اظهار امیداوری به اینکه انشالله آقایان شهیدی و انصاری در روزهای پایانی مسئولیت خود پاسخگو باشند، افزود جلسه ای که اخیرا با قائم مقام بنیاد در محل انجمن جانبازان نخاعی برگزار شد، صرفاً در مورد موضوعات تخصصی مرتبط به جانبازان نخاعی بوده و هیچ ارتباطی به اجتماع 14 اسفند نداشته و این مسئله در جلسه مذکور به آقای انصاری نیز اعلام شد.
 

حسین اسرافیلی در پایان گفت به فضل خدا این توفیق نصیب بنده شده که مسوولیت اجرایی انجمن و شورا ی عالی را عهده‌دار باشم و این دلیل نمی‌شود آقای انصاری برداشت کنند که انجمن و شورا یکی است، قطعا اینطور نیست، اهداف و ماموریت ها از هم جداست و مطلبی که در سایت فاش نیوز درج شده نظر سایت موصوف است و تاکید می کنم به هیچ وجه آقای انصاری پیرو اجتماع ۱۴اسفند به انجمن جانبازان نخاعی تشریف نیاورده اند.

منبع: سایت شورایعالی انجمن های ایثارگران
 

اینستاگرام
آقایون...شمااصلامیدونیدکاربنیادچیه؟کاراصلی وپشت پرده بنیاداقتصادیه!جامعه هدف بهانه ایست برای پیشبرداهداف اقتصادی واختصاصی آقایان!!!وآقازاده ها و..........
من که امیدی ندارم موفق بشید چون انصاری سالهاست در عمق بنیاد ریشه کرده که با این اقدامات کاری از پیش نمیره فقط خدا کمک کنه به ایثاگران که مورد سواستفاده این حضرات قرار گرفتند
سلام.جناب.اسرافیلی من از کرمانشاه دراجتماع ۱۴اسفندشرکت کر دم واگرکار پیش نمی رود اینبار برای اجتماع دیگر درابعادی بیشتر دستور بفرمایید آماده ایم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi