شناسه خبر : 53085
سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 , 16:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خودروی فرماندار، فرزند شهید و جانباز شیمیایی را زیر گرفت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: مامور وظیفه شناس جانباز شیمیایی و فرزند شهید که برای اعمال قانون خودروی فرماندار ملایر را متوقف کرده بود در بیمارستان مراحل درمان خود را طی می کند .

فاش نیوز - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: مامور وظیفه شناس جانباز شیمیایی و فرزند شهید که برای اعمال قانون خودروی فرماندار ملایر را متوقف کرده بود در بیمارستان مراحل درمان خود را طی می کند .

سردار مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در نشست خبری خود درباره آخرین وضع پرونده که در سایت های خبری چند روزی است منتشر شده اقدام فرماندار ملایر در برخورد با مامور وظیفه شناس را مورد انتقاد قرار داد و افزود: مامور وظیفه شناس که از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی است و پدرش هم بر اثر شیمیایی منطقه سردشت به شهادت رسیده زمانی که قصد اعمال قانون خودرویی را دارد با رفتار غیر قانونی بخشدار جوکار شهرستان ملایر مواجه می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه اقدام فرماندار ملایر در برخورد با مامور وظیفه شناس غیر مسئولانه و رفتار بخشدارجوکار هم مجرمانه بوده است تصریح کرد: در صحبتی که با این مامور داشتم، ایشان گفت صد متر روی کاپوت خودرو کشیده شدم و ناگهان با ترمز و حرکت مارپیچ راننده خودرو به کنار جاده پرت شدم .
سردار مهری گفت: اقدام بخشدار جوکار ملایر توهین آمیز و غیر قانونی بود و متاسفانه مامور وظیفه شناس را علاوه بر توهین مورد ضرب و جرح قرار دادند، از سوی دیگر فرماندار که در خودرو حاضر و شاهد اقدام مجرمانه بخشدار بود هیچ کاری نکرده و نظاره گر بخشدار منطقه بوده در حالی که فرماندار خود مسئول تامین امنیت و شورای ترافیک شهرستان است.
وی با بیان اینکه قانون برای همه یکسان است و مسئولان نیز باید طبعیتاً بیشتر رعایت کنند در خصوص بی تفاوتی فرماندار ملایر در برخورد با مامور وظیفه شناس گفت: مامور وظیفه شناس هم اکنون مراحل درمان خود را طی می کند و پرونده هم در دادگاه همدان در حال رسیدگی است و امیدواریم با مجرمان برخورد شود.
سردار مهری افزود: طبق قانون وقتی درجاده مصدومی مشاهده می شد براساس ماده 719 باید راننده و دیگر مجروح را  به نزدیکترین درمانگاه و یا مرکز درمانی منتقل کنند که فرماندار  از این کار هم امتناع کرد.
وی یادآور شد: اگرچه خودروی حامل فرماندار با پلاک شخصی بوده در عین حال برای پلیس در برخورد با متخلفان بین خودروی شخصی و دولتی فرقی نیست بر همین اساس هرگاه پلیس از راننده خودرو درخواست مدارک می کند باید چه شخصی و چه دولتی مدارک را تحویل دهد این در حالی است که بخشدار جوکار گفته بود نیازی به دادن مدارک نمی بینیم.

 

اینستاگرام
آره امروز صبح خبررو دیدم خیلی ناراحت شدم .گویا انسانیت تویه مملکت مرده .

انسانیت ذاتیه و از طرف خدا در وجودیت بشر نهادینه شده ... اما آدمیت هنوز نشده .
باسلام ای برادران اینگار ماشین فرماندار مخصوصلا آمده بوده تا ایثارگران را زیر کنه چرا دارید بزوگ مکنید در روز هزاران تصادوف میشه اینهم یکی شما اگر راست میگوید به درد من برسید که 36 ماه جبهه دارم همین آقایان برای خود حقوق میگیرند ولی اسم منکه میاد یک فحاشی هم میکنند اگر توانای نداری برو کنار یکی دیگر بیاد جون بلب کردید مگر من چند سال دیگر زنده هستم خدا از شما نگذرد که هر روز میگوید فردا یا سال دیگر خودت باز نشسته شدی ولی ماه هیچی از دستت نمیاد بده به دست کسی دیگر این یک خیانت است به مملکت ما رزمندگان دستمان بجای نمیرسد دلمان خون است بکجا شکایت کنیم از دست کی آیا زمانه همین است مردانگی همین است من جوان 18 ساله برم 40 ماه جبهه جنگ کنم بدن حقوق بدون بیمه وحالا امروز جواب این باشه صورت سانحه با چی روی این را از رزمنده تقاضا کردی مگر رزمنده دمبال صورت سانحه بود وحالا که یک قانون در مجلس نوشته وتصویب میشه یا باره مالی دارد یا مشگل دیگر ما چرا رفتیم در مملکت جنگیدیم آیا دیگر جنگی نیست خدا کند ولی شما که اون غربیها را قبول ندارید یاد بگیرید از انها کار را بجای رساندید ما خجالت میکشیم بگویم جبهه رفیم خدا از شما نگذرد
واقعٱموندم که چرامسئولین اجرائی کشورخیلی چیزهارافراموش کردندقانون وقانونمداری یکی ازارکان مهم یک مسئول کشوری،استانی ویایک بخش بوده وهست مگریک فرمانداربایک فردعادی درقانون اسلامی نسبت به حقوق شرعی برابرنیستندبه فرمایش حضرت علی(ع)یک حاکم داناوعاقل فردی دانا،عادل رابه نمایندگی ازسوی خوددرولایتی به سمتی میگماردکه آن والی نمادی ازعدالت،تقواوفضیلت حکومت خودباشد.ولی متاسفانه امروزشاهده بداخلاقی های فجیح وناخوشایندی ازسوی دولتیهاهستیم.رییس جمهورمنتقدان راعده ای بیسوادمیخواند،وزیری به والی یک ولایت درجمع بیشعورمیگویدویاطرفداری به ساحت مقدس امام هشتم بخاطرچندعددآرای بی ارزش اهانت میکندوبدترازاین زالویی به قداست وایثارمدافعان حرم وفرزندان پاک این کشوربی حرمتی می نمایدخلاصه کلام چشم درچشم مردم بادروغ وریاخودرامظلوم دانسته وفرزندان خادم وبحق کشوررابه اتهام واهی متهم میکنند.آقای فرماندار برایت متاسفم.
این یه مشکل فرهنگی است که در کشور ما ایجاد شده است
برخی از مسئولین فکر می کنند اگر خودشان تخلف کنند اشکالی ندارد و مجاز هستند! وفقط افراد فقیر و عادی باید قانون را رعایت کنند .
ریشه اش هم قوه قضایه است .
مردم می بینند هرکه خطا می کند تشویق می شود و قانون مدارها توبیخ ؟!
مسئولین نمی دانند که انها الگو هستند .
جوانان ملایر در جنگ هشت ساله به خوبی درخشیدند نبا ید بزارند این اربده کشها برای این که خودی نشان دهند جولان کنند وسرباز این مملکت اسلامی را زیر ماشین بگیرند
اینها مگر کی هستند که خود را از خواص می بینند .ایا این بود ارمان انقلاب ؟ان بخشدار را باید مجازات کرد انان که خود را از خواص میدانند کاش سری به شناسنامه وپیشینه خود بزنند وبدانند که پدرانشان کی بوده که به لطف همین خانواده شهدا میتوانند اینگونه شکم خود وایل وتبارشان را سیر کنند والا باید !!!
بنام خداي مهربان........مردانگي و مروت مرده...تكبر و ابهت پست مقام چشم مسولين را كرو كور كرده........واي خداي من توي جامعه ي كه يك روزي فرماندار و شهردارش خود را بجاي كارگر ساده قرار مي داد تا درد كارگرش را درك كند كجا و فرماندار و بخش دار حكومت به اصطلاح اسلامي امروزي جامعه ما كجا........ان شهردار و بخش دارو فرماندار ان زمان لايق شهادت شدند و جاودانه زمان و.........و اينان بر اثر كبر تكبر ناشي از قدرت چند روزه دنيوي كارشان بجايي مي رسد كه يك نگهبان وظيفه شناس جانباز و فرزند شهيد را با خودرو زير ميگيرند......واي به ما مردم و هم رزمان اين عزيز......بسي جاي غصه و اه و ......دارد...البته وظيفه عزيزان اون شهر هست كه به كمك اين عزيز رفته و اون بخش دار و فرماندار ... را به سزاي اعمالشان برسانند....انشاءالله
بنام خدا.....احسن به شجاعت و شهامت اين فرماندار و بخش دار محترم.....درود به رحم و مروت شما....دردود به غيرت و مردانگي شما.....از حلا از من به شما نويد كه با اين شجاعت و مردانگي در اينده فرماندار به پست استانداري و بخش دار محترم به پست فرماندار منصوب خواهيد شد به شرطي كه دولت شما دوام بياره.....واي به حال ما و شما حاكمان ما...
بالاخره آدم وقتی میره...حتی نخودهم که بخره...چندتایی از اون نخودها کرمو هم درمیان!
وقتیکه چنین مقامی اینقدر... .مطمئن باشیدخانواده شان هم تربیت یافته ی دست اینان هستند!!!و................
سلام ، این رفتار غربگرایان اشرافی است که در مجلس نیز مورد حمایت افرادی قرار گرفته که دوران مقابله بنی صدر و شهید بهشتی را تداعی میکند. آنروزها شهید بهشتی مظلوم بود و بنی صدر خائن توانست با عوام فریبی و تبلیغات خاص دموکراسی غربی که اکنون تقلید شده رای مردم را بدست آورد و آن عوام فریبی و خیانت ها موجب هشت سال دفاع مقدس و شهادت میلیونها انسان و ویرانیها و تحریمهای بسیار شد.
امروز مردم بخوبی مظلومیت شهید بهشتی را درک کردند تا در انتخاباتی که تقلید کورکورانه از دموکراسی غربی است و حامیان غربگرایان به آنها تعلیم کردند یکبار دیگر مظلومیت ولایتمداران را رقم بزنند تا دشمن بتواند گامی دیگر برای نابودی انقلاب اسلامی به پیش بردارد.
در حال حاضر حرف آخر را رهبر معظم انقلاب میگوید لذا برای جلوگیری از تکرار وقایع ابتدای انقلاب و تکرار حوادث تلخ آن دوران که باعث صدمات غیر قابل جبران در کشور اسلامی شد وارد میدان شود و اجازه فریب مردم را ندهند. عجالتا یک هفته قبل از انتخابات جشن پیروزی انتخابات همان ادامه جریان فتنه گری است.
سلام دوستان همه ی ایثارگران بی صاحب رها شدن..من جانباز قطع پا هستم سه روز پیش پچه ام میبردم مدرسه صبح زود ندانسته کمی سر ماشینم کج شد وخیابان فرعی وخلوتی بودیک راننده که کارمند مخابرات کرمانشاه بود بدون دلیل مرا گرفت زیر مشت ولگدحتی پای مصنوعی هم درآمد حسابی کتکم زد بخدا شکایت هم نکردم چون می دانستم خودم نمی تونم وقانون هم کسی نیست حقم را بگیرد شکایت نکردم بلندشدم آمدم خانه سه روزه تمام بدنم درد میکند اگر سالم بودم چنین نمی شد.حتی درهراستان یک شعبه یادفتر ی قضایی نداریم ودفتر حمایت سپاه و بنیاد هم بفکر حقوق وزندگی خودشان هستن وحتئ برای دفاع از امسال من هیچ قانونی وجود ندارد..چکار کنیم .تاریخ مصرفمان گذشته
ان فرماندار .یا استاندار .یا هر کس دیگر باید جواب گوی اعمال خود باشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi