شناسه خبر : 53122
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 , 15:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهرام شفیعی مطرح کرد؛

روایت یک شهید در «شب جایی که من بودم»

«شهرام شفیعی» نویسنده کتاب دفاع مقدس در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مورد کتاب «شب جایی که من بودم» اظهار داشت: این کتاب به چاپ پنجم رسیده و در بهار ۹۶ از انتشارات ستاره در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

کتاب شب جایی که من بودم

وی اظهار داشت: این کتاب به خاطرات زندگی شهید «محمدمهدی خادم‌الشریعه» از سرداران زمان جنگ از استان خراسان اشاره کرده است.

شهرام شفیعی نویسنده کتاب شب جایی که من بودم گفت: از 10 سال پیش با خانواده و دوستان شهید خادم‌الشریعه گفت‌‎وگوی مفصلی داشتم و شروع به نوشتن کتاب کرده و تقدیم به خانواده این شهید گرانقدر کردم.

شفیعی بیان کرد: در کتاب شب جایی که من بودم، زندگی روزانه شهید روایت شده و سعی کردم بار عاطفی بسیاری نسبت به شخصیت‌های داستان به وجود آورم. هنگامی که شروع به نوشتن این کتاب کردم در جوار امام رضا (ع) بودم و به همین دلیل علاقه ویژه‌ای به این کتاب دارم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi