شناسه خبر : 53158
شنبه 23 ارديبهشت 1396 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده ایثارگر: به چپ وراست رأی ندهید به اخلاق رأی بدهید

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی رعایت اخلاق سیاسی و دارا بودن برنامه را معیار و ویژگی مهمی برای انتخاب رئیس جمهور آینده کشور دانست.

فاش نیوز -  نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی رعایت اخلاق سیاسی و دارا بودن برنامه را معیار و ویژگی مهمی برای انتخاب رئیس جمهور آینده کشور دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سمیه محمودی نماینده ایثارگر مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری تاکید کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی چه در بحث ریاست جمهوری و چه در بحث انتخابات شوراهای شهر و روستا بسیار مهم است و درست نیست نامزدها به خاطر رسیدن به هدف خود، تخریب دیگری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرزند سردار شهید غلامرضا محمودی، فرمانده گردان حضرت امیر و قائم مقام عملیاتی تیپ قمر بنی هاشم(ع)گفت: بالاخره ما می خواهیم مردم برای حضور در صحنه های انتخاباتی و سیاسی کشور ترغیب شوند، چرا که  مردم ما، مردم فهیمی هستند و مردمی نیستند که با حرف و شعار فریب بخورند.

.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به گسترش رسانه ها، آگاهی مردم نسبت به گذشته افزایش یافته است تصریح کرد: به نظر من در مناظره ها رعایت اخلاق سیاسی بسیار مهم است و مردم، آن را یک ویژگی بسیار مثبت می دانند و به کسی که اخلاق را رعایت کند نمره خوب می دهند.

محمودی ادامه داد: این که بخواهید آمار و ارقام اشتباه و یا دروغین را برای بدست آوردن رای به مردم بدهیم از طرف هر کسی که می خواهد باشد صحیح نیست و مطمئنا در نظر مردم تاثیر آنچنانی نخواهد گذاشت .

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس دهم خاطرنشان کرد: کاندیدایی موفق است که بتواند برنامه عملیاتی برای کشور ارائه دهد، چرا که اگر کسی برنامه ای داشته باشد مسلما مردم به او رای می دهند، اما متاسفانه در مناظره های فعلی کسی برنامه ای ارائه نداده است و مناظره کنند گان فقط همدیگر را می کوبند.

وی با تاکید بر اینکه چیزی که برای ما مهم است اخلاق سیاسی است متذکر شد: ما نظام جمهوری اسلامی را داریم و این نظام باید حفظ شود و اگر قرار باشد که با بد اخلاقی، مشارکت مردم را کم کنیم ضربه اصلی را خودمان به آن وارد کرده ایم و این موضوع باید مد نظر کاندیداها قرار داشته باشد.

محمودی در خصوص این سوال که چه توصیه ای به ایثارگران برای شرکت در انتخابات دارید یادآور شد: ایثارگران همیشه در صحنه بوده اند و الان هم انتظار ما این است که صحنه را خالی نکنند و ان شاالله انتخاب شایسته  و درستی داشته باشند و به برنامه ها رای بدهند و به چپ و راست رای ندهند.

عضو فراکسیون فرزندان شاهد مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: ما می گوییم هر کسی آمد و برنامه ارائه کرد اگر برنامه اش با واقعیت های کنونی منطبق بود او را برای آینده کشور انتخاب خواهیم کرد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
باسلام ما دیروز دیدیم چکسی بفکر ایثارگران بود هیچکدام از ایثارگر حرف نزدن جز روحانی که گفت در این چهار سال هرچه موقات ایثارگران بود پرداخت کردم وبد هم هرچه باشه پرداخت می کنم حالا یکی مینویسد در چهار سال به ایثرگران ظلم شده اون نوشته ظلم است بنده خدا روحانی هرچه از دستش آمده کوتاهی نکرده اگر دین نداریم آزاده مرد باشیم من به بالای سرم نگاه میکنم حرف حق را میزنم چون دو روز دیگر نه قالیباف نه روحانی نه ریسیی هست اون شعار های قبلی که گفتن و نکردن یادم هست اگر به روحانی اجازه بدهیم باز به ایثارگران خدمت خواهد کرد واز برادر عزیز جناب ساقی اجازه ندهند نشریه را یا چپی یا راستی کنند ما امید به این نشریه داریم که حرف ودل ایثارگران را چاپ میکند و ممنون هستیم خدا نگهدار
آقای روحانی اشتباهی اعلام کردند چون معوقات سال 92 و 93 و 94 جانبازان هنوز پرداخت نشده و فقط و فقط معوقات خانواده شهدا پرداخت شده...ایشان نام ایثارگران را بردند در صورتی که اشتباه نام بردند...
نیازی نیست دوباره چرخ رو اختراع کنیم ...
نیازی نیست قانون نسبی نیوتن رو دوباره کشف کنید .
نیازی نیست دوباره در قلعه الموت شیخ حسن صباحی پرچمی را بلند کند .
ما بابک و مازیار و بهرام و ورمرزیارها داشتیم و داریم نیازی به سد سکندر نداریم .
ما نواده های آرتیمیس ها و آریو برزنها هستیم . چه باکمان از زوزه شغالان .
ما پشت سفند یاران تورانی را در ابتدای مرزهای قادسیه شکستیم .
ما گر زپشت خنجر نخوریم سیابانهای طماع را صلیب ستونهای تخت جمشید خواهیم کرد
ما همانیم که با دستان سیم خاردار بسته انه شیعه انه شیعه کنان با مرگ رقصیدیم .
ما کتیبه به کتیبه با تاریخ ایران زندگی کردیم . ما منشور کوروش را بهمراه ادیبان ایران زمین بعنوان سر مشق به سازمان ملل به رخ کشیدیم .
ما ایرانیم ... ما ایران مقتدریم ... ما والاترین یکه تازان دشت آدمیتیم .
یا علی مدد .
برادر عزيز حسن اصلا شما ايثارگر نيستي براي اينكه خواهر زاده آقاي محلاتي از ياد بردي
چه اختلاسي در بياد كرد دراين 4سال براي ايثارگران چه كرد روحاني رفت خانه جانبازاني خانه آنها را ما درخواب مي بينيم يه سريم به خانه ما ميزد تا ببيند جانبازان كجا زندگي ميكند و مردم نگويند ايران را دادن به ايثارگران (من جانباز 55درصد هشت اسيرهستم )
خانم تو که اینهمه دم از اخلاق میزنی اول باید خودت رعایت کنی. کمیسیون اجتماعی مجلس که شما سرکار خانم در ان شرف حضور دارید چرا در سه چهارسال گذسته کف درصد جانبازان مظلوم شیمیایی رابه 25 درصد تصویب کرد اما متاسفانه تا کنون در کمیسیون شما دارد خاک میخورد و تا کنون در صحن علنی مجلس به رای گذاشته نشده که تبدیل به قانون شود. شماهای به اصطلاح اصولگرا به جانباز شیمیایی رحم نمیکنید چه انتظاری از دیگران دارین؟؟؟!!! چرا فقط شعار میدین؟؟؟
سلام
البته آقای هاشمی طبا حقیقتاً بهترین اخلاق را دارد کمترین بی احترامی به هیچکس نکرد اگه کاپ اخلاق باشه مال اوست واینکه آقایان باهرحزب وجناحی نقطه ضعف هم را میگویند ومچگیری میکنند بهم میپرند جز خالی کردن دل مردم نیست که خلاف قانون است ومردم دلسرد میشوند . حال یکسری در گذشته با این ترفند تخرید و وعده رای جمع کردند دلیل نمیشود مردم دیگربار دچار اشتباه شوند .
سلام ، حسن جان لابد ایثارگر نیستی و طبق معمول کارمند بنیاد تبلیغات عملکرد خودش را میکند!!!! علی ایحال اینجانب از سال 92 تا اکنون بدلیل حذف بیمه تکمیلی حدود 10 میلیون تومن هزینه های درمانی و جراحی در بیمارستان دولتی را بوسیله وام ضروری پرداخت کردم که در حال حاضر هزینه درمانم بجای رایگان متاسفانه با احتساب بهره وام دو برابر شده است. هفته گذشته فرزندان شهید میهمانم بودند و در رابطه با پرداخت معوقات سوال کردم طبق معمول هیچ است حتی بازنشستگی شهید نیز پرداخت نشده است. فرزندان شهید با وام و بدهکاری زندگی میکنند. قانون گریزی علنی اینست. رییس محترم بنیاد اعتراف کرد 70 درصد قانون اجرا میشود و 30 درصد ترک قانون شده است. جانباز و خانواده شهید مستاجر نشانه فساد و جرم در بنیاد است.
با تشکر از نماینده محترمه باید عرض کنیم رییس جمهور نمیتواند برنامه داشته باشد زیرا دولت مجری مصوبات و برنامه ریزی بودجه سالیانه و برنامه های توسعه پنجساله توسط مجلس است. در خصوص ارائه برنامه توسط نامزدهای شوراهای شهر و روستا موضوع صادق است زیرا در شوراها برنامه ها یکساله طراحی و توسط شهرداری اجرا میشوند.
در مناظره سوم و ادامه ترفندهای انتخاباتی و بداخلاقی و بد دهنی خطاب به آقای رییسی میگوید اگر در دولت و اطرافیان تخلف مشاهده شد چرا قوه قضاییه اقدام نکرد؟ گرچه جناب آقای رییسی بدلیل اتمام وقت مناظره پاسخ نداد اما هر شخصی بخصوص رییس دولت بخوبی میداند که دادگستری زیر مجموعه دولت است در حالیکه طبق دمکراسی غربی تحمیلی به حکومت اسلامی میبایست دادگستری زیر مجموعه قوه قضاییه و مستقل باشد تا قاضی بتواند برای مجرمین و متخلفین در دولت رای صادر کند اما با کمال تاسف حقوق و حکم استخدام قاضی را دادگستری امضا میکند و دیگر هیچ !!! آیا قاضی میتواند رییس خودش را محاکمه و محکوم کند؟
شاهد بودیم قاضی در ایالتی دستور و مصوبه رییس جمهور آمریکا را نقض کرد آیا چنانچه قاضی و دادگستری زیر مجموعه دولت بودند آن قاضی میتوانست دستور رییس جمهور را نقض کند؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi