شناسه خبر : 53176
دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسر شهید باکری بیانیه فتنه گران را تکذیب کرد

همسر شهید مهدی باکری حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

همسر شهید مهدی باکری حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

صفیه مدرس همسر شهید مهدی باکری طی بیانیه‌ای حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری را تکذیب کرد و اظهار داشت: بنده از هیچ حزب و جناح و کاندیدایی حمایت نکرده و همواره پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری خواهم بود.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بنام خدا

رَبنا لاتزغ قلوبنا بعد اِذ هَدیتنا

مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی در آستانه حماسه دیگر ان‌شاالله باانتخاب کاندیدای اصلح مرحله جدیدی را در راه رسیدن به قله‌های پیشرفت و ارتقاء عزت و سرافرازی ایران عزیزمان رقم خواهند زد. در این راستا تعدادی از دوستان و خانواده  ایثارگر درخواست داشته‌اند که از نام شهید مهدی باکری و یا عنوان همسر شهید یا خانواده سرداران شهید باکری در انتخابات استفاده کنند که با مخالفت بنده مواجه شده‌اند اما این روزها بعضا مشاهده می‌شود عکس شهید مهدی باکری در بیانیه‌ها و روزنامه‌ها و یا فضاهای مجازی یا ستادهای انتخاباتی برخی کاندیداها در این خصوص منتشر می‌شود.

به این وسیله اینجانب صفیه مدرس همسر شهید آقامهدی باکری اعلام می‌دارم، بنده هیچ‌گونه حمایت و یا جانبداری از احزاب،گروه‌ها، تشکل‌ها و کاندیداهای ریاست جمهوری و یا شوراهای اسلامی شهر و روستا نداشته و نخواهم داشت.

لازم به ذکر است همچون شهدای عزیزمان در خط امام گام برمی‌داریم و گوش به فرمان رهنمودهای مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)خواهیم بود.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

صفیه مدرس همسر شهید مهدی باکری

 گفتنی است، در روزهای اخیر ستادهای روحانی به شدت روی حمایت خانواده فرماندهان شهید از جمله شهیدباکری از وی مانور می‌دادند.

منبع:فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi