شناسه خبر : 53196
شنبه 13 خرداد 1396 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دفترچه ها را سخت عوض می کنند!

مدافع- عرض ارادت خدمت شما دست اندرکاران اطلاع وکمک رسانی به قشر جانبازو رزمندگان دفاع مقدس که مسلما" خود نیز از این قافله جدا نبوده و نیستید و همچون بقیه دل در گرو تجلیل از خدمات وجانفشانی رزمندگان و جانبازان عزیز این مرز و بوم بسته اید وبه عنوان وظیفه ملی و میهنی و دینی خویش قصد خدمت رسانی به این عزیزان را داشته و دارید که این امر سرمایه ای ست جاودانی و باقی هم دردنیا وهم در عقبی.

  غرض از مزاحمت از ابتدای خرداد ماه سال جاری که موعد تعویض دفترچه های بیمه جانبازان وافراد تحت تکفل ایشان بوده به مشکل خورده. یعنی دفترچه بیمه درمانی جانباز تعویض شده ودفترچه افراد تحت کفالت تعویض نشده ومنوط به آوردن تاییدیه از بنیاد شده. که با گرفتن تاییدیه وفرم مربوطه ازبنیاد و تحویل به دفتر تعویض بازهم با گذشت دو هفته هنوز دفترچه صادرنشده و مسئولین ذیربط شهرستان بنیاد تهران را دلیل این قصور میدانند و بنا به گفته ایشان صدور دفترچه از تهران جلوگیری شده و هنوز مشکل برطرف نشده.

 ازکسانی که دراین رابطه اطلاعی دارند. خواهشمندم علت را توجیه ومشکل را سریعتر رفع نمایند. به قول مسئول تعویض دفترچه در شهرستان حدود یکصد نفری فقط از بنیاد جانبازان به این مشکل گرفتارن وبسیار کسانی هستند که مریض یا مریضه ای دارن ونبود دفترچه خدمات درمانی با این هزینه های سرسام آورپزشک و دارو معضل ومشکل بزرگی برایشان هست. حال از خدمات بستری وغیره بگذریم.

 بازهم تشکر میکنم اززحمات پرسنل و ذی قلمان ودست اندرکاران سایت فاش نیوزکه ملجائی برای گذاشتن درد دل جانبازان و ایثارگران گردیده وبه حق وظیفه خود را درقبال این قشردردکشیده جامعه ایفا نموده و می نمایند.

ممنونم ازبذل توجه شما

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
انشالا که تمامی مشگلات جامعه ایثارگری با مساعدت وپیگیری دوستانی چون شما ودست اندرکاران محترم فاش نیوز هرچه زودتر وتماما حل وفصل شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi