شناسه خبر : 53197
دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ائتلاف کاندیداهای جبهه انقلاب به نفع مردم

کاندیداهای جبهه انقلاب "برای کنار زدن دولت ناکارآمد"، اتحاد کردند.

فاش نیوز -  «محمدباقر قالیباف» نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نفع «حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی» از کاندیداتوری در این دوره انصراف داد.

متن بیانیه محمدباقر قالیباف که لحظاتی پیش منتشر شد، بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

مردمِ شریف ایران

روزی که علی رغم مصالح شخصی، تصمیم گرفتم وارد صحنه انتخابات شوم، می دانستم با چه شرایط سخت و خطرناکی روبرو خواهم شد؛ چرا که روشن بود برای تغییر اساسی وضع موجود، راهی نیست جز مبارزه با 4درصدی هایی که در سالهایی طولانی، توانسته اند بر شریان های اقتصادی و سیاسی کشور مسلط شوند و نه تنها اقدامی برای حل مهمترین معضلات روز اقتصادی و اجتماعی نکنند، بلکه روز به روز با ترجیح منافع خود و بی قانونی های گسترده، بر این بحران ها، به ویژه بر بحران رکود و بیکاری دامن بزنند.
همانطور که شهید بهشتی پیش بینی کرده بود، مبارزه با فرصت طلبانِ انقلابی نما بسیار پرهزینه شده است، چون این جریان موریانه وار در حال خوردن ریشه های انقلاب است و گروهی که نه تنها با انقلابی های اصیل تضاد مبانی فکری دارند، بلکه جریانی هستند که منافع مادی آنها به خطر افتاده است.
لذا با توکل بر خداوند باری تعالی و با همه کمبودها و کم بضاعتی هایی که در خود می دیدم، تصمیم گرفتم با هدف تغییر وضع موجود، پای در میدان انتخابات بگذارم؛ میدانی که با تخریب ها، توهین ها و اتهام زنی های گسترده ای علیه خودم، خانواده ام و هوادارانم همراه بود و البته همه این ها مرا در پیمودن مسیری که انتخاب کرده بودم، مصمم و راسخ تر ساخت.

در شرایط کنونی، آرمان اصلی کشور و مردم، تغییر وضع موجود است و برای رسیدن به این آرمان، چاره ای نبود جز اینکه با وجودِ داشتنِ برنامه ای دقیق و جامع برای حل مشکلات کشور، مبارزه ای واقعی و نه شعاری با اشرافی گری و فرصت طلبی هم آغاز می شد؛ لذا تلاش کردم، در کنار ارائه برنامه های دقیق، که توانایی اجرایی شدن آن ها نیز وجود داشت، با شیوه ای صریح و اخلاقی، مبارزه با 4 درصدی ها را آغاز کنم و در راه این مبارزه، نه از تخریب ها و تهدیدها ترسیدم و نه هیچ گاه پا را از اصول فراتر گذاشتم و در کنار شفاف سازیِ زندگیِ اقتصادیِ شخصی ام، حرفی بی سند و بی مبنا نزدم. در حالی که آنها در عین تخریب های کور، نتوانستند از لرزه ای که بر اندام شان افتاده است جلوگیری کنند، بگونه ای که تمام امکانات خویش را برای مقابله با این جنبش مردمی به خط کردند و از این پس نیز این تخریب ها توسط این 4 درصدی ها ادامه پیدا خواهد کرد.
آنچه که در این مقطع اهمیت دارد و حیاتی است، حفظ منافع مردم، کشور و انقلاب است و اکنون که این آرمان بزرگ، جز با تغییر وضع موجود محقق نمی شود، باید به منظور وحدت در جبهه ى انقلاب، تصمیمى اساسی و خطیر گرفت. لذا براى حفظ این آرمان بزرگ، از همه ى حامیان مردمى خویش در سراسر کشور مى خواهم، که تمام ظرفیت و حمایت خود را براى موفقیتِ برادر ارجمندمان حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم #رئیسى و به بار نشستن دولت کار و کرامت برای خدمت به مردم قرار دهند و از همه مردمی که در این مدت به تشکیل دولت مردم دل بسته بودند و از همه حامیان مردمی و یاران بی ادعایِ خودم، که بی هیچ چشمداشتی و با تمام وجود، در جهت تحقق آرمانهای انقلاب تلاش کرده اند، تشکر و قدردانی می کنم. انتظار ما و مردم بر این است که این تصمیم، زمینه ساز آغاز دورانى جدید براى یک تحول اقتصادی باشد که با قطع دست 4 درصدی ها از اقتصاد، منتج به ایجاد اشتغال جوانان برومند این سرزمین و حمایت از مستضعفین و محرومان در ایران سربلندمان گردد.
مبارزه تازه آغاز شده است و تا ریشه کنی کامل فساد و ناکارآمدی، باید جان و آبروی خود را نیز بی چشمداشت فدا کرد.

به عمل کار برآید ...

محمدباقر قالیباف

انتهای پیام/

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
و مردم در 29 اردیبهشت ماه با انتخاب "خادم الرضا(ع)" کار را تمام خواهند کرد.

اللهم عجل لولیک الفرج
تو مناظره اول یادمه به جهانگیری گفت صداقت شما اونجا معلوم میشه که
ببینیم تا آخر میمونید یا نه ...... یا نه .... یا نه ...... !!!!!@! صداقت ؟ کلمه گمشده ..
با سلام
صداقت رو که اعمال و سوابق همه داره نشون میده.
ایشان معلوم بود که نمیخواست برود و با نظر جمع و ایثارگرانه رفت
مگه همین نبود که به جهانگیری طعنه میزد که اخلاق نداره و اومده به روحانی کمک کنه پس چی شد . این همه هزینه تبلیغات و پوستر و سخنرانی حیف و میل شد از کجا اومده بود معلومه بیت المال .که افتاده دست این افراد و دار و دستشون حالا بیان از اینا حمایت کنید.وای به روزی که به قدرت برسن یه ذره فکر کنین البته حساب اونایی که منافعی دارن فرق میکنه من و شما گول این افراد رو نخوریم
با سلام
برادر گرامی
این هزینه ها را کردند چون آمده بودند که واقعا بمانند. این نشانه ایثارگری و بلوغ سیاسی و فکری ایشان ایست که با جناب رئیسی ائتلاف کرده و با وجود تعداد رای های بالا در نظرسنجی از قدرت چشم پوشی کرد. اینکه به نظر بزرگان جمع و تصمیم جمعی تن داد، حسن بزرگی ست.
قدرت چیزی نیست که همه بتوانند از آن دل بکنند.
آفرین برشیری که مادر بهت داد از رزمندة خاک جبهه خورده جزاین انتظار نیست.رئیس دلهای مؤمنین نمازگزار عزت و شرفت چندبرابرشد نزد خداجویان روح اللهی و فدائیان سید علی یقین دارم رفتنت کمتراز پیروزیت بزرگت کرد هرچند نرفتی و درزاویة دلها مسکن نمودی قدای راه و مرامت رسواکردی دروغگویان غربگرا را همیشه ارادتمندت هستیم
با سلام ودرود به روح مطهر حضرت اما م خمینی وسلامتی مقام عظمای ولایت وسلامتی وتوفیق به جناب آقای دکتر قالیباف و جناب آقای رئیسی به علت شجاعت واز خود گذشتگی جناب آقای قالیباف برای اینکه دولت کار وکرامت سید اولاد حضرت فاطمه بت شکن فساد جناب آقای حجه الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی به کمک دکتر قالیباف که انشاء الله به عنوان معاون اول رئیس جمهور خواهد بود با قاطعیت نسبت به ریشه کنی فساد و جلوگیری از حقوقهای نجومی و قطع دست رانت خواران واستخدام جوانان وافزایش مستمری نیاز مندان و ابلاغ هرچه سریعتر در اولین فرصت آئین نامه اجرائی برنامه ششم توسعه که توسط مجلس تصویب شده ودولت فعلی هنوز حاضر به ابلاغ نشده وخروج امتیازات دولتی از دست ویژه خواران وجلو گیری از تصویب فرهنگ غرب سند 2030که حاکمیت وکاپیتالیسیون غربی (ازدواج هم جنس بازان- آموزش سکس در مدارس به کودکان -جلوگیری از آموزش دینی درمدارس -وسایر مصائب که برما دراین سند تحمیل خواهد شد ) لازم است به فردی متدین با داشتن غیرت دینی که وعده حمایت وبه کارگیری آقای دکتر قالیباف را درکابینه خود می دهد جناب آقای رئیسی رای دهیم تا با شجاعت تمام هم دینمان راحفظ کنیم هم وعده کار وکرامت گرفته ایم وهم از حقوقهای نجومی جلوگیری کنیم وهم دراتاق شیشه ای برعملکرد مدیران آزادانه نظارت کنیم به نظرمن این یک نوع جهاد است که بدون تیر تفنگ وجنگ فقط هرکدام با یک رای به جناب آقای حجه الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی رای میدهیم تا با اطمینان خاطر دین مان را حفظ کنیم وسند ننگین 2030 که ما را از دین ایمان و مذهب جدا می کند زیر پا بگزاریم پس همه ما ایثارگران وملت شریف ایران وعده ما پای صندوقهای رای سید اولاد زهرا ورهرو شهید بهشتی سید ابراهیم رئیسی خواهد بود
آقای ساقی محبت بفرمایید
از طرف ایثارگران بلاخص جانبازان نامه تشکر برای آقای قالیباف بنویسید
بنام خدا
ضمن تشکر از اقدام ایثارگرانه و رزمنده گی سردارقالیباف من شاهین پهنادایان عضو هیات علمی دانشگاه از جناب آقای رئیس به عنوان کاندیدا ریاست جمهوری اعلام حمایت می کنم خواهشمندم تمام دستان جانباز که نظر مهری به آقای رئیس دارند به هر نحو از ایشان حمایت کنند با تشکر
رأی من دکتر محمد باقر قالیباف بود و صد حیف که از گردونه رقابت ها کنار کشید. من او را انتخاب کرده بود چرا که دو ویژگی را در او می دیدم: 1 - اصولگرایی و حرکت در درون نظام 2 - کارآمدی و تکنوکرات بودن و توسعه گرایی

هر چند آقای قالیباف در بیانیه شان گفته اند که از آقای رئیسی حمایت می کنند ولی من ضمن احترام به آقای رئیسی، رأی خودم را به ایشان نخواهم داد چرا که از نظر من، آقای رئیسی ویژگی اول ، یعنی اصولگرایی و حرکت درون نظام را دارند ولی متأسفانه فاقد ویژگی دوم هستند چرا که تمام عمر سیاسی و کاری ایشان در منصب قضاوت گذشته و هیچگاه کار اجرایی در دولت یا مجلس نداشته اند.

اما در مقابل، آقای روحانی واجد ویژگی دوم هستند و هر چند دیگر یک اصولگرا نیستند ولی به هر حال درون نظام نیز حرکت می کنند.
بنابر این، من ایشان را از نظر کارآمدی و تکنوکرات بودن و توسعه محور بودن به آقای قالیباف نزدیک تر می دانم، ضمن این که تیم آقای روحانی مانند آقایان ظریف، زنگنه و جهانگیری نیز نسبت نزدیکتری با مباحث توسعه دارند تا تیم آقای رئیسی که عمدتاً اطرافیان آقای احمدی نژاد هستند.

بنابراین ترجیح من، فارغ از تعصبات سیاسی و جناحی که متاسفانه این روزها تشدید شده است، بعد از انصراف آقای قالیباف، این است که به آقای روحانی رأی بدهم هر چند که انتخاب اول من آقای قالیباف بوده است.
من به جد معتقدم که نظام مقدس جمهوری اسلامی به مدیرانی نیاز دارد که بتوانند زیرساخت های توسعه در کشور را تدارک ببینند و این کاری است که آقای قالیباف می توانست انجام دهد و از بین کاندیداهای باقی مانده، تنها آقای روحانی و تیمش توانایی چنین مأموریت بزرگی را دارند.

بهترین تبلیغ برای نظام و ایران و اسلام این است که جامعه ای پیشرفته داشته باشیم و از دوره شعار عبور کنیم.
سلام ما در حرحال جناب روحانی را دوست داریم و افتخار میکنیم که ایثارگریم وبه ایثارگران رای میدهیم روحانی عزیز پیروز باشی دوستت داریم خدا یارونگهدار
با سلام خدمت شما عزیزانم . بنده جانباز 70% جنگ تحمیلی قطع نخاعی از یکی از شهرستان های استان گلستان هستم . امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 جهت انجام وظیفه شرعی رای دادن خانمم رو ساعت 9 صبح فرستام فرمانداری شهرستانمون که اگر صندوق رای سیار دارن من هم بتوانم رای بدهم و وقتی خانمم مراجعه کرد فرمانداری با برخورد تند و زشت مسدولین فرمانداری مواجع شد و گفتن نخیر ما صندوق سیار نداریم میخواهد رای بدهد نمیتواند رای ندهد و منم امروز نتوانستم رای بدهم . حالا به نظر شما که اینقدر اقایان دارن شعار میدهند اینه رسمش ؟ خواهش میکنم سخن منو به گوش همه برسانید .
برادران فاش نيوز سلام عليکم
ابتدا از اين که در اين سايت به مطالبات جامعه مظلوم ايثارگري بطور عام پرداخته ايد تشکر ميکنم ولي در خصوص اين انتخابات نمي دانم اقدامات شما براي ذبح فرهنگ ايثار و شهادت در جهت منافع جناحي و ايجاد انشقاق و اختلاف در جامعه ايثارگري و همچنين بدنام کردن ايثارگران در پيشگاه ملت فهيم ايران با آگاهي و براي مطامع خاصي صورت گرفته است يا نه؟ در هر صورت با تعيين نتيجه انتخابات بخاطر اقدامات فوق ابتدا از درگاه خداوند طلب مغفرت کنيد و از ايثارگراني که در امور سياسي همانند شما فکر نمي کنند عذر خواهي کنيد. اميدوارم خداوند همه ما را از شر نقس اماره و وسوسه هاي شياطين حفظ فرماييد .
سلام اگر اطلاعات شما از(هرج و مرج سیاسی) به اندازه حداقل یک سوم فاش بود انتقاد نمی کردید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi