شناسه خبر : 53203
دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 , 17:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رفتار ایثارگرانه قالیباف صحنه‌های دفاع مقدس را به نسل چهارم نشان داد

دبیرکل جبهه جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه عملکرد محمدباقر قالیباف صحنه‌های ایثارگرانه دفاع مقدس را به نسل چهارم نشان داد، گفت: باید با وحدت کلمه و حضور تمام ظرفیت انقلابی در انتخابات، تکلیف دولت عهدشکن روشن شود.

فاش نیوز - مجتبی شاکری دبیرکل جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی گفت: باید به جبهه مردم نیروهای انقلاب تبریک بگوییم که صحنه بسیار زیبایی از ایثارگری و بصیرت را خلق کردند.

وی افزود: این صحنه بسیار زیبا که امروز از رفتار ایثارگرانه محمدباقر قالیباف شاهد بودیم، به صحنه کشیدن تمام ظرفیت جریان انقلاب و اتحاد برای پیروزی است.

شاکری گفت: به هر صورتی که می‌خواستیم صحنه‌های دفاع مقدس را برای نسل چهارم تشریح کنیم یا اگر می‌خواستیم رفتاری که رزمندگان در دوران دفاع مقدس در محبت به یکدیگر داشتند را نشان دهیم، نمی‌توانستیم به وضوح رفتار امروز محمدباقر قالیباف این صحنه‌ها را نشان دهیم، عملکرد قالیباف صحنه‌های ایثارگرانه دفاع مقدس را به نسل چهارم نشان داد.

عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: باید از این فرصت پیش‌آمده استفاده کنیم تا با وحدت کلمه تمام نیروهای انقلاب و به صحنه آمدن ظرفیت انقلابی در انتخابات، تکلیف دولت عهدشکن مشخص شود.

منبع: فارس
اینستاگرام
باسلام جناب آقای شاکری دبیرمحترم بنده بعنوان فردیکه درانقلاب درجنگ واسارت مدت 8سال وجانبازه 55درصدحق یک سوال ازشمارادارم یانه فقط خواهش میکنم شماکه درشورای شهرتهران هستیداملاک شمال شهرتهران راجناب برادرقالیباف به رفتگران وکارگران معمولی شهرداری تهران باتخفیف داده است خداوکیلی قیامتی هم هست بنده به هیچ دولتی کارندارم آیافقط دراین 4سال تمام اتفاقات بیکاری وگرانی وتورم واختلاس ورانتخواری افتاده پس مجلس وشورای شهرومصلحت ووووچکاره هستندچراتاقبل ازانتخابات حرفی نزدنندفقط الان شروع به تخریب همدیگرراشروع کرده اندکه بااعصاب مردم بازی کنندبرادرجانبازبخاطرخدابایدحرف زدبخاطرخدابایدقضاوت کنیم ولی متاسفانه بخاطرپست ومقام وحزب وگروه فقط حرف زده میشودحتی بعضی هاهستندکه ازرهبری هم جلوترهستنداگراین ریس جمهورخلاف کرده چرااعلام نکردنندچراایشان رامحاکمه نکردنندچراجلوی خلاف راتوسط مجلس وشماهاگرفته نشده حداقل به مردم اطلاع میدادیدالان مردم سردرگم نبودنندکه درمناظره کاندیدهاهمدیگررامتهم به رانتخواری واختلاس توسط نزدیکان وعدم رسیدگی قضاء دردولت قبل اگراختلاسی شده آقای شاکری این روزهاهرمسولی بخاطرحزب وباندوگروه خودشان ازکاندیدهای موردنطرشان دفاع میکنندوجالب هست دیگری رامتهم به فسادودروغ ووووومیکنندمگرمیشودریس دولتی درجمهوری اسلامی مرتکب خلاف ودروغ بشودآنوقت رهبری سکوت کندبهرحال بنده که نمیدانم چی بنویسم وبه کدام نامزدرای بدهم خداعاقبت مارابخیربگرداندالبته میدانم که فاش نیوزخوشش نمیادازافرادیکه واقعیت رابنویسدفقط طالب این هستندکه طرف ازاین دولت بدبنویسدآنوقت فاش نیوزچاپ میکندولی آقای مجتهدبنده فردی نیستم که دستم دورازآتش بوده باشددرشهرخون وقیام شهرقم مرکژانقلاب درسال 56بنده 17ساله بودم ودرتمام تظاهرات شرکت داشتم وباشروع جنگ 13ماه درخط مقدم بی سیم چی دسته پیاده ودرچندعملیات ودوبارزخمی ودرمرداد61درمنطقه مهران درعملیات شناسایی درخاک دشمن بابدن مجروح مدت 8سال درعراق بودم وحاضرهستم جانم رابرای رهبرونظام وکشوروملت ایران بدهم آزاده وجانبازه بسیجی ازتهران
#سوالات_مردمی

سلام
گفته میشه مگه همین آقای قالیباف نبود که به آقای جهانگیری می‌گفت پوششی! پس چی شد خودش الآن کشید کنار؟!


#پاسخ:

دوستانی که اینچنین شبهه‌ای در ذهن دارند خوبه به چند نکته توجه داشته باشند:

آقای رییسی مسئول هیچ دولتی نبود و آقای قالیباف هم از ابتدا رویکرد فعالیت انتخاباتی خود را بر دفاع از ایشان قرار نداده بود.

آقای قالیباف همچون یک کاندید واقعی انتخابات ریاست جمهوری، عمل کرد. ستاد داشت، سفرهای استانی داشت، برنامه داشت و کاملاً هوشمندانه و پرانرژی ظاهر شد.

پوششی‌های واقعی آقایان جهانگیری و هاشمی طبا بودند که در وصف منفعلانه بودن عملکردشان در مقام یک کاندیدای ریاست جمهوری همین بس که حتی پای خود را از تهران بیرون نگذاشتند، ستاد نداشتند و هر دو مدام از آقای روحانی حمایت می‌کردند.

تفاوت ائتلاف کردن با پوششی بودن، از زمین تا آسمان است!
شخص پوششی از اول میداند که لایه چسب پارچه اصلی است و هیچگاه نباید از محدوده تعیین شده خارج شود ولی شخصی که در اوج به نفع دیگری کنار می‌کشد، شخصیت مستقلی دارد که با وجود پیروزی احتمالی به نفع جمع بزرگتری فداکاری می‌کند.
جدا شما در جبهه مجروح شدید اگر در جبهه مجروح شدید چه مدت در ان مکان نقدس تشریف داشتید ؟
ایا در جبهه شما تهمت . غیبت . سبت ناروا . دروغ شنیده بودید . ایشان بدترین توهین به مردم را با دروغ بزرک اموال خود در ایسناگرام نمود موجودی 2 میلیون حقوق شهردار چیزی حدودا 25 ملیون است . من برای عزیزان جانباز سخت متاسفم چقدر دروغ و تهمت و ایا ایران سند 2030 را امضا نمود هرچه بود گذشت دکتر روحانی با بیش از 70 درصد ارا رییس جمهور خواهد شد دلم سخت بحال شما میسوزد که اخرت خود را فدای دنیای دیگران نمودید . شما حتما ایه من المومنون الرجال صدقوا عاهدوالیه را شنیدهاید تا این قسمت پیمان با خداست فمنهم من قضی نحبه . اینان شهیدان هستند که قهقهه مستانه اشان در رسیدن به معبود. انان را سعادتمند دو عالم نمود و اما اخرین مسئله من شما هستید ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا حقیر با توجه به نوشته اند در بارگاه الهی شهادت میدهم شما جز ایتن قسمت نیستید . گاش می کفتید هیچکدام از کاندیاها شان نظام برامده از خون شهدا را رعایت ننمودند هیچکدام اما کم و بیش بهروز جان جواب میطلبم جدا دلم سخت بحال عزیزان جانباز ثابت قدم میسوزد که ایشان نام دبیر کلی این جامعه الهی را بدوش می کشند امیدوارم وام دار قالباف نباشید. وام دار خدا باشید خدا یقیننا شما را کفایت می نماید 29اردیبهشت ساعت 8/30
جناب مرتضایی انتخابات گذشت و در انتخابات یک طرف حق یا ناحق برنده می شود و این قاعده بازیست. دموکراسی و مردمسالاری سیستم خلایق هرچه لایق است رأی داشتن همیشه دلیل حق داشتن نیست. رنگ ادعا ها و نظرات ما هم بی رنگ نشده و ما به مردمسالاری نشان دادیم که بیشتر از خیلی از مدعیان پایبندیم. گذشته از کری خوانی های زمان تبلیغات که لازمه این عرصه است ولی حق و ناحق جایشان عوض نمی شود. سال 88 هم همین مردم احمدی نژاد را انتخاب کردند و فرقش با الان دراین است که در آ« روز عده ای نانجیبانه به رأی مردم تمکین نکردند و حالا و در دوره های قبل نیز عده ای نجیبانه، اگر هم مشکلاتی بود به رأی مردم چه حق یا ناحق تن دادند و زیر میز نزدند. دیروز تاج زاده گفته بود من به تجربه می گویم اینکه رأی ما در نتیجه انتخابات تأثیر ندارد دروغی بیش نیست! و همین بزرگترین مدرک برای بی صداقتی و نفاق و نان به نرخ روز خوردن این آدمهاست که 8 ماه کشور را به ورطه نابودی کشاندند و دشمن را جری کردند و پاس گل به روحانی دادند تا تمام دستاوردهای هسته ای و حیثیت انقلاب را به باد دهد.
ولی من معتقدم پیروز این میدان رهبری معظم بود که فراتر از این جریانات مانند یک مسئول تربیت بدنی و روحی مسابقه ای را برگزار کرد و اصل برایش برگزاری خوب و پرشور این مسابقه بود و برایش اصل این بود که این شور و نشاط را به رخ دشمنان بیرونی ، خصوصا همسایگان لجوج و منعد بکشد.
حال این مشارکت و اعتماد ملی، قدرت آفرین است برای کشور به شرطی که آ« را در مقابل دشمن بکار بگیرند و در داخل مایه امن و آرامش قرار دهند ولی متأسفانه برآورد من این است که روحانی نشان داده است که مانند دور دوم احمدی نژاد، غره خواهد شد و بجای کدخدا ، علیه رعیتی که انتخابش کرده اند عمل خواهد کرد. اگر طعنه ها و بد اخلاقی ها و زاویه گرفتن از رهبری را ادامه دهد، نه تنها این رأی بالا خواهد سوخت بلکه فرصتی برای کدخدا خواهد بود!
کامتان را کاملا قبول دا رم اما ایا تیتر پیام این برادرمان که قالیباف فرهنگ جبهه و جنگ را در انتخابات نهادینه نمود صحیح بود . شاید ها بسیار است و کلام باطل از هر بنده ای گفته شود باطل است . ایگاش پس از این به حقیقتی برسیم سپس در خصوص ان موضعگیری نماییم دروانی و ایضا بسیاری از شما تمام عمرتان بسیار عزیز بود . بیایید با هم این دعا را بخوانیم . بنام خدا
ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذهدیتناه و هب لنا من لدنک رحمه الرحمه انک انت الوهاب
خاک پای ثابت قدمان را طوطیای چشمم می کنم و بر این عمل مفتخرم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi