شناسه خبر : 53223
سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 , 14:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلوگیری از برگشت به کار در همدان

جانباز آزاده اسماعیل همت- خواهش میکنم این مشکل منو به هرطریق ممکن منعکس نمایید تا بلکه فرجی شود.

 اینجانب ازاده 90 ماه اسارت و 40% جانبازی کارمند بازنشسته استانداری همدان در خواست بازگشت بکار کردم که استانداری قبول نکرد وبه کمیسیون ماده 16شکایت کردم که رای به نفع من داد واستانداری رامکلف به اعاده بکار نمود که مجددا گزینش شدم و تایید قرارگرفتم ولی متاسفانه به بهانه ی اینکه سازمان مدیریت وبرنامه ریزی موافقت نکرده از شروع به کارم جلوگیری نمایند در صورتی که نماینده ی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور بعتوان عضو اصلی کمیسیون صورتجلسه را تایید وامضا نموده لذا با توجه به اینکه رای قطعی در تاریخ فروردین ماه 1394صادر گردیده هنوز بلاتکلیف مانده ام.

 خواهشمند است این مهم را منعکس فرمایید تا بلکه دستور مساعد صادر فرمایند در غیر اینصورت اگر استانداری همدان نسبت به اجرای رای اقدام نکنه بخاطر اعتراض به ظلمی که در حق اینحانب روا داشته اند .....

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ر اساس اطلاعیه اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و با توجه به ابلاغ آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دوره‌های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه به کلیه واحدهای دانشگاهی، شیوه نامه تسهیلات آموزشی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر رشته‌های تحصیلی غیر پزشکی آن دانشگاه را ابلاغ کرد.

در این اطلاعیه آمده است: مفاد این شیوه نامه برای کلیه دانشجویان شاهد و ایثارگر در حال تحصیل در دوره‌های تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی (Ph.D) دانشگاه آزاد اسلامی تنظیم شده و در آن جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، آزادگان، همسر و فرزند (شهید، آزاده، جانباز ۲۵ درصد و بالاتر) و جانباز با حداقل ۱۵ درصد جانبازی و سه ماه سابقه حضور در جبهه مشمولین بهره مندی از تسهیلات آموزشی اعلام شده اند.

لازم به ذکر است این بخشنامه از تاریخ صدور (۲۰ / ۲ / ۹۶) در کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی لازم الاجرا بوده و تمامی دانشجویان شاهد و ایثارگر در حال تحصیل که مشمول آن می‌باشند، می‌توانند از مزایای آن برخوردار شوند.

سلام ، آقای اسماعیل همت لطفا اشتغال در معاونت های استانداری را مشخص کنید. تقاضای اعاده به کدام معاونت را دارید؟
خوشبختانه سایت مقدس فاش نیوز باعث اشتراک گذاری مشکلات ایثارگران محترم شده که نظیر آن در کل کشور وجود ندارد لذا پیشنهاد میگردد کارشناسان متعهد به دین و مذهب برای باقیات صالحات و زکات علم نسبت به داوطلبی ارائه خدمات کارشناسی به ایثارگران محترم اقدام فرمایند. چنانچه این بخش در فاش نیوز ایجاد گردد میتوان کارشناسان داوطلب را در هر استان مشخص کرد تا راهکارهای قانونی رفع مشکلات ایثارگران بصورت اصولی بررسی و رسیدگی گردد.
بدیهی است بررسی مشکلات و کنترل اسناد لازم بر اساس اظهار نظرات ایثارگران محترم شرط رفع مشکل مطروحه میباشد که معمولا در یک کامنت چند خطی کنجایش ندارد لذا از فاش نیوز عزیز تقاضا داریم بخشی بعنوان رفع مشکلات ایجاد شود تا امکان دریافت اسناد و مدارک ایثارگران برای بررسی مشکل امکان پذیر گردد.
ضمن تشکر مجدد از استاد عزیزم جناب آقای ساقی که از این طریق قبول زحمت فرمود و مدارک لازم و تایید شده شش مجروحیت لاعلاج بنده را به بنیاد تهران رساند و همین اقدام باعث اطلاع مسئولان محترم کمیسیون پزشکی بنیاد مرکز از ظلم و کارشکنی بنیاد همدان شد و موجب صدور معرفی به کمیسیون پزشکی شد در حالیکه حدود 30 سال یکی از مسئولان فسیل شده بنیاد همدان با خصومت شخصی و کارشکنی مانع از حضور در کمیسیون و تعیین درصد جانبازی بنده بود. با این شکرانه اینجانب داوطلب در شهر مشهد هستم تا چنانچه مشکل قانونی برای ایثارگران محترم وجود داشته باشد همچون وکیلی فی سبیل الله در حد توان بررسی و پاسخگویی گردد.
برادر گرامی
از کمیسیون ماده 16 بخواهید رای را برای اجرا به دادسرای کارکنان دولت ارجاع کنند دادسرا حال شان را جا می آورد دل بخواهی نیست که قانون صراحت دارد .
ممنون از دوستان واقعا دیگه خسته شدم قانون به صراحت مصوب کرده که ازادگان میتوانند برگردند وسی سال خدمت خود را تکمیل کنند اما قبول نمیکنند تا رای کمیسیون را گرفتم باز دارند کار شکنی میکنند ومتاسفانه بیلانکار میدهند که از خاتواده ایثارگران سرکشی میکنیم تا مشکلاتشون را حل کنیم پس کو من که در خواست قانونی دارم باید کجا برم از دست ظلمی که استاتداری همدان داره میکنه چرا بنیاد از ما دفاع نمیکنه
با سلام خدمت فاش نیوز که مشکلات ایثارگران را پیگیری مینماید لطفا مشکل بتده را به دفتر مقام معظم رهبری ارسال فرمایید تا انشاالله استانداری مکلف به اجرای رای کمیسیون شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi