شناسه خبر : 53230
چهارشنبه 27 ارديبهشت 1396 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت جانباز 70 درصد و قهرمان تیراندازی جهان از حجت‌الاسلام رئیسی

سیدرمضان صالح‌نژاد جانباز 70 درصد نخاعی و قهرمان تیراندازی جهان طی بیانیه‌ای حجت‌الاسلام رئیسی حمایت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر دلیر مردان سرزمینم ایران که نام نیک شما در وطن دوستی و ولایت مداری شهره خاص و عام دارد و اگر خدشه‌ای به کشور و ظلمی به مردم روا شود، در خط مقدم مبارزه خواهید بود.

بنده بعنوان عضوی کوچک از مردم سوادکوه به این مردم فداکار افتخار می‌کنم و تمام تلاش خود را برای گرفتن حق قانونی مردم از دولت مردان گذشته و حال و آینده می‌کنم و خواهم کرد.

همانگونه که شما بزرگواران از گذشته تا حال چه از دور و چه نزدیک با بنده آشنایی دارید و دیدید، دائما در حال پیگیری مطالبات مردم چه از طریق نمایندگان و چه دولت مردان بوده‌ام ولی متاسفانه در دولت دکتر روحانی علاوه بر اینکه به درخواست‌های بحق مردم کمتر توجه شده بلکه در بعضی موارد اصلا توجه‌ای نشده که چند نمونه آن را ذکر می‌کنم.

1- در سیل مخرب سال 94 در سوادکوه فقط دولتمردان برای خود سوژه تبلیغاتی کرده بودن و فقط عکس و فیلم می‌گرفتند و اقدامی برای حفظ جان مردم صورت نگرفته و تنها کاری که کردن حریم رودخانه را بیشتر کردند.

2- بالای 100 تذکر و نامه جهت برخورد با متخلفان گل آلود کردن رودخانه تالار توسط چند سرمایه‌دار شن و ماسه، به مسئولان داده شده و مسئولان حتی یک روز جرات نداشتن آب از این حالت خارج کنند.

3- جوانان شهر زیراب چند سال آرزو می‌کنند داخل زمین فوتبال بازی کنند ولی توسط بعضی از مسئولان سنگ اندازی می‌شود و هنوز جوانان چشم انتظار هستند و مسئولین موانع را برطرف نمی کنند.

4- جاده بین المللی سوادکوه که بهتر است با این زیرساخت و آسفالت و پیچ‌های غیر استاندارد، آن را بنام جاده مرگ صدا کنیم، در مدت چهار سال فقط قول اتمام دادن ولی فقط شاهد کشته شدن عزیزانمان بودیم و دولت محترم حتی چند میلیارد تومان ناقابل جهت تملک و تعریض را دریغ کردند.

5- واردات بی رویه و عدم توجه به تولید داخلی و عدم توجه به دانشمندان و مخترعین و مبتکرین داخلی که در همین سوادکوه شاهد تعطیلی شهرک شورمست هستیم و از 54 واحد 50 واحد تعطیل است و مسئولان دولت روحانی اقدامی نکردند.

6- بخشی از سوادکوه با بهترین چشمه‌ها توسط سمنانی‌ها در دوره همین دولت گرفته شده که خودم شاهد عینی بودم و حتی سر صحنه با مسئولان استانی سمنانی‌ها درگیر شدم. ولی چه فایده که هم مسئولان تقسیمات کشوری سمنانی بود و هم دولت پشتیبان آنان و ما هیچ کسی را برای دفاع نداشتیم.

7- عدم توجه به حقوق و دفاع از کارگران مظلوم شرکت‌ها و معادن و عدم پیگیری مسئولان بابت سختی کار و دریافت حقوق حقه و دادن تجهیزات به کارگران

8- دفاع و پشتیبانی از افراد سرمایه‌دار که طبیعت و محیط زیست را آلوده می‌کنند.

9- استفاده از مسئولین ضعیف و طرفدار سرمایه‌دار در شهرستان

و.....

بنده چند نامه به دولت دکتر روحانی بابت همین مشکلات نوشتم ولی جوابی منطقی نگرفته‌ام.

چرا بنده‌ای که جسمم را وقف مردم کردم و مال و زندگی خودم را وقف معلولین کردم، آقای روحانی چنین کاری نمی‌کنند و در خانه اعیانی بصورت شاهانه زندگی می‌کنند؟! مگر ایشان طلبه نیستند؟ چرا نباید مثل اقشار متوسط جامعه زندگی داشته باشد تا بفهمد مردم با حقوق یک میلیون تومانی چه می‌خورند و چطور زندگی می‌کنند؟

مردم عزیز و شریف ایران یک فرد عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود.

بنده حمایت همه جانبه خود را از سیدابراهیم رئیسی اعلام می‌کنم.

سیدرمضان صالح‌نژاد

جانباز نخاعی، قهرمان تیراندازی جهان، استاد دانشگاه، مربی تیم ملی و طلبه از شهرستان سوادکوه استان مازندران

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi