شناسه خبر : 53234
چهارشنبه 10 خرداد 1396 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۱۸ خرداد زمان ثبت سهمیه ایثارگری داوطلبان کنکور سراسری

۱۸ خرداد زمان ثبت سهمیه ایثارگری داوطلبان کنکور سراسری

 داوطلبان کنکور سراسری از روز پنجشنبه 18 خرداد 96 تا روز یکشنبه 21 خرداد 96 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت سهمیه ایثارگری اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی داوطلبان کنکور سراسری در مورد سهمیه ایثارگران در آزمون سراسری 96 سوال کرده بودند که در این باره حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش توضیج داد.

او گفت: در برنامه ششم توسعه سهمیه پنج درصدی برای جانبازان با جانبازی کمتر از 25 درصد همسر و فرزندان آنها و همچنین همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه مدت حضور داوطلبان در جبهه در نظر گرفته شده است.

از این رو این داوطلبان ضرورت دارد از روز پنجشنبه 18 خرداد 96 تا روز یکشنبه 21 خرداد 96 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و براساس مندرجات اطلاعیه‌ای که به این منظور منتشر خواهد شد نسبت به اعلام علاقه‌مندی و تکمیل فرم مربوط اقدام کنند.

اینستاگرام
سلام سلام جادارددراجرای عدالت احتماعی فرزندانی که قبلاازسهمیه استفاده نکرده اند ودانشجوهستنددرنقل وانتقالات دانشگاهی سهمیه داشته باشتد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi