شناسه خبر : 53250
چهارشنبه 27 ارديبهشت 1396 , 17:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام حمایت خانواده های شهدای مدافع حرم قم از حجت الاسلام رئیسی

به گزارش فاش نیوز؛ خانواده های شهدای مدافع حرم قم از نامزد اصلح حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» حمایت خود را به شرح زیر اعلام کردند.

به گزارش فاش نیوز؛ خانواده های شهدای مدافع حرم قم از نامزد اصلح حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» حمایت خود را به شرح زیر اعلام کردند.
 

"
بسم رب الشهدا و الصدیقین
بیست و نهم اردیبهشت 1396 آوردگاهی بزرگ در برابر ملت قهرمان ایران اسلامی است . آنجا که در پیچ و تاب انتخاب ریاست جمهوری ، زمینه ساز استقرار دولتی بر اساس کرامت و کارآمدی خواهند بود . نقطه ای حساس و تاریخی که آرای توفنده این مردم شهید پرور می تواند بساط فساد ، تباهی ، فتنه ، رانت خواری ، تبعیض و بی عدالتی را برای همیشه از جای جای این مرز و بوم جمع نماید .
ما خانواده های شهدای مدافع حرم بر این باوریم که در شرایط کنونی ، انتخاب اصلح این دور از انتخابات ریاست جمهوری ، خادم بارگاه امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا و سید محرومان حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی است .
لذا ضمن حمایت از برنامه های اعلام شده ایشان  ، و در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت شرکت حداکثری در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ، از تمامی اقشار جامعه اسلامی ایران دعوت می کنیم بار دیگر طوفان انقلابی خود را در منظر و دیدگاه جهانیان قرار داده و با انتخاب سید ابراهیم رئیسی و تحقق دولت عزیز کار و کرامت ، نه بزرگ اقشار محروم ، متدین و مستضعف ایران اسلامی را به گوش همگان برسانند .
.
خانواده شهیدان:


مهدی علیدوست
حجت الاسلام قلی زاده
محمدحسین روشنایی
علی اکبرعربی
محمود هاشمی
سعیدسامانلو
مهدی طهماسبی
حجت الاسلام مالامیری
مجیدمختاربند
احمدمکیان
حجت الاسلام حسن زاده
ابراهیم عشریه
سجادطاهرنیا
قاسم غریب
حجت الاسلام محمدقاسم موسوی ناجی
مهدی صابری
سید مصطفی موسوی

و خانواده ی شهدای شمال غرب :
حاج عباس عاصمی
ولی الله صحرایی
مهدی خبیر
محمود احمدی تبار
سید عبدالحسین موسوی نژاد

"

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
سلام/ مگر کسی جلو شما ها را گرفته ؟شما ها به رییسی رای بدهید دیگران هم به روحانی رای می دهند چون میزان رای ملت است .
خواهشا از این به بعد به نمایندگی از ایثارگران از شخص خاصی حمایت نکنید. دیدید که دکتر روحانی با رای قاطع پیروز انتخابات شد.حضور حماسی ملت جهانیان را مبهوت کرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi