شناسه خبر : 53263
پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396 , 10:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبار ۷۰ درصد قزوینی به یاران شهیدش پیوست

جانباز ۷۰ درصد "حسن جعفری" پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت به شهادت رسید.

جانباز ۷۰ درصد حسن جعفری پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت به شهادت رسید.

پیکر پاک جانباز 70 درصد حسن جعفری امروز پنج‌شنبه 28 اردیبهشت ماه با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر، مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مردم شهیدپرور در روستای اردکان از توابع شهرستان تاکستان تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده می‌شود.

جانباز حسن جعفری 21 اسفند ماه 1344 در تهران به دنیا آمد و در بهمن ماه سال 1366 در منطقه عملیاتی شلمچه با اصابت ترکش به شکم، مجروح و دچار ضایعه‌ نخاعی شد.

از وی 3 فرزند پسر و 3 فرزند دختر به یادگار مانده که فرزندش جواد جعفری یکی از قهرمانان رشته کیک‌بوکسینگ ایران و جهان است.

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پیامی شهادت جانباز 70 درصد شهید حسن جعفری را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

پل شهادت اصلی‌ترین وسیله‌ عروج جانبازان به معبود الهی است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه نورانی برای همیشه‌ تاریخ، جاویدان باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ اباعبدالله الحسین(ع) را با خون خود تضمین کرده و راه شجاعت و مقاومت را به ما آموختند.

جانباز مقاوم حسن جعفری یادگار ارزشمند هشت سال دفاع مقدس نیز یکی از هزاران منتظری است که پس از سی سال تحمل درد و رنج ناشی از زخم دشمنان اسلام در طول دفاع مقدس، سرانجام دارفانی را وداع گفته و در جوار یاران حضرت ابی عبدالله الحسین(ع) آرام گرفت.

عروج جاودانه‌ این شهید سعید را به خانواده‌ صبور و مقاوم، به ویژه همسر گرامی وی و جامعه‌ شاهد و ایثارگر استان قزوین تبریک و تسلیت عرض کرده بقای عمر بازماندگان را از خداوند بزرگ خواستارم.

غلامرضا حقایق‌پور

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi