شناسه خبر : 53264
پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396 , 10:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انجام 9 مورد عمل جراحی ایثارگران توسط پروفسور مهاجر

مدیر کل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از انجام ۹ مورد عمل جراحی ایثارگران و ویزیت و مشاوره درمانی برای 23 نفر دیگر از ایثارگران توسط پروفسور مهاجر خبر داد.

انجام 9 مورد عمل جراحی ایثارگران توسط پروفسور مهاجر

ایرج عربی در این رابطه گفت: دعوت از پزشکان متخصص و بنام بین‌المللی برای حضور در کشورمان از برنامه‌های جاری معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران است که بر اساس سیاست‌ها و استراتژی هدف‌گذاری شده بنیاد در درمان ایثارگران عزیز پیگیری و اجرا می‌شود.
وی افزود: در همین راستا ویزیت و درمان خانواده معظم شهدا و جانبازان معزز توسط پروفسور مهاجر فوق تخصص مغز و اعصاب از کشور آلمان و تیم پزشکی ایرانی از تاریخ 26 فروردین لغایت 9 اردیبهشت ماه در بیمارستان فوق تخصصی خاتم النبیاء (ص) انجام پذیرفت.
مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص آمار درمان ایثارگران در این دوره گفت: در این مدت ۹ مورد جراحی توسط پروفسور مهاجر انجام شد و در مجموع ۳۲ نفر از خانواده معظم شهدا و جانبازان معزز مورد عمل، ویزیت و مشاوره درمانی قرار گرفتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi