شناسه خبر : 53280
شنبه 30 ارديبهشت 1396 , 10:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نوشتم نام تو را که در تاریخ این سرزمین ثبت شود

نوشتم نام تو را که در تاریخ این سرزمین ثبت شود تا همه بدانند ما شریک رانت خواران ، نجومی بگیران و غارتگران بیت المال و تضییع کننده حقوق مظلومان و محرومان و مستضعفان نبوده ایم.

اینستاگرام
وقتی قرطی مسلکی مثل تتلو یکی از رندومهاست خود بخوان ازاین مجمل حدیث مصفا را ....
فاش عزیز چون تاب و طاقت حرف حق را نداری . پس بزن اون دلیت قشنگه رو ...
راستشو بخوای فاش عزیز من خودم شخصا به سید ای دادم .
بخاطر فقط و فقط عدم رسیدگی مسولینی که جناب روحانی بعنوان متولیان حق و حقوقه جانبازان در راس بنیاد قرار داد .
از آقای روحانی توقع داریم که ولی نعمتان آسایش و امنیت گذشته و حال این کشور رو در دوره آتی مجدآ فراموش نکنند .
از آقای روحانی توقع داریم تکریم و جایگاه واقعی ایثارگران رو دوباره احیا کنند و مدیریت ناکارآمد و عقیم را با مدیریتی توانا و طراح و دلسوز و حرف شنو جابجا نمایند .
از آقای روحانی توقع داریم دیون معوقه همه ایثارگران را هر چه سریع تر بعد از روی کار آمدن مدیری مدبر پرداخت و رفع و رجوع نمایند .
جناب آقای روحانی شما به شخصه و از نزدیک با منش و آداب و رسوم مقدس ایثار گران آشنایی دارید ما امید واریم که در جهت اعتلای نامهای مقدس شهدا و جانبازان و رزمندگان تعصب همیشگی خود را داشته باشی .
این است گوی مجدد و میدان فراخ ایران زمین بزرگ ..... دیدن جامعه ایثار دید بسیار توانا و مهربانی میخواهد از شما توقع داریم . یا علی مدد .
خوب برو بگیر؟به هر که رای دادی؟
شما توان گرفتن حقوق من و خانواده من را ناداشتید چطور انتظار دارید از شما حمایت کنم پس چه شد سهمیه دانشگاه فرزند و همسر من؟پس چه شد معافیت شهریه دانشگاه ؟ما را به مرور زمان له می کنید ای دوست خودی و هر روز شرایط پست می شود .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi