شناسه خبر : 53292
شنبه 30 ارديبهشت 1396 , 12:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتخابات گذشت!

جانباز نخاعی -  انتخابات گذشت و در انتخابات یک طرف حق یا ناحق برنده می شود و این قاعده بازیست. دموکراسی و مردمسالاری سیستم خلایق هرچه لایق است رأی داشتن همیشه دلیل حق داشتن نیست. رنگ ادعا ها و نظرات ما هم بی رنگ نشده و ما نشان دادیم که بیشتر از خیلی از مدعیان به مردمسالاری پایبندیم.

گذشته از کری خوانی های زمان تبلیغات که لازمه این عرصه است ولی حق و ناحق جایشان عوض نمی شود. سال 88 هم همین مردم احمدی نژاد را انتخاب کردند و فرقش با الان دراین است که در آن روز عده ای نانجیبانه به رأی مردم تمکین نکردند و حالا و در دوره های قبل نیز عده ای نجیبانه، اگر هم مشکلاتی بود، به رأی مردم چه حق یا ناحق، تن دادند و زیر میز نزدند.

دیروز تاج زاده گفته بود من به تجربه می گویم اینکه رأی ما در نتیجه انتخابات تأثیر ندارد دروغی بیش نیست! و همین بزرگترین مدرک برای بی صداقتی و نفاق و نان به نرخ روز خوردن این آدمهاست که 8 ماه کشور را به ورطه نابودی کشاندند و دشمن را جری کردند و پاس گل به روحانی دادند تا تمام دستاوردهای هسته ای و حیثیت انقلاب را به باد دهد.

معتقدیم پیروز این میدان رهبری معظم بود که فراتر از این جریانات، مانند یک مسئول تربیت بدنی و روحی مردم مسابقه ای را برگزار کرد و اصل برایش برگزاری خوب و پرشور این مسابقه و ارتقاء مردم بود و برایش اصل این بود که این شور و نشاط را به رخ دشمنان بیرونی، خصوصا همسایگان لجوج و منعد بکشد.

حال این مشارکت و اعتماد ملی، قدرت آفرین است برای کشور به شرطی که آن را در مقابل دشمن بکار بگیرند و در داخل مایه امن و آرامش قرار دهند ولی متأسفانه برآوردها این است که روحانی نشان داده است که مانند دور دوم احمدی نژاد، غره خواهد شد و بجای کدخدا، علیه رعیتی که انتخابش کرده اند عمل خواهد کرد. اگر طعنه ها و بد اخلاقی ها و زاویه گرفتن از رهبری را ادامه دهد، نه تنها این رأی بالا خواهد سوخت بلکه فرصتی برای کدخدا خواهد بود!

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
کاملا درست و واقع بینانه.!
چرا فکر میکنید شما برحقید چرا خودتون رو قیم مردم می دونید فاش نیوز برات متاسفم مطمئن با ش این مردم همانهایی هستند که در جنگ 8 ساله جان و مالشون رو دادند دست از کدخدا گریتون بردارید جهت پاکی گناهتون باز نشر بده
شما چرا فکر می کنید خودتون برحقید؟!
اگه حرفمونو حق نمیدونستیم که می اومدیم به گزینه شما رأی می دادیم واصلا" دیگر نیازی به رأی دادن نبود. این که حق با ماست یا شما به خود افراد برنمی گردد و به برداشت ها و مواضعشان برمی گردد
ما نگفتم بر حقیم ما اعتقاد داریم که پشت سر رهبریم شما سری به سایت فاش نیوز بزنببین چقدر توهین و افترا درش هست اگررئیس جمهور فاسده چرا شده رئیس جمهور رهبری باید حکمش رو تنفیذ نکنه اختلاف سلیقه هست ولی مطالب فاش نیوز حتی برای یک دشمنی خونی هم سازگار نیست اگر آقای رئیسی رئیس جمهور می شد مطمئن باش کنارش جان روهم فدامی کردیم کم تفرقه بیندازید
باسلام دوست عزیزملت ایران به عشق رهبروشهداوامنیت کشورمان پای صندوق رای میایندفقط کافی هست رهبری به هرموضوعی اشاره بکندمردم آماده درصف هستندامروزه درایران هرشخصی رای میاوردفقط به سفارش رهبری هست که مردم شرکت میکنندواجازه به بدخواهان نخواهنددادپس آقای ریس جمهورآقای نماینده مجلس ویادیگرشوراهافقط به سلامتی رهبری دعاکنیدبنده وامثال بنده زیادهستندکه نگاهشان به رهبری هست هرچه بگویدباجان ودل خریدارهستیم پس مواظب رفتارتان باشیدآقایان مسول آزاده وجانبازه بسیجی ازتهران
اين موضوع چه ربطي به ايثارگران دارد. ايثارگري را هزينه بازيهاي سياسي نکنيد که در نهايت ايثارگران بايد تاوان آن را بدهند چنانکه تا کنون نيز هزينه ندانم کاريهاي برخي آقايان در استفاده ابزاري از ايثارگران و خانواده هاي آنان را ما پرداخت کرده ايم . لطفا براي هميشه بس کنيد.
ای برادر جانباز نخاعی حق اینست که مردم به چه کسی رای بدهند و هرکس
رای اورد حتما حق اوهست ریس جمهور باشد ونیاید مثل خوارج عمل کنید
مردم خیلی وقت است که دیگر اینها را نمی خواهند شما بااین رفتار داعش گانه
دیگرمی خواهید چه کار کنید شما مردم را نفهم فرض نکنید
شما باین رفتار دل رهبر عزیز را به درد اوردید
حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی
ايا 4 سال ديگر هم بايد اين مسئولين بنياد شهيد را تحمل کنيم ؟؟
اينکه نميشود اگر ميتوانستند مشکل جانبازان زير 25 درصد و رزمنده ها را حل کنند تا حالا حل کرده بودند ...
مجلس لايحه و قانون تصويب ميکند اما دولت و بنياد اجرا نميکنند بجاي اينکه از جانبازان و رزمنده ها دفاع کند به بهانه واهي عدم بودجه مخالف ايثارگران عمل ميکند ...
با اين وضعيتي هم که پيش امده خدا بفرياد مان برسد .... مگر اينکه رهبر معظم حمايت کنند تا اوضاع سرو سامان پيدا کند ... يا حق
حزب فقط حزب علي رهبر فقط سيد علي
سلام ، ضدیت با ایثارگران از دولت اصلاحات شروع شد و تا اکنون ادامه دارد اما علیرغم چندین مرتبه تذکرات در تغییر نتیجه انتخابات قبلی و درد دل با استاد عزیزم جناب آقای ساقی ، کشف نحوه امکان و سهولت برنامه ریزی افراد تعیین شده ، استفاده مجرمانه از سامانه اینترنتی و آنلاین ثبت کد ملی رای دهندگان پای صندوقهای رای گیری و دسترسی آزاد خارج از حوزه های رای گیری به سامانه ثبت کد ملی رای دهنگان وجود داشته که خارج از حوزه رای گیری با وجود برگهای تعرفه بی حساب و مهر ژلاتینی امکان تغییر برگ رای و ثبت کد ملی رای دهنده و نام نامزد مورد نظر و نهایتا تعویض تعدادی از صندوقها با صندوقهای اصلی هرگز با شمارش آرای صندوقها قابل شناسایی نیست نتیجه انتخابات حقایق جدیدی را آشکار کرد که علیرغم بازخورد جهانی مشارکت وسیع مردم متاسفانه طیف وسیعی از تفکر امت حزب الله را به دلیل خروج کامل مدیریت انقلابی از حاکمیت نظام در چالش جدی با تضاد در حاکمیت نظام اسلامی با کوبیدن نیروهای ارزشی و ولایتمدار و تضعیف مصنوعی جایگاه ولایی وادار کرده است.
در انتخابات گذشته شاهد بودیم هر زمان نامزدهای اصلاح طلب برای تصاحب کرسیهای ریاست جمهوری و مجلس تلاش کردند در مقابل امت حزب الله به پای صندوقهای رای هجوم بردند. پس از وقایع انتخابات 88 نیز شاهد هجوم مردم بودیم که در ادامه جوی ایجاد شد که هر گونه تقابل با دکتر احمدی نژاد بمنزله تقابل با نظام اسلامی تلقی و با فشار افکار عمومی از ایشان حمایت شد. یکماه مانده به پایان دولت دهم ناگهان اخلالگران اقتصادی وارد عمل شدند و عملکرد بی نظیر دولت را ظرف یکماه نابود کردند تا آمارهای یکماهه منتهی به دولت دهم دستاویز عاملین اخلال در اقتصاد کشور و توجیهی برای کوبیدن نیروهای ارزشی یا به تعبیر اصلاح طلبان نیروهای اصولگرا بوسیله کانالهای اینترنتی شود که پیامد آنگونه ناجوانمردیها بر علیه مردم و نظام اسلامی تبدیل به پل پیروزی جناح مقابل در نتیجه تغییر نتیجه انتخابات مجلس در تهران گردید. انتخابات سال 92 بعلت فقدان رقابت دو جناح با سردی و ریزش آرا مواجه شد لیکن در انتخابات اخیر با حضور و نامزدی جناب آقای رییسی یکبار دیگر شاهد جوش و خروش و هجوم امت حزب الله پای صندوقهای رای شد اما نتیجه انتخابات با تخلفات و جرایم و غیره بنحو غیر منتظره و شوک آور بر خلاف واقعیت و حضور بی نظیر امت حزب الله در تاریخ انتخابات بطور اساسی تغییر کرد.
به این ترتیب شورای نگهبان علیرغم اعتراف صریح به وجود تخلفات و جرایم گسترده و شکایات فراوان ضمن تایید نتیجه انتخابات وظیفه رسیدگی به تخلفات و جرایم و شکایات را به قوه قضاییه محول کرده که لابد رسیدگی به آنها چهار سال ادامه خواهد داشت.
در حال حاضر برآیند نظرات اکثریت امت حزب الله که از حرکات خلاف اصلاح طلبان با فرامین راهبردی و استراتژیک رهبر معظم انقلاب بویژه فرامین اقتصادی و سیاسی و اصرار به هم افزایی غربی بعلاوه حمایت از فتنه گران و دشمنان نظام اسلامی و مخالفت با خواستهای دینی و مذهبی همچنین دوری از مدیریت انقلابی اعتقاد دارند بدون هیچگونه تردیدی تخلفات و جرایم گسترده موجب تغییر در نتیجه انتخابات و نتیجه فرمایشی و کاذب یا مصلحتی غربگرایان و مدیریت اشرافی بخصوص اخراج عینی ارزشهای اسلامی و مدیریت انقلابی مورد نظر رهبر عزیزمان شده لذا در کوچه و بازار شنیده میشود علاوه بر هرگونه تخلفات و جرایم ، تعداد جا مانده از انتخابات طبق آمارهای رسمی 16 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن بوده که حدود 3 میلیون نفر اعلام شده فلذا شورای نگهبان بدلیل ملاحظاتی ناچار کوتاه آمده است علیهذا چنانچه اقدام لازم برای ادای توضیح به افکار عمومی امت حزب الله داده نشود در انتخابات بعدی چنین فضای رقابتی که سوخت عاشقی موجب داغی تنور انتخابات بوده با دلسردی و بی اعتناعی عمومی مواجه خواهد شد که در هر صورت نظام اسلامی متضرر خواهد شد.
استاد عزیز جناب آقای ساقی با عنایت به تماس جنابعالی با مدیران ارشد و انقلابی کشور خواهشمندیم نظرات خودتان را در این خصوص جویا شویم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi