شناسه خبر : 53293
شنبه 30 ارديبهشت 1396 , 13:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چهار سال پیش رو!

یاسر جبراییلی فرزند جانباز -  آقای حسن روحانی رئیس جمهور مستقر پس از ۴ سال حضور در راس قوه مجریه، بسیج تمامی امکانات دولتی و تخلفات عدیده انتخاباتی، حدود ۵۷ درصد آراء را کسب کرده و رئیس دولت دوازدهم خواهد بود.
نجیبانه به ایشان تبریک گفته و در مسیر خدمت به مردم برایشان آرزوی موفقیت می کنیم.
پیشتر اشاره کردیم که هرکسی رئیس جمهور شود، به این تخلفات به صورت جدی باید رسیدگی شود.
آقای روحانی ۴ سال سختی را در پیش دارد. رای بسیار قابل توجه و حدود ۱۶ میلیونی آقای رئیسی در مقابل وی، نشان‌دهنده این است که روحانی با یک اقلیت قدرتمند روبروست که باید به مطالبات آنها پاسخ گوید. روحانی تنها رئیس جمهور مستقر تاریخ ایران است که رقیبش ۱۶ میلیون رای کسب کرده است.
اصلی‌ترین مطالبه این اقلیت قدرتمند، حرکت دولت در ریل انقلاب اسلامی است.
از یک نظر پیروزی روحانی بسیار مفید است و آن اینکه از امروز نمی‌تواند با نقاشی اوضاع اقتصاد را مناسب جلوه دهد.
روحانی رئیس دولت جمهوری اسلامی است. از امروز او باید با تمام توان کار را جایگزین حرف کند و ما نیز ان‌شاءالله در این مسیر به او کمک خواهیم کرد.
با این وجود، کسانی که به حسن روحانی رای دادند و از او حمایت کردند، باید مسئولیت عملکرد او را بپذیرند و صراحتا عرض کنم، حق ندارند از وضعیت اقتصاد کشور، گلایه کنند.
ان الله لایغیر مابقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi