شناسه خبر : 53314
یکشنبه 31 ارديبهشت 1396 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سند راهبردی خدمات رسانی رزمندگان را دریابید

رزمندگان دوران دفاع مقدس باید یک متولی و نماینده فعال انتخاب کنند تا به صورت مستمر و قانونی پیگیر حل مشکلات و مصوبات مجلس و دیگر بخش ها باشد.

فاش نیوز-  رزمندگان دوران دفاع مقدس باید یک متولی و نماینده فعال انتخاب کنند تا به صورت مستمر و قانونی پیگیر حل مشکلات و مصوبات مجلس و دیگر بخش ها باشد.

مطالبات و خواسته های همه رزمندگان کم و بیش مشابه یکدیگر است ولی با کمال تاسف باید این مطلب را گفت که از همان ابتدا علت به نتیجه نرسیدن آنها به این خاطر بود که متولی نداشته است.

با این همه رزمنده دفاع مقدس هر کس مشکل یا خواسته ای دارد به طور پراکنده عنوان می کند که متاسفانه موثر واقع نمی شود. پیشنهاد این است که یک متولی و نماینده فعال به صورت یکپارچه انتخاب شود تا به صورت مستمر و قانونی پیگیر حل مشکلات و مصوبات در مجلس و دیگر بخش ها باشد.

سند راهبردی خدمات رسانی رزمندگان در سال 94 به تصویب رسید و آئین نامه اجرایی آن نیز توسط معاون رئیس جمهور به سازمان امور اداری و استخدامی ابلاغ شده است، اما متاسفانه رزمندگان دفاع مقدس که قشر تاثیر گذار جامعه را تشکیل می دهند هنوز پیگیر موضوع نیستند.

 درست است که چندین وزارتخانه ازجمله وزارت دفاع باید جلساتی را برای اجرایی شدن این مصوبه تشکیل دهند اما آیا هیچ کدام از ما حتی برای یک بار که شده پیگیر این موضوع در دفتر ریاست جمهوری و مجلس بوده ایم. نماینده محترم شهرستان آبادان تنها کسی است که به طور جدی بدنبال اجرای این مصویه بود، که تا حدودی هم موفق عمل کرده است.

دوستان تاکنون هرچه صبر و کوتاهی کرده ایم بس است، مگر من رزمنده با آن عزیز جانباز یا خانواده معزز شهید از نظر اصول اعتقادی و یا روش در عمل فرقی داریم، در حالی که سالیان سال است که از امکاناتی نظیر مقرری بیمه رایگان، محاسبه یک مدرک بالاتر، بازنشستگی زودهنگام، پرداخت هزینه های پزشکی، بیمه رایگان، معافیت از پرداخت مالیات، تاخیر در ورود و تعجیل در خروج پرداخت وام خرید مسکن، حق پرستار، کمک هزینه دانشگاه، پذیرش در دانشگاه، معافیت سربازی فرزندان استخدام فرزندان و حتی جایگزینی فرزندان به جای پدر یا مادر شاغل واگذاری زمین، واگذاری ماشین، اولویت در اخذ بلیط هواپیما و قطار و با تخفیف بهای سفرهای زیارتی و...محروم هستیم.

متاسفانه تاکنون ده ها نفر از رزمندگان در اثر بی توجهی فوت کرده اند و بسیاری نیز سال هاست به انواع و اقسام بیماری ها که در نتیجه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل حادث شده است گرفتار شده اند. از همه مهم تر اینکه چون خود من در منطقه آلوده به مواد شیمیایی حضور داشته ام و شیمیایی شده ام اما چطور باید این موضوع را به گوش مسئولان امر برسانم.

متاسفانه وقتی به شورای پزشکی مراجعه می کنیم کسی به ما اعتنایی  نمی کند، این درست است که دیدگاه ما برای رفتن به جبهه ها خیلی بالاتر از این حرف ها بوده و هست ولی حالا که بخاطر جنگیدن این بلاها بر سر ما آمده است آیا بنده و امثال من به تنهایی و بدون کمک دولت می توانند با این درآمدهای ناچیز که برای زندگی روزانه هم کفاف نمی دهد هزینه بالای درمان را هم به دوش بکشیم. لحاظ برخی تسهیلات و موارد دیگر می تواند کمک بزرگی به رزمندگان باشد، آیا به نظر شما این عدالت است که با این همه امکانات رزمندگان هنوز مورد کم لطفی قرارگرفته اند.

متاسفانه بر زمین ماندن این مطالبات بخاطر این است که کم کاری صورت گرفته است زیرا همانطورکه یک سازمان بزرگ مانند بنیاد شهید تشکیل شد تا به عنوان متولی خانواده شهدا و جانبازان و اسرا باشد از همان موقع بایستی سازمانی جهت رفع مشکلات رزمندگان تاسیس می شد تا امروز بچه های رزمنده این گونه گرفتار و درمانده نمی شدند.

هنوز هم دیر نشده است، ابتدا باید یک سایت بزرگ مخصوص رزمندگان مهیا شود که نام همه رزمندگان داوطلب ثبت و یک شماره داده شود.منظور اینکه اول از همه آمار مشخصی از رزمندگان داشته باشیم، سپس شخصی که خود رزمنده و درد کشیده است به عنوان نماینده رزمندگان انتخاب شود تا به نمایندگی از کلیه رزمندگان سراسر کشور با مراجعه به ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادها به صورت مستمر پیگیرباشد.

اگر می خواهید خواسته های شما به نتیجه برسد باید یک نماینده داشته باشید چرا که متاسفانه هرچه تاکنون برسر رزمندگان آمده به دلیل این بوده است که به صورت پراکنده صحبتی شده و بعد هم به فراموشی سپرده می شود اما اگر می خواهید به نتیجه برسید باید یک نماینده و پیگیر وجود داشته باشد.

اگر در این زمینه از رهبر معظم انقلاب درخواست کمک و یاری کرده ایم به خاطر این است که ایشان مقتدا و یاور و بزرگ همه ما و دنیا هستند و هر لحظه از وقتشان طلاست و اگر گوشه ای از وقت گهربارشان را به ما رزمندگان بدهند حداقل یک نفر باید به دنبال کار باشد و از طریق دفتر مقام معظم رهبری پیگیری کند. با این امید که همگی با هم  و دست در دست هم تا رسیدن به حق مان از تلاش نایستیم یک نهاد یا سازمانی مسئول باشد تا این همه رزمنده را که هر کدام از درد رنجی پنهان عذاب می کشند را حمایت  کند.

موضوع دیگر که در خصوص عدم اجرای سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان عنوان می شود این است که هزینه های آن بسیار سنگین است در حالی که بسیاری از امتیازات را اگر بخواهند به رزمندگان اختصاص دهند فقط معنوی است و فاقد هر گونه هزینه مالی است.

به هرحال اینجانب جهت هر نوع همکاری و مشاوره و هماهنگی دراین خصوص آماده ام لذا دست یاری به سوی همه رزمندگان دراز می کنم به امید آن روزی که درد و آلام کلیه بچه های جبهه و جنگ هم برطرف شود.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
سلام
این قانون جدید کسری خدمت سربازی ک مجلس تصویب کرده کی اجرایی میشه ؟کا به ازای یک ماه جبه یک ماه کسری وبه ازای هردرصد جانبازی همون مقدار کسری تعلق میگیرد.
اصلا اجرایی میکنن یا نه؟؟؟
آقا محمد سلام
شورای نگهبان فعلاتبدیل 30 ماه به 12ماه را تایید نکرده است چون سردار کمالی و همکارانشان ایراد گرفته اند که چرا نظر ما را نخواسته اند. منتظر باشید.
یادم رفت بگم منوطش کرده اند به اذن رهبری .
باسلام :بنده جانباز اعصاب وروان 5درصدم وهيچگونه مزاياي ويا .... ندارم .هميطور رزمنده 8سال دفاع مقدس هم هستم با سايقه 18ماه داوطلبانه كه متاسفانه با دست كاري در پرونده بسيجي ام 9ماه شده وبقيه اش هم زدن كسر خدمت بجاي سربازي اون هم داوطلبانه هست .دقيقا طرح خوبي هست من عاجزانه تقاضا ميكنم عزيزان همسنگر تهراني كه با كليه ادارات نزديك واشنايي كامل دارن اقدام كنن ما هم از هر كمكي دريغ نمي كنيم .ان شاءالله موفق ومويد وپيروز باشيد
با سلام چکسی مرا به جبهه برده آیا باید امروز خودش را کنار بکشد و بگوید به من ارتبات ندارد آیا اگر دوباره جنگ شود سپاه همین حرف را خواهد زد از برادران سپاه گلگی داشتم مگر شما نبودید مارا آموزش نظامی دادید و به جبهه فرستادید حالا امروز مارا به امان خود رها کردبد حالا متوالی نداشته باشیم واز همه رزمندگان اینظار داریم انتخاباتی انجام شود تا حقوق این بنده خداها پایمال نشود و به برادران سپاه خودم عرض میکنم این راهش نیست ما نیروی رزمی شما بودیم از این کار شما خدا خوشش نمیاد در کار خود تجدید نظر کنید واسلام
سلام خدمت تمامی دست اندرکاران ودوست داران رزمندگان دفاع مقدس کانال فاش نیوز که واقعا دراین خصوص سنگ تمام گذاشتند و اطلاع رسانی میکنند حال یک سوال دارم هرکدام اززمندگان دریک شهرستان هستنند دسترسی به همدیگرندارند چطوری نماینده انتخاب کنند ایا راه حل چیست لطفا راهنمای کنید تشکر
سلام خدمت تمامی دست اندرکاران ودوست داران رزمندگان دفاع مقدس کانال فاش نیوز که واقعا دراین خصوص سنگ تمام گذاشتند و اطلاع رسانی میکنند حال یک سوال دارم هرکدام اززمندگان دریک شهرستان هستنند دسترسی به همدیگرندارند چطوری نماینده انتخاب کنند ایا راه حل چیست لطفا راهنمای کنیدتا زمانی که این دولت سرکار باشد به رزمندگان هیچی نمی دهند از کانال فاش نیوز خواهش میکنم به شکل ممکن است یک فراخوان بدهد تا دراین خصوص همایشی برگذار شود باتشکر
سلام خیلی کار خوبی است.اون کسانی که درتهرانند و راحت تر می توانند به به سازمان ها و وزارت خانه هاو ادارات دسترسی داشته باشند همت کنند اعلام امادگی کنند ما هم کمک می کنیم تا هرچه سریع کاربه نتیجه برسد.نشستن ودست روی دست گذاشتن فایده ندارد 28سال گذشت کاری نشد دیگر هم نمی شود باید هر رزمنده هر جا هست از نماینده شهرش و بنیاد پیگیری کند.مصوباتی در برنامه ششم توسعه در مورد رزمندگان هست دولت به دستگاه ها ابلاغ نکرده چرا؟تنها قشری که از ایثارگران مظلوم واقع شده رزمندگان هستند.باید پیگیر بود به هر طریق.
سلام چرا نظر وپیشنهاد مرا به اشتراک نگذاشتی اهوی حان پیامهای خصوصب راکه هم از صبح تا بحال فرستادم باز نمی کنی
بنده با تمام وجود حاضرم همکاري کنم و از هر کار ديگر واجب تر و اولي تر است ...
عزيزان بايد امورات متفرقه را حداقل براي چند روز کنار بگذاريم و اين امر پسنديده را به سرانجام برسانيم ....
تجمع جلو مجلس و رياست جمهوري از واجبات است که با هماهنگي انجام شود
سلام
حقیرازدوموضوع رنج میبرم
1-تبعیض بیش ازحدبین جانبازده درصدی که یکماه جبهه رفته بارزمنده ایکه چندین نوبت حضورداشته ولی مجروح نشده
2-معاینه وتست نشدن رزمندگانیکه درمناطق بمباران شیمیایی بوده اند
سلام . پیشنهاد خوبیست اگر همه رزمندگان همت کنند
سلام . من از همه رزمندگان.خواهش میکنم دراین فراخون شرکت کنند . ممنون
یک روز را مشخص کنید تا دور هم جمع شویم وتصمیم گیری کنیم یا در یک تاریخ همه جلو مجلس تجمع کنیم شاید دفعه اول تعداد کمی بیایند ولی به مرور ارتباطمان بهتر میشود وتعدادمان بیشتر میشود.مسولین هم از این پراکندگی رزمندگان سواستفاده میکنند وفقط وعده وعید میدهند الان 2 ساله میخواهند ابلاغ کنند ولی هر دفعه صبر میاد و کار انجام نمیشه اگر ما آنجا باشیم وهنگام صبر(عطسه)بگوییم عافیت باشه اونها هم کار رو ادامه میدهند
باسلام اینجانب سالهاپیش به برخی ازرزمندگان که جهت دریافت کمک معیشت مراجعه به سپاه شیرازمی نمودندپیشنهادفوق الذکرراارایه نمودم متاسفانه دریغ ازارایه یک شماره تلفن ساده.چرا؟به دلیل عدم اگاهی ازمزایای یک نهادیاسازمان ویاهرعنوان دیگری که متولی اموررزمندگان باشد.البته به خاطرداشته باشیم کسی یاکسانی که چنین امرمهمی راعهده دارمیشوندبایدحداقل چندخصوصیت داشته باشند.الف:اگاه به قوانین مربوط به ایثارگران بوده وقدرت تجزیه وتحلیل ان راداشته باشند.این امرمستلزم داشتن حداقل مدرک کارشناسی حقوق است.سوابق جبهه انهابیش ازیک سال باشد.ازمستمری بگیران باشدبهتراست تاشاغل باشد.دارای قوت بیان باشد.پاسخگوبه رزمندگان باشدکه مطالبات انهاراایاپیگیری نموده است ودرخصوص قصوروتقصیرخودپاسخگوباشد.توان جذب رزمندگان رادرمشارکت برای پیگیری حقوق خودازطریق ایجادتشکلات وشوراهای استانی ویاشهری وروستایی داشته باشدویاحداقل باایجادسامانه های الکترونیکی مانندسایت،تلگرام،واتساپ و...ازنظرات وپیشنهادات انان بهره مندگردد.البته درگام اول پیشنهادمیکنم مدیریت محترم فاش نیوزدرایجاداین مهم ازمساعدت دریغ ننمایندوبامشورت وپیشنهادخودرزمندگان رایاری فرمایندکه مرضی خداوندمتعال خواهدبودانشالله.درپایان عرض میکنم رزمندگان دراین اقدام مهم پیام گذاشته وازطرح مسایل متفرقه خودداری بفرمایند.
بسم الله الرحمن الرحيم.
متاسفانه درحال حاضربيست وهشت سال ازدفاع مقدس ميگذرد.وهنوزوضعيت رزمندگان دفاع مقدس مشخص نيست.كه اين موضوع ازلحاظ منطق وعقل وبا توجه به فداكاريها وازخودگذشتگي ها ورشادت هاي اين عزيزان اصلا قابل قبول نيست.وهيچ بهانه ي هم نمي تواند.بي توجهي وعدم مشخص كردن وضعيت اين عزيزان را توجيه كند.با توجه به اينكه بارسنگين دفاع مقدس بعداز شهيدشدن واسيرشدن همسنگران برعهده اين عزيزان بوده است.وچه بيماريهاي جسمي وروحي ورواني كه دراين مدت نگرفته اند.
ودراين مدت 28سال چه تبعيض ها وبي عدالتي ها وبي احترامي ها وهتاكي ها كه اين عزيزان نديد ه اند.
عادلترين روش اين بود.وهست.كه مثل آزادگان عزيز بمدت حضورداوطلبانه ي اين عزيزان درصدي جانبازي داده شود.
عزيزان رزمنده درمرحله اول براي حل مشكلا تشان بايد يكزبان ويكدل باشند.وبطورجدي وصددرصدي پيگيري نمايند.زيرا امام علي (ع)ميفرمايد.حق دادني نيست.وگرفتني است.
ودرمرحله بعد بايد همه بدانند.براي پيگيري مشكلات رزمندگان حتما بايد دربنياد شهيد وامورايثارگران معاونتي بنام معاونت رزمندگان ايجاد شود.يا سازماني بنام سازمان رزمندگان كه رسميت داشته باشد.ومشكلات اين عزيزان رابعداز گذشت 28 سال بطورجدي پيگيري نمائيد.وسند راهبردي رزمندگان را دركمترين مدت زمان با توجه به گذشت 28سال ازدفاع مقدس اجرايي كند.وبصورت عملياتي درآورد.
با توجه به تصويب نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي وتائيد آن توسط شوراي نگهبان دومزيت معافيت مالياتي ويك مقطع تحصيلي بالاتربايد ازاول امسال به رزمندگان شاغل تعلق گيرد.زيراكه بصورت قانون درآمده وبايد فورا اجرايي شود.وهزينه ي هم ندارد.
بند47ابلاغيه رهبرمعظم انقلاب درمورد برنامه ششم توسعه حتما بايد اجرايي شود.واولويت هاي براي عزيزان جانبازان. فرزندان شهداء .رزمندگان وآزادگان شاغل درارتقآء شغلي وانتصابات .وتعديل مدرك.براي اين عزيزان درنظر گرفته شود.
با حرف وشعار هيچ چيزي درست نمي شود.28سال گذشت وهنوزعزيزان رزمنده دارند.بي عدالتي ها وتبعيض ها وبي احترامي ها وبي ارزشي ها وهتاكي را مي بينند.ودررنج وعذابند.وروزبه روز اوضاع آنها بدتر ميشود.اين بود.توصيه هاي حضرت امام خميني (قدس سره شريف) ورهبرفرزانه انقلاب وتوصيه هاي قرآن كريم درمورد رزمندگان.ومجاهدان درراه خدا.
با ادب واحترام وتشكر فراوان.
به هرصورت سالهاست که بچه های رزمنده ازسوی مسئولین موردبی مهری قرارگرفته اندامروزقانون مصوب کرده که متولی اموررزمندگان یگان ساتامیباشدپس قانونٱنیزفقط بایدخودساتانماینده ای برای ماپیشنهادکندکه ازقشررزمندگان باشدمابچه های رزمنده اگرکسب رابه عنوان نماینده انتخاب کنیم مطمئن باشیدنه ساتابلکه مجلس هم بانماینده ماهیچگونه مساعدت وهمکاری نمیکندبه هرصورت امروزمتولی قانونی رزمندگان ساتاست پس اول بایدنماینده رزمندگان ازسوی آنهاتاییدشوددرغیراینصورت نماینده فایده ای ندارد.مثلاامروزمشخص شده واریزی کمک معیشت اردیبهشت رزمندگان به حقوق تبدیل شده ولی هیچ یک ازرزمندگان وآنهاییکه مدعی نمایندگی هستنداطلاعی ندارندبخاطراینکه ساتاوصندوق ایثارگران ساتاتمایلی به همکاری واطلاع رسانی ندارند،صندوق ساتاحتی اطلاعات انجام شده نسبت به اموررزمندگان رابه نمایندگان مجلس نمیدهدفقط وفقط بایدمسئولین ذی ربط فراکسیون ایثارگران مجلس،معاونت ایثارگران کل سپاه وامورایثارگران آجایک تصمیم بنیادی ومستحکم نسبت به این موضوع اتخاذکنندتاساتاخودرادربرابررزمندگان هرلحظه جوابگوبدانند.
سلام علیکم بسیار پیشنهاد خوبی لطفا کانال مخصوص رزمندگان راه اندازی کنید کسانی که وارد هستند سند تصویب شده. ولی هیچ کارایی نداره اسم من رزمنده داوطلب را گذاشتن معسر. هرجا رفتیم دنبال وام مسکن و کار کسی جوابگو نیست آن زمان مابرای دفاع رفتیم واز کشور دفاع کردیم و لی الانمی رها شدیم
سلام. انشالله همه رزمندگان در این مورد همه کنند
لطفا هرچه سریعتر کانال ویژه رزمندگان را راه اندازی کنید من هم هستم با 21 ماه سابقه جبهه بیکارم جز رزمندگان معسر هستم ماهی 263 هزار تومان بابت بیمه اختیاری پرداخت می کنم ومبلغی ناچیز که هیچ دردی را دوا نمی کند بعنوان معسر پرداخت می کنند که وقتی به اسم معسر پرداخت می شود آدم ناراحت میشه که این وجه را دریافت می کند آقا بنده را بیمه کنند و کار بدهند که روی پای خودمان بایستیم. کارشناس ارشد هستم
رمضانعلی - خواهشمند است در وهله اول یک سایت بر ای رزمندگان اسلام طراحی گردد و آیتم هائی از قبیل مشخصات فردی، مدت حضور در جبهه ،یگان اعزام کننده، منطقه عملیاتی،و محل سکونت فعلی و نیز در صورت صلاحدید جراحت ها، و نوع عوارض که در اثر حضور داشتن در جبهه دارند و از این قبیل در آن سایت گنجانده شود که ظرف مدت معینی از تمامی رزمندگان از طریق فراخوان یا آگهی در روزنامه ،خواسته شود اطلاعات مربوطه را تکمیل نمایند و سپس در یک گردهمائی چند نفر نماینده انتخاب شود که خواسته های بحق قانونی آنان در حد متعارف مطرح گردد و از طریق رایزنی آن نمایندگان با نهاد های مربوطه از جمله واحد ایثارگران در بسیج سپاه پاسداران و کمیسیون رزمندگان مجلس شورای اسلامی ونیز ارتباط با دفتر حضرت آقا از جهت پشتوانه حکومتی ،انشاالله بتوان مانند جانبازان و خانواده محترم شهدا ، که رزمندگان و جانبازان و شهدای محترم از جهت اینکه در نیت اعزام به جبهه حق علیه باطل هیچ تفاوتی وجود ندارد و همه در ابتدا رزمنده بوده و در یک منطقه جنگی و عملیاتی حضور داشته اند ،که در آن میان تعدادی به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند و تعدادی از آن رزمندگان به افتخار جانبازی رسیده اند و خیلی از بقیه رزمندگان یا بطور سرپائی درمان شده اند و با وجود ادامه درمان در پشت جبهه اصلا در فکر جمع آوری مدارک مجروحیت نبوده اند،و علی الخصوص که آن رزمندگان الان حداقل چیزی بین 45 تا 60 سال عمر دارند و با عوارض ناشی از جنگ و چند سر عائله و مشکلات فراوان معیشتی به ورطه فراموشی سپرده شده اند.

برادران عزیز رزمنده که بعد از خدا و حضرت آقا تمام امیدمان انتخاب نامزدی اصلح بود که به داد ما برسد ولی هم‌اکنون که با انواع تهمت هاوتبلیغات سوء،اصلح انتخاب نشد باز هم از طرف دیگر که نمونه هائی از آن در فوق توضیح داده شد،میتوانیم حق خودرا هنوز مطالبه و قانونی و اجرائی کنیم و یا حداقل قوانین مدون شده جاری از قبیل طرح جامع رزمندگان و سند راهبردی و نیز قوانین مرتبط با برنامه ششم توسعه که دولت مکلف به اجرای آن است و بدین ترتیب برای رزمندگانی که مشغول کار هستند و نیز خیل عظیمی از آنان که بیکار هستند و همچنین برای فرزندان رزمندگان با توجه به سن رزمندگان توجهی در خور شان شود.

تا بحال ثابت شده که در این دولت هیچ توجهی به رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدا نشده است ولی در عوض گروه کثیری که شاید التزامی هم نداشته باشند به مو اهبی رسیده اند و بلا شک همان روند قبلی ادامه خواهد داشت،پس ای برادر رزمنده حامی ولایت عظمای امام خامنه ای از حقوق حقه خود که تا بحال نادیده گرفته شده است ، نگذرید و اقدام عملی کنید.!
اشتباه می کنید . همین سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان در دولت آقای روحانی ابلاغ شد. ناحق نگو.
برادر من ابلاغ به چه دردی می خوره وقتی دو سال گذشته و هنوز اجرا نشده
سلام منهم از ان رزمندگان دوران دفاع مقدسم که هیچ گونه امتیازی تا کنون نگرفته ام حدوا یک سال ونیم هم سابقه جهبه دارم شدیدا دلگیر وتاراحتم چرا چون هیچ گونه امتیازی برای اینگونه افراد که مثل من از نوجوانی وجوانی شیون گدشتن ورفتن ومثل خودم با دستکاری شناسنامه سنم را به 15 سال رساندم دیدم گفتن قدت کوچکه با زیرکی پشت پنجره توصیح لباس شن وسنگ جمع کردم گداشتم زیر پام که قدم بلند نشان بدهد بله من وامثال من اینگونه رفتیم وبه دروغ هم می گفتیم اموزش دیده ایم که مستقیم ببرنمومون خط مقدم چقدر حتی پول گرفتن عکس هم نداشتیم که مجبور شدیم از عکسیهای کتار دیوار ارزان ساه سفید وگاهی هم عکس از همدیگر قرض می کردیم پولش نداشیم بله ما انگونه رفتیم ولی الا شدیدا دلخور مسولین نظام هستیم چرا اینقدر بی توجه ای رزمنده حاج محمد یعقوبی لشگر 57 لرستان گردان شهدا وکمیل وگردان محرم دورود در چندین عملیات ازجمله تک دربندی خان عراق کربلای 4 و5 وبیت المقدس 4 ومرصاد حضور داشتم فقط از مسولین دلخورم شدیدا چون خیلی امثال من هم زیاده اند من جزی از انها ام تقاضای حل مشکلات اینگونه رزمندگان از شخص رهبری دارم بعد از جنگ باید یه فراخوان جمعی می داد ودستور اول همایش حضوری وملاقات باایشان وبعد دستور رسیدگی ویژه برای حل مشکلاتشون چون خیلی ها از پشت میز مدرسه بلند شدن وبا هزاران مشقت وعیره به جهبه رفتن پرونده من در ل 57 لرستان است برید بررسی کنید ضما بعضی از رزمندگان هم با فراخوان واعزام به جهبه بعداز قعطنامه به جهبه رفتن ولی بخشنامه میگوید تاتاریخ 5 شصت وهفت مورد قبوله پس حق انها هم پایمال شده انهم منطقه جنگی بوده چرا حساب نشده شرافتن پخش کنید تا به گوش رهبر برسد سپاس گزارم
دوستان ما جانبازان زیر بیت و پنج درصد و رزمندگان بیگانه در نظام هستیم این کار باید قبل حذف طرح جامع توسط مجلس و نادیده گرفتن حقوق ما و فرزندان و همسر ما در برنامه ششم اتفاق می افتاد که نشد و الان هم دیگر هیچ مگر خدا فرجی کند
با سلام احترام اینجانب جانباز 25درصد من امروز به دبیرخانه ماده 16 مراجعه کردم در خصوص مکلفی 35 ساله بودن جانبازان 25 درصد به بالا در ادارات با توجه به اینکه فوق لیسانس می باشم ولی متاسفانه گفتند که ماده 16 به اینکه موارد رسیگی نمی کند بایستی بروید دیوان شکایت کنید آیا این جزءوظایف رسیگی ماده 16 می باشد یا خیر لطفا از طریق ایمیل به من اطلاع دهید متشکرم
آقا فاضل سلام
از اطلاعاتی که دادید متشکرم. اما بنظرم متولی رزمندگان ، شورایی به نام شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان، باشد. وظایف این شورا است که سند مذکور را پیگری کند. صندوق ایثارگران زیر نظر ساتا(سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ) است.رئیس شورا همان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح است و وزیر دفاع جانشین وی می باشد. مسئول امورایثارگران و زرمندگان ستاد کل نیز دبیرشورا می باشد.اگر اشتباه می کنم بگوئید.ممنون
پیشنهاد دوم اینکه سایت محترم فاش نیوز ترتیب ملاقات دیگری را با مسئولین ساتا هماهنگ و برگزار نموده واز چگونگی وروال اجرائی مصوبات مجلس در مورد رزمندگان وسپردن ترتیبات وامور اجرایی ان به ساتا ونحوه فعالیت ووظایف این نهاد ونحوه خدمات دهی انها به این قشر را مطالبه و شفاف سازی نمایند .زیرا که دست مارزمندگان کوتاه وخرما برنخیل .از قرار ساتا به پرسشهای انفرادی رزمندگانرعلیرغم تبلیغ جوابکویی به ایثارگران از کانالهای مختلف در سایت وقعی ننهاده و در عمل جوابگو نیستند ودر این میان بازهم جناب اقای ساقی مدیر محترم سایت فاش نیوز هستن که این برش وتوانایی را دارند تا این مهم را به انجام رسانده وقلب هزاران رزمنده را بعد از 28 سال شاد نمایند که باز هم کمال تشکر را از ایشان داریم ودعا گوی وجود وعمر شریفشان هستیم
عزيزان فاش نيوز سلام

اگر مانند هميشه زحمت بکشيد و از مسئولين ساتا دعوت کنيد تا مصاحبه اي دقيق و کامل انجام بدهند . در ضمن در مورد پرسنل کادر و وظيفه که جدا شده اند از سازمانشان سئوال بفرماييد که تکليف جانباز زير 25 و رزمنده چه ميشود ؟
و از کجا بايد براي تشکيل پرونده شروع کنند ....

ممنون از حاج بهروز گل و دلسوز رزمنده ها
گر طبق فرموده ان دوست عزیز رزمنده کمک معیشت تبدیل به حقوق شده خوب حقوق سازوکار خودش را داشته وهمراه با رسید وفیش حقوقی حداقل نسخه الکترونیکی ان است ودر غالب درکاه وثبت در سیستم هست که باید برای زیرمجموعه ان قابل دستیابی ورؤیت باشد که از سایت تأمین اجتماعی نیروهای مسلح ساتا استدعا داریم در این زمینه اقدامات لازم را جهت شفاف سازی و قابل دسترس بودن واطلاع دهی به جامعه هدف در دستور کار داشته واز جناب ساقی کرامی هم در این زمینه بعنوان مدیر محترم سایت فاش نیوز وتنها مرجع پیگیری امور رزمندکان در این سالهای مدید مصرانه تقاضامندیم همچون سنوات قبل که پیکیری مداوم در جهت احقاق حقوق حقه رزمندگان وایثارگران را طی سالهای مدید داشته اند در این امر مهم نیز همچنان میدان دار وپرچمدار بوده و وحلاوت شیرینی این مصوبات را به کام رزمندگان بعد از سالهای سال فراموشی واجحاف وکم لطفی به رزمندگان یکبار برای همیشه بنشانند .با سپاس از مجموعه سایت محترم فاش نیوز
رزمنده فقط خاطراتش بدرد می خوره خودش باید بره بمیره هیچ کسی در این مملکت به فکر ما نیست از صدر تا ذیل
پیشنهاد میشود سایت محترم فاش نیوز وبخصوص مدیریت محترم ان جناب ساقی عزیز وگرامی یکباردیکر با مسئول امور ایثارگران جناب اقای شریفی که بتازه گی هم با ایشان جلسه داشتن مجددا جلسه دیگری را بنا گذاشته ودر ابتدای اجرای برنامه ششم و تصمیمات مهمی که در مصوبه وقانون برنامه ششم در مورد رزمندگان قید شده جهت رایزنی موارد مصوب وضمانت اجرا وپیگیری مصوبات وارد بحث و گفتگو گردند که فقط تلاش ایشان در این زمینه میتواند مثمر ثمر باشد. پیشاپیش از طرف تمامی رزمندگان که غریب به 28 سال در تمامی موارد همیاری دیده نشده وفراموش گشته اند از پیگیری واهتمام وتوجه وبذل محبتشان نهایت قدردانی وتشکر را داریم ونگاهمان به دستان باز وتوانای ایشان است وگرنه کامنتهای گاه وبیگاه عزیزان رزمنده که هر کدام چندین روز بیشتر در صفحات سایت قرار نمیگیرد به تنهایی کارساز وتأثیری ندارد .با سپاس
سلام بنظرم خ خوبه اگر نماينده داشته باشيم
با سلام و عرض ادب :
ضمن تشکر از مدیریت محترم فاش نیوز در اطلاع رسانی به عموم رزمندگان ، خواهشمند است این مورد را جهت همبستگی و پیوستن همه عزیزان رزمنده به اشتراک بگذارید
برادران عزیز رزمنده ، همانطوریکه استحضار دارید میبایست برای رسیدن به حق و حقوق قانونی خودمان تلاش کنیم تا به نتیجه برسیم و قدم اول ایجاد و تشکیل " ستاد پیگیری به امور رزمندگان کل کشور " میباشد ./ بدینطریق ابتدا در هر استان کمیته ای تحت عنوان " پیگیری امور رزمندگان "در مرکز هر استان تشکیل میشود
سپس هر استان یک یا دو نماینده فعال خود را به ستاد مرکزی امور رزمندگان در خال تاسیس معرفی مینمایند ( برابر قوانین جاری کشور )
ستاد مرکزی فوق که دارای دانش حقوقی و تجربه مدیریتی اجتماعی و حسن اخلاق و.... میباشد جهت حق و حقوق رزمندگان فعالیت مینمایند
راهکار و چگونگی فراخوانی عزیزان رزمنده در هر استان را در صورت موافقت اکثریت رزمندگان در همین سایت پیشنهاد میگردد و با نظرات بهتر برادران ارجمند رزمندگان انشاءالله بتوانیم به حق و حقوق قانونی خودمان برسیم ./
هرچه تاحالا گفتنند همش حرف بوده و ذره ای عمل نکردند من بیش از ده ساله پیگیر بیمه هستم هرکسی یه قانونی برای خودش داره موسسه درمان بسیجیان درست کردن حق بیمه بیشتری را از رزمندگان میگیرد نسبت به حال خویش فرما تبلیغ می کنند ر زمندگان را بیمه کردیم نمی گویند پول بیمه را خودشان پرداخت میکنند مسئولان خسته نباشید برای خودتان یه کم اسپند دود کنید چشم نخورید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi