شناسه خبر : 53335
دوشنبه 01 خرداد 1396 , 10:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خیز روزنامه‌های حامی دولت برای حذف یارانه 14 میلیون نفر


در حالی که دولت در هفته‌های منتهی به انتخابات، اقدام به برقراری یارانه قطع شده شهروندان کرد، روزنامه‌های حامی دولت پس از انتخابات زمزمه حذف یارانه 14 میلیون نفر را پیش کشیده‌اند.
روزنامه‌هایی مانند اعتماد، وقایع‌اتفاقیه، فرهیختگان و... به بهانه توجیه مرکز پژوهش‌های مجلس، از «لزوم حذف یارانه 14 میلیون نفر نوشتند.»
یادآور می‌شود چند شب مانده به انتخابات پیامک‌هایی به شهروندان در مناطق ارسال شد حاکی از اینکه یارانه آنها مجددا برقرار شده است. یارانه این عده چندماه پیش بعضا دو سه سال قبل حذف شده بود.
دولت همچنین بعد از عید اقدام به افزایش دریافتی مستمری‌بگیران و بازنشستگان و کارگران و فرهنگیان کرد حال آن که در 3 سال گذشته مخالف جدی این اقدام بود.
برخی مدیران ارشد دولت دادن یارانه را مصیبت عظما و شب عزا عنوان کرده‌اند.

اینستاگرام
این احمق هامگریارانه رابرای مدیریت کردن انرژی توسط خودمردم نپرداختند؟!پس چراحق این ملت بی زبان را می بلعید؟!اقیمت حامل های انرژی را به قبل برگردانید...بعدیارانه به گوربابای مقصرش! رهبرعزیزم.مسئولین رازیرسوال ببرید.این ملت همانهایی هستندکه همیشه درصحنه هستندوامیدبه کرسی نشستن مسئولین همین ملت اند و.....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi