شناسه خبر : 53337
دوشنبه 01 خرداد 1396 , 15:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افزایش سن در از کارافتادگی تاثیر دارد

س - سلام . جانباز 20درصد هستم. 8 سال بعد از مجروحیت کمیسیون رفتم. 4 بار عمل جراحی روی ساق پایم انجام شد پلاتین گذاشتند بعد از چند سال در اوردم . گرافت استخوان انجام دادند . عصب پای چپم قطع شده بود ک عمل کردم . از ناحیه مچ پا محدودیت حرکتی دارم . ایا کمیسیون معیار مشخصی برای تعیین درصد دارد یا ب تشخیص پزشک هست؟لطفا اگه به کد میزان تعییت در صد جانبازی یا چگونگی تعیین درصد دسترسی دارید برای بنده ارسال کنید.
ج- تعیین درصد دارای آیین نامه مشخص است و تقریبا" برای همه عوارض و مجروحیتها درصد تعیین و کدگذاری شده است .
فصلهای آیین نامه بنا به ضرورت در کانال قرار گرفته و در ادامه هم قرار می گیرد.

 

س - جانباز 35%هستم.امسال یا تخفیف جانبازی تقاضای بازنشستگی گردم.سازمان مذکورحقوق من را بر اساس میانگین دو سال اخر محاسبه کرده.ایا نباید مبنای حقوق بازنشستگی اخرین حکم کارگزینی باشد.درضمن سن من ۵۲سال میباشد.
ج- اگر از قانون نحوه بازنشستگی جانبازان با استفاده از سنوات ارفاقی بازنشسته شده اید ملاک حقوق بازنشستگی شما آخرین حکم حقوقی خواهد بود در غیر اینصورت میانگین دو سال اعمال خواهد شد.

 

س سلام. چند سوال دارم،1
. ایا افزایش سن در میزان در صد جانبازی از ناحیه پا تاثیر دارد؟
2.سال 84 کمیسیون ماده 16 دستگاه را ملزم نمود پس از ده سال مدرک مرا لحاظ کند. اما دستگاه به جرم دادخواهی .؛رشته شغلی مرا بر خلاف قانون تغییر داد. حقدارتقا شغلی مرا . فوق العاده ویژه. برقرار نکرد.مانع از گذراندن دوره های الزامی بدو انتصاب شد . از ردیفی ک با الزام کمیسیون ماده 16 به من دادند فقط نام ان را یدک می کشم . کمیسیون از خود رد صلاحیت کرده!!دیوان عدالت هم گه ظلم می کند . چگونه از چ طریق اقدام کنم؟

ج-1-  افزایش سن مستقیما در درصد تاثیر ندارد ولی در ازکارافتادگی تاثیر دارد. هر چند عوارض جانبازان در تسریع ناتوانی و کم توانی  آنان موثر است و باید این موضوع به تصریح در آیین نامه پیش بینی شود.
2- مسیر پیگیری و احقاق حق ،  دیوان عدالت اداری است و مقنن برای تسریع در رسیدگی به شکایات جانبازان و احقاق حق کمیسیون ماده 16 را پیش بینی کرده است اگر این کمیسیون در دفاع از حقوق ایثارگران ناتوان است و نمی تواند به رسالت خود عمل کند مشکلی است که باید از طریق مجلس و کمیسیون اصل نود فکری برای آن کرد.

 

س - سلام بزرگوار بنده جانباز 30درصد ولیسانس حسابداری میباشم چرا بنیاد مرا استخدام نمیکند؟؟؟
مگر کسی که خودش جانباز باشد اولویتش چندمه

ج- همه دستگاههای مشمول ماده 2 قانون جامع خدمات رسانی که بنیاد هم جزو آنان است موظفند با دارا بودن مجوز جذب و استخدام سهمیه ایثارگران را اعمال کنند . جانبازان و آزادگان در اولویت اول سهمیه هستند.

اینستاگرام
سلام من بیست درصدم ودر کمسیون ازکارافتادکی شرکت کردم ومستمری مگیرم
وخالا امدم بیمه کارگران ساختمانی راپردلحت می کنم می خواهم بدانم
از نظر قانون اشکال دارد یا مستمری قطع می شود
سلام باید قانون درصد دادن تغییر کند واقعا بی عدالتی است در حق فرزندان جنگ...
در رژیم سابق برای معافیت اینقدر سخت نمی گرفتند که برای کمک به جانبازان جنگ این همه اراجیف بافته اند...
در تاریخ این لکه ننگ خواهد ماند که طرز رسید گی به داوطلبان دفاع مقدس چگونه بوده است...
نویسندگان این قانون(دادن درصد)روزی از این کارشان شرمنده خواهند شد...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi