شناسه خبر : 53341
سه شنبه 02 خرداد 1396 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتخابات را بردید اما اخلاق را...

درست است که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با پیروزی یک جناح خاص پایان پذیرفت اما همچنان سوالات اساسی بسیار زیادی بدون پاسخ مانده است که حامیان منطقی و فاقد تعصب شیخ حسن روحانی باید پاسخگوی آن باشند.

فاش نیوز-درست است که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با پیروزی یک جناح خاص پایان پذیرفت اما همچنان سوالات اساسی بسیار زیادی بدون پاسخ مانده است که حامیان منطقی و فاقد تعصب شیخ حسن روحانی باید پاسخگوی آن باشند.

1- کاندیدای مورد حمایت شما اخیرا اذعان کرده است که100 سال دیگر هم مشکلات حل نمی شود !آیا چنین کسی صلاحیت بدست گرفتن امور اجرایی سخت و دشوار که از قضای روزگار بسیاری از آنها در دوره نخست ریاست ایشان با همین دیدگاه و نگرش به وجود آمده است را دارد؟
 2-در دولت آقای روحانی، نجومی بگیرانی که حقوق 60 میلیون در ماه داشتند، ذخیره نظام نامیده شدند . برادر تنی آقای روحانی به اسم حسین فریدون، مفسد فی الارض شناخته شده اما هیچ برخوردی با وی صورت نگرفته است و ایشان همیشه وهمه جا حضور فعال دارند.

 3- آقای روحانی علی رغم صحبت های خود مبنی بر پذیرفتن نقدها، همیشه منتقدان دلسوز خود را تندرو، افراطی، بی سواد، بی شناسنامه، جهنمی، دلواپس عصر حجری، هوچی باز، تخریب گر و... خطاب کرد.
هنرمند ارزشی و محبوب روحانی که اینقدر بخاطر دعای ربنای شجریان دارد غصه می خورد، آیا عکس های شجریان را در بغل گوگوش هم دیده است؟
4- تمامی تلاش ها و دستاوردهای دانشمندان هسته ای که با دست خالی و با وجود تحریم ها، به غنی سازی 20 درصدی رسیده بودند، سیمان کاری، تعطیل و تعلیق کرد وعملا تمام مراکز هسته ای به موزه تبدیل شده است.
5- در دولت آقای روحانی، قراردادهای ننگین و بسیار خفت بار تری از گلستان و ترکمانچای منعقد شد که در آن چیزی جز خیانت به مردم ایران نبود، مثل قرارداد FATF و IPC و 2030 و..( رهبر انقلاب  فرمودند: ایران تسلیم سند هایی مثل سند ۲۰۳۰ یونسکو نخواهد شد، درحالی که دولت روحانی این سند را تصویب و ابلاغ کرده است)  در حالی که 2030یعنی به رسمیت شناختن همجنس گرا ها  در ایران که طبق این سند در ایران همجنس گرا ها می‌ توانند کلاس داشته باشند و این بسی شرم آور و آبرو بر برای ایران اسلامی است.
6- رهبری بارها تذکر داده بودند که آمریکا غیرقابل اعتماد است، اما شما خودسری کردید، خطوط قرمز نظام را که مورد تاکید رهبر بود، زیرپا گذاشتید و با کدخدا معامله کردید، معامله ای که سراسر برد برای دشمنان و سراسر باخت برای ملت ایران بود.
7- یکبار وعده ی صد روزه دادید، بعد از سه سال و نیم رخ در رخ مردم گفتید من کی گفتم صد روزه؟ دوباره بعد از چند روز رخ در رخ مردم گفتید برنامه های مدون صد روزه و چندماهه دارم، در مناظره هم وقتی قالیباف به شما گفت وعده صد روزه، باز هم با کمال وقاحت گفتید سایت ها دروغ گفته اند.
8- استقبال روزنامه‌ صهیونیستی ها آرتص از موضع روحانی در قبال پیام نوشته شده بر روی موشکهای سپاه را چگونه می توان توجیه کرد؟ روحانی می گوید: چرا موشک ها را در شهر های زیر زمینی نشان دادند. خب استاد! سایه جنگ با این اقتدار و قدرت نمایی از سر کشور دور شده است، نه با اظهار ضعف وزیر خارجه شما که گفته بود آمریکا ظرف 5 دقیقه می تواند تمام توان نظامی ما را نابود کند، یا ادعای اینکه روزگار امروز، دوره مذاکره است نه موشک .

9-  توهین روحانی به نیروهای مسلح و امام خمینی (ره( "روی موشک شعار می نویسند تا برجام را به هم بزنند" این جمله ای بود که حسن روحانی در مناظره جمعه ۱۵ اردیبهشت به زبان آورد. آیا می دانید جمله روی موشک چه بود و چه کسی آن را بیان کرده بود!؟
10- جمله روی موشک «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» بود که حضرت امام خمینی )ره) آن را بیان کرده اند. آیا حسن روحانی به امام معترض است؟ آیا روحانی خبر ندارد که اسراییلی ها به فرزندان خودشان آموزش داده اند تا روی موشک های اسرائیلی درباره محو اسلام و مسلمانان بنویسند؟ !مگر نه این است که این جمله تاریخی از بنیانگذار انقلاب اسلامی و از اهداف واقعی انقلاب ماست؟! آقای روحانی به کجا چنین شتابان؟!
11- حال با این اوصاف آقایان حامیان منطقی و فاقد تعصب شیخ حسن روحانی کمی هم منصف باشید بگذارید این مردم کمی به آرامش برسند، خدا را خوش نمی آید، به خدا اگر بفهمید امحای ۱۷۰۰تن سیب ‌زمینی به خاطر جلوگیری از افت قیمت یعنی چی!؟ مردم نون شب ندارند بخورند خب پخش می کردند بین مردم!
12- قرار بود هم چرخ سانتریفیوژ‌ها بچرخد هم چرخ اقتصاد، اما آقایان حامیان منطقی و فاقد تعصب شیخ حسن روحانی آیا چرخ اقتصاد می ‌چرخد؟ شرمتان باد کسانی که با اختلاس، دزدی و رانت خواری و دروغگویی به خون این شهیدان خیانت و به مدافعان مظلوم حرم توهین می کنید.
شرم تان باد که رهبری حرف های نگفته بسیاری از دولت روحانی دارد، از دروغ های بر جام گرفته تا تذکرات خصوصی در مورد وضع نگران کننده معیشت مردم .            
شرم تان باد که با عملکرد شرمگین تان دل مقام معظم  رهبری را به درد آوردید که معظم له فرمودند بابت بیکاری حاکم در کشور، شرمنده هستم!

اینستاگرام
مارکر بدست گرفته و بعضی ضعف ها را که در هر دولتی که تابحال وجود داشته روشن میکنید که چه . بروید ببینید مشکل کارتان از کجاست . مردم پسرخاله هیچکدام از کاندیدها نبودند ونیستند مردم وضعیت خود را مرور میکنند وبعد رای میدهند . کمی با فکر باز اندیشه کنید و وجدان را قاضی کنید متوجه میشوید چرا مردم به کاندید مورد نظرتان رای ندادند . فاش هم که این روزها فقط کامنت ها را سانسور یا دلیت میکند .
وقتی درخیابان وگذرزنان ومردان بی بندوباری دو میدیدم که باپوشش فجیع ومستهجن پارچه سبزوبنفش دستشان بودبه یاد خاطره 28مردادیها افتاده ازته دل آه کشیده وآرزومیکردم ننگ هموطنی بااین گونه افراد ..... به پیشانی هموطنای غیور وشهیدپرورانگ نمیخورد
سایت چرا این توهین چاپ میکنه ابنقدر از دست مردم ناراحتید لاقل به خاطر چند عدد رای اخلاق رو قربانی نکنید هرچند شما خیلی وقته دیگه همه چیزو قربانی افکارجناحی تون کردین این توهین ها ان دنیا هم جواب داره برادران ارزشی....
نمره اخلاق زیر صفر
حضرت مولا(ع) در روزهای جنگ صفین می‌شنید که یارانش شامیان را به خاطر نیرنگ بازی و خدعه‌ورزی‌شان دشنام می‌دهند. به آنان گفت: «من از این که زشت‌گو باشید ناخشنودم. ولی اگر کارهای آنان را بازگویی کنید و چگونگی آن‌ها را بیان کنید، سخنانتان راست‌تر و در بیان غدر رساتر خواهد بود. به جای دشنام دادنشان، بگویید: «خداوندا! خون ما و آنان را حفظ کن. بین ما و آنان آشتی برقرار فرما. از گمراهی نجاتشان بده تا حق را از نادانی بازشناسند و از کسی که سخن از سر ستم و تجاوز می‌زند، دوری کنند» (جرج جرداق ر الامام علی؛ صوت العدالة الانسانیه). ‏حالا شما با دشمن حرف میزنید یا با کسی که غیر از شما فکر کرده این الفاظ زیبنده سایت نبود
سلام برادر من ای بابا شما چرا این حرفها را نوشتید شما چرا خود را از ملت چدا میکنید بازی یکطرف برد و یطرف باید باخت داشته باشه دوم ما مشگلمان آنجاس که برای مردم راه نشان میدهیم من جانباز خودم چشم دارم عقل دارم میدانم به کی رای بدهم شما فکر برای خودتان بکنید شما حق ندارید از من جانباز نقل قول کنید مردم راه خوبی انتخاب کردن مملکت خود را دوست دارند رهبر خود رادوست دارند و ریس جمهوری خود را شماها بفکر خودتان باشید از دیوار جانباز کوتاهتر پیدا نکردید چرا با نردبان جانباز بالا میروید کم جاباز جانباز کنید من به شما رای ندادم و نمیدهم واسلام
جناب رزمنده رفیق دیروز که هنوز برای امثال مثل من عزیزی ...
حرف سنجیده و فهمیده بزن چرا ناسزا و تهمت ناروا به هموطن خودت میزنی .
یه مقدار خود دار باش .


انسان ها به ميزان "حقارتشان" "توهين" ميكنند

به ميزان "فرهنگشان" "عشق ميورزند"

و به ميزان "كمبودهايشان" "آزارت ميدهند"

هرچه "حقيرتر" باشند، بيشتر "توهين ميكنند" تا حقارتشان را جبران كنند

هر چه "فرهنگشان غني تر باشد"، بيشتر به ديگران "عشق ميدهند"

وهرچه "هويّتشان عميق تر باشد"، "محترمانه تر رفتار ميكنند"

به اندازه "دركشان" "ميفهمند" و به اندازه "شعورشان" به باورها و حرف هايشان عمل ميكند...

ز شاهی تا گدایی یک وجب نیست،اگر شاھی گدا گردد عجب نیست،

،اگر مَردی به مردی زندگی کن،
سرافرازی از این فرخندگی کن،

مشو ھرگز غلام و بندہ زر،
به درگاہ خدایت بندگی کن،

ویا در جایی دیگر خداوند به بندگانش میفرماید .


عالم ز برایت آفریدم، گله کردی
از روح خودم در تو دمیدم، گله کردی

گفتم که ملائک همه سرباز تو باشند
صد ناز بکردی و خریدم،گله کردی

جان و دل و فطرتی فراتر ز تصور
از هرچه که نعمت به تو دادم، گله کردی

گفتم که سپاس من بگو تا به تو بخشم
بر بخشش بی منت من هم گله کردی

با این که گنه کاری و فسق تو عیان است
خواهان توأم، تویی که از من گله کردی

هر روز گنه کردی و نادیده گرفتم
با اینکه خطای تو ندیدم، گله کردی

صد بار تو را مونس جانم طلبیدم
از صحبت با مونس جانت، گله کردی

رغبت به سخن گفتن با یار نکردي
با این که نماز تو خریدم، گله کردی

بس نیست دگر بندگی و طاعت شیطان؟؟
بس نیست دگر هرچه که از ما گله کردی؟؟!

از عالم و آدم گله کردی و شکایت
خود باز خریدم گله ات را، گله کردی..
همه اينها يکطرف واقعا عزيزان فکر کنيد ما ايثارگران و جانبازان زير 25درصد و رزمنده ها چگونه چهار سال ديگر را با اين مسئولين بي فکر بنياد تحمل کنيم . دلمان خوش بود شايد با امدن کانديداي جديد تغيير و تحولي در بنياد خصوصا در کمسيون پزشکي رخ بدهد و شاهد اخبار جديدي باشيم اما اينها در تجمع اسفند ماه اعلام کردند که ما هيچ ارزشي براي مسئولين بنياد نداريم و اب پاکي را روي دستمان ريختند .
خدا کند حداقل در رده هاي پايين دولت تغيير و تحولاتي انجام شود تا دل خانواده اين عزيزان ايثارگر خشنود شود و از حداقل هايي برخودار شوند
کسی که خود مدیر امنیتی نظام بوده امنیت را برای دو روز ریاست وکیاست زیر سوال میبرد . امنیتی که با خون هزاران شهید بدست آمده دولت ماکیاولیستی با خرج ار هویت وغیرت ایرانی بر تخت نشست. مردم مواظب امنیت باشید. بهوش باشید.
سلام ساقی عزیز شما که قسم خورده بودی پس چرا از کسی حرف میزنی که همه مردم این آب و خاکند آنکس که مطالب را نوشته چشم نداره ببیند که این همان مردمی است که داره توهین میکنه خودتان را همرنگ ملت کنید این راهکه شما میروید آخرش به ترکستان خواهد خوردجاده را عوض کنید برادران با مشگل روبرو میشوید از ما گفتن خود دانید
هیچ وقت اکثریت نشان دهنده حق نیست ،چرا که اگر بود مولا علی علیه السلام تنها ترین آدم بعد از رحلت پیامبرصلوات الله علیه نبود.
اللهم عجل الولیک الفرج.
بنام خدا
برادران گرامي فاش نيوز ما ايثار گران خود را رهرو امام خميني مي دانيم و يادتان هست که قسم خورد که به بني صدر راي نداده است ولي رياست جمهوري او را به خاطر راي مردم تنفيذ و سپس فرماندهي کل قوا را نيز به او سپرد(هر چند او قدردان امام نبود) از راي مردم به يکي از فرزندان انقلاب عصباني نباشيم و به سياستمداران اصولگرايي پيشنهاد کنيم که به آسيب شناسي عملکرد خود بپردازند تا ضمن رفع مشکلات با قدرتي دوباره در انتخابات مجلس و رياست جمهوري آينده شرکت کنند. در ضمن به آنها بگوييد ايثار گري امري اختصاصي به اصولگرايان نيست.
سلام. مگه اتفاقی افتاده؟! این توصیه رو باید سال 88 به فتنه گرانی می کردید که به قانون و رای مردم تمکین نکردند و حتی حرف رهبری رو هم زمین انداختند و با تحریک بی بی سی و وی او ای کشور رو به آشوب کشیدن. الان که اتفاقی نیفتاده و هم تبریکشون رو گفتن رقبا و هم ایراداتی رو که دیدن بدون جنجال دارن از طریق قانون پیگیری می کنند و قصدشان هم پیشگیری از وقوع بی قانونی در آینده است. نهایتا هم ره هرچه قانون بگوید تمکین خواهند کرد. این اشکال داره؟!
⭕️وزارت کشور با اعلام نتایج انتخابات، روحانی را پیروز انتخابات معرفی کرده است ولی چند سوال بزرگ همچنان باقی است:
⁉️چرا آرا همانند همیشه از ساعات اولیه شمارش آرا اعلام نشد؟
⁉️چرا مانند دوره های فبل، آراء شهرها و استانهای کشور اعلام نشد؟
⁉️چرا سه روز قبل وزیر کشور اعلام کرد بر خلاف معمول نتایج یکباره اعلام میشود و با مخالفت شورای نگهبان مواجه شد ولی باز هم آرا به صورت تقریبا یکباره و در دو نوبت کلی اعلام شد؟
⁉️چرا تا کنون شورای نگهبان نتایج را تایید نکرده است؟
⁉️چرا در خبر ساعت 14، سخنان سخنگوی شورای نگهبان پخش نشد؟ ⁉️صداوسیما چه چیزی را مخفی میکند؟
⁉️چرا صداوسیما در خبر 14 ابتدا اعلام کرد رهبری تبریک گفته است ولی ناگهان پیام رهبری در بخش خبر 14 خوانده نشد؟
⁉️چرا در پیام رهبری که ساعتی بعد در شبکه خبر خوانده شد، هیچ اشاره ای به نام روحانی نشده است؟
⁉️چرا رهبری در پیام بعد از انتخابات لب به تذکرات مهم گشود؟
⁉️و چرا در این پیام به حضرت امام زمان سلام داده اند؟
⁉️چرا تا کنون هیچ یک از مقامات کشوری و لشکری به روحانی تبریک نگفتند؟
⁉️چرا هیچ یک از نامزدها به روحانی تبریک نگفته اند؟
⁉️چرا نتایج جمعبندی شمارش آرای صندوقها در گزارش ناظران آقای رییسی با نتایج اعلام شده تطبیق ندارد؟
⁉️چرا نتایج گزارش ناظران شورای نگهبان با نتیجه اعلام شده تطبیق ندارد؟
⁉️چرا پنج میلیون رای مربوط به آقای رییسی فاقد مهر و نامعتبر خوانده شده است؟ چرا وزارت کشور تعرفه ها را مهر نکرده است؟
⁉️چرا در 150 روستای ایران صندوق رای نرفته و انتخابات برگزار نشده است؟
⁉️چرا در بسیاری از شعب به بهانه نبود تعرفه، رای مردم گرفته نشد؟
⁉️چرا صداوسیما هیچ اشاره ای به تخلفات گسترده و بی سابقه که در گزارش شورای نگهبان آمده است نمیکند؟

⁉️چه چیزی از مردم پنهان شده است؟

❗️کمی بیندیشیم
برای کسی که ميفهمد
هيچ توضيحی لازم نيست
و برای کسی که نميفهمد
هر توضيحی اضافه است
آنانکه ميفهمند عذاب ميکِشند
و آنانکه نميفهمند عذاب می‌دهند
مهم نيست که چه "مدرکی" داريد
مهم اينه که چه "درکی" داريد...
خدایا!
راهی نمیبینم! آینده پنهان است...
اما مهم نیست!
همین كافیست كه تو
راه را می بینی و من تو را...
سید سول از تقلب وتخلف میگوید اقای جنتی میگوید انتخابات در سلامت کامل برگزار شده رقبا مثل اقا رسول ناراحت بوند وحتی تبریک نگفتند دوم خرداد جوابتان را گرفتبد حالا هم همینطور ان رزمنده عزیز که کار را از شرم وحیا گذرانده و چنین توهینی کرده باید به ایرانی بودن خود شک کند این همه شور وشوق مردم را ندید از اقایان مسئول سایت تعجب میکنم اخلاق تان کجا رفته هرچیزی را نشر میدهید ازمن وشما که با ویلچر همدمیم ودنیا را از زاویه دیگری میبینیم این روشها بعید است خدا به همراهتان
برادری که با اسم هاشم 70 درصد نخاعی نوشتی و از خیلی چیزها متعجب شدی ولی این انتخابات را با سال 88 مقایسه کن بعد درباره خودت و حرف هایت قضاوت کن.
راستی این که گفتی تبریک نگفتند را چه باید نامید؟! خدا را مگر در روز روشن و در عصر ارتباطات ممکن است. دلم نمی آید بگویم دروغ که دروغ همان تقلب 11 میلیونی بود که گفتند و کشور را به این روز انداختند و عده ای از برادرانمان را از نظام ورهبری جدا کردند وبا خو به بیراهه بردند. ولی نام این را چه می توان گفت. بروید تاریخ بعد از انقلاب و انتخابات ها را مرور کنید و ببینید که چه کسانی تبریک گفتند و چه کسانی نگفتند. البته شنوندگان عاقلند و خود قضاوت خواهند کرد ولی شما چرا؟!

آیت الله جنتی: سلامت انتخابات را تایید می‌کنم ‌اما تخلفات انتخاباتی، چشمگیر بود/

آیت الله احمد جنتی در نشست هیئت رئیسه مجلس خبرگان:
سلامت انتخابات را تایید می کنم که خیلی خوب بود اما تخلفات بسیاری هم شد که بخشی از آن متوجه مسئولان بود که تخلفات بسیاری کردند./


و بطور حتم این شورا خبر دارند که اکثریت جامعه به آقای رئیسی رای دادند

اگر در این انتخابات تخلف شده باشد و ما پیگیر نباشیم و بیخیال شویم در تمامی انتخابات بعدی احتمال رخ دادن این شرایط وجود دارد چه تضمینی وجود دارد دولت در ۴سال دیگه باز مهندسی انتخابات را انجام ندهد؟

مابه نظرشورای محترم نگهبان احترام گذاشته وبه ان تمکین میکنیم.اما
ما نه لشگر کشی میکنیم و نه به خیابان ها میریزیم
ما در کمال آرامش مطالباتمان را از طریق قانون پیگیری میکنیم.

16میلیون جنگ طلب و متحجر تو انتخابات رای نیاوردند ولی شهر در امن و امانه...
8 سال پیشم 13 میلیون صلح طلب و متمدن رای نیاوردن 8ماه کشور به آشوب کشیدن


اعتراض آقای رئیسی وهوادارانش با 2 نیت لازم وضروری است :
1- در تاریخ بماند روحانی با چه روشهایی رای آورد
2-در تاریخ بماند راه قانونی اعتراض به نتیجه انتخابات چیست





اقایی که با نام رسول مینویسی پاسخ ما سانسور فرمودند درست مثل همه چیزتان که بوی انحصار طلبی میدهد نظردیگران را هم برنمیتابید از اینجامعلوم است حق با کیست جامعه پُر است از دکترهای بی‌سواد، از دانشگاه رفته‌های بی‌سواد، سیاسیون بی‌سواد.

انسانی که به شناخت خویش نرسیده باشد، بی‌سواد است،
هر چند تمام کتب دنیا را خوانده باشد.

اگر درونت پر از خشم، نفرت، خودخواهی و غرور، نژادپرستی، حسادت و زباله‌های دیگر است،
بدان‌که هیچگاه چیزی را نیاموخته‌ای،
بدان‌که هنوز رشد نکرده‌ای...
امام علی علیه السلام:
بزرگترین مصیبتها نادانی است.

عمروعاص به ابایزید:
دراین جنگ نه روی توان قشونت حساب کن نه روی خدعه های من .
فقط دعاکن که درسپاه علی مردان جاهل و نادان فراوان باشند!

ودیالوکی ماندگار ازفیلم مختار:

سخنان مختارثقفی درباره ی تزویر:

امروزمیخواهم به مصاف تزویربروم که بدترین

آفت دین است.

تزویربالباس تقواو دیانت به میدان می اید.

تزویرسکه ای دوروست که بر یک رویش نام خداوبرروی

دیگرش نقش ابلیس است.

عوام خدایش رامیبینندواهل معرفت ابلیسش وچه خون

دلهاخوردعلی ازدست این جماعت سربه سجود وایه خوان وبه

تظاهرمتدین.

تزویربه شماامان میدهد

پس ازغلبه شک نکنیدکه گردنتان راخواهدشکست.



آقای روحانی
قدرت را بردید اما اخلاق را باختید. شما سرهنگ نیستید اما حقوق‌دان هم نیستید و گندم نمایانه جوفروشی کردید.

فاش نیوز انقلابی است وانقلابی می ماند

ترجمه سوره والعصر...
با تشکر از شما که این‌گونه روشنگری کردید.البته برخی افراد متعصب و افراطی نمیخواهند این حقایق را بپذیرند. اما هر چه هست حقیقت است...و حقیقت تلخ است....امیدوارم با خواندن این مطالب که محض واقعیت است کمی به خود بیایند وشما را به ناحق دروغگو خطاب نکنند که رسوایی دولت بیشتر خواهد شد.با بستن چشمان هیچگاه حقیقت از بین نمیرود پس آگاهی و روشن بینی در این اوضاع بسیار نابسامان لازمه زندگی است.
درود بر آقای روحانی و رئیسی .برداران عزیز این حرفها رانزنید . هر دوی این بزرگوران از نیروهای مورد اطمینان نظام و رهبری هستند . آقای روحانی در زمان دفاع مقدس جانشین مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده است . او دلسوز رزمندگان و نیروهای نظام است وخدمات زیادی داشته است .از آقای ساقی خواهش می کنم این موارد را در سایت نگذارند تا باعث ناراحتی افراد نشوند سایتهای دیگر به اندازه کافی اعصابمان را خراب کرده اند.رهبری تاکید به وحدت نیروهای انقلاب دارند.متشکرم
باسلام به برادر عزیز اقا هاشم و اقای سید رسول ببینید برادان انتخابات یکطرف باخت دارد شما نباید دو یار رهبری به هم بدگوی کنید اینجا انقلاب باخته است کسیکه شورای نگهبان تاید کرده تمام است هیچوقت به یاران خود افرا نگوید این از انقلاب کنار است واسلام
تایید شده ؟!!!!
یا تهدید شده ؟!!!!
شما از خیلی موضوعات انگار بی خبرید؟
این عملکرد برای یک یار انقلاب است؟
امضای سند ننگین تر از کاپیتولاسیون، کار کردن بر روی مسائل جنسی از سن کودکی، حذف مفاهیم دینی و ارزشی . سرسپردگی در برابر غربی ها و ....
آیا ما ایثارگریم و این ها را می گوییم ؟!!!!!
وای بر عوام جاهل .....................
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi