شناسه خبر : 53344
دوشنبه 01 خرداد 1396 , 15:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بسیجی هم رزم تو که ۳۸ سال به فراموشی سپرده شده است!

چرا بعد از گذشت 38 سال از جنگ رزمنده دفاع مقدس هنوز هم به دنبال گرفتن درصد باشد و در عوض هر سال بر تعداد جانبازان جنگ افزوده شود آیا این موضوع به خاطر امتیاز و ارزشی است که امروز قانون به در صد می دهد؟!

فاش نیوز -  چرا بعد از گذشت 38 سال از جنگ رزمنده دفاع مقدس هنوز هم به دنبال گرفتن درصد باشد و در عوض هر سال بر تعداد جانبازان جنگ افزوده شود آیا این موضوع به خاطر امتیاز و ارزشی است که امروز قانون به در صد می دهد؟!

با تمام ارادتی که به جانبازان عزیز و ولی نعمتان انقلاب دارم اما باید بگویم این درصدی که اکنون به قانون تبدیل شده است بسیار مشکل دارد چرا که از نظر عقلی باور بر این است که باید امتیاز و ارزش را به مدت حضور رزمنده در جبهه داد نه درصد و خود این امتیاز دهی می تواند محسنات بسیار زیادی برای فرهنگ ایثار، شهامت و شجاعت برای آینده کشور داشته باشد.

به عنوان یک رزمنده در دوران جنگ تحمیلی به دلایل مختلف یا نتوانستم درصد بگیرم یا اصلا نخواستم، ولی الان با چشمان خود می بینم کسی که موظفی یا داوطلب در یک مدت اندک در جنگ بوده  توانسته بیشترین درصد را  با دریافت بهترین امکانات رفاهی زندگی بدست آورد و فرزاندان اش با ضریب هوشی بسیار پایین از بالاترین مدارج علمی دانشگاهی و بورسیه خارج از کشور استفاده کنند.

 درعوض رزمنده ای که مدت زمان حضورش  در جنگ  به  اندازه  خود زمان جنگ است ولی نتوانسته درصد بگیرد و یا حتی نیروی عملیاتی بوده  و در این مدت زخمی و جانباز نشده  بود چه تقصیری دارد که امروز مورد کم لطفی مسئولان قرار می گیرد. در حالی که در دوران جنگ تحمیلی کم نبودند رزمندگانی که پرونده خود را  از بیمارستان بر داشته و از بیمارستان فرار می کردند و به خط می رفتند.

 تکلیف 2 میلون رزمنده را روشن کنید

 آهــــــــــای رزمـــــــــندگان دوران دفاع مقدس، مسئولان، فرماندهان و نماینده گان مجلس!

آیا می دانید برخی منتظرمرگ پیرمردان جنگ هستند؟

آیا می دانید بعد از ۳۸ سال برای من  و تو که مانند شیران روز و زاهدان شب، دشمن بعثی از نعره تکبیر آنها پا به فرار می گذاشت در سند راهبردی چه تصویب کرده اند؟  "به اماکن مقدسه و بهشت زهرا و گورستان گفتنه اند قبر مجانی در اختیارمان بگذارند"!

آیا بعد از۳۸ سال که از دوران دفاع مقدس می گذرد این حق من و تو است؟ اوف بر مسئولین.

دوستان رزمنده، همسنگران شب های عملیات، رزمندگان خستگی ناپذیر! متاسفانه ما را به حال خود رها کرده اند اما به امید خدا باید کاری کرد ولی ابتدا باید شورایی تشکیل داد و حق خود را گرفت چرا که حق من و تو و فرزندانمان گرفتی است، نه دادنی.

دوستان باید از همین امروز حق فرزاندان خود را فریاد بزنید و در سطح کشور کمیته عالی تشکیل بدهیم تا بتواند صدای ما  را به گوش مسئولان برساند و احقاق حق کند.

چرا همیشه در موقع تصویب قوانین برای ایثارگران و رزمندگان مسئولان مملکت داد بیداد می کنند که  بار مالی دارد؟ من خدمت فرماندهان بزرگ جنگ عرض می کنم دوستان هم بخوانند آقا محسن، آقا عزیز جعفری، آقا رحیم صفوی و دیگران! ایا شــــــــب های عملیات که لشکر تیپ و...... بسیجیان به خـــــــــط مستحکم کربلای ۴ و....... می زدند برای آنها  بـــــار جــــــــا نــــی نداشت؟.

 درد دل زیاد است و مجال کم اما از همرزمان بزرگوار درخواست می کنم که از همین امروز برای تشکیل شورای عالی دفاع از رزمندگان تلاش کنند.

 شاید فردا انتقادهای زیادی برای نوشتن این متن به بنده شود ولی خدا می داند بنده یک بسیجی هستم و تا آخرین نفس هم بسیجی خواهم ماند و از نوشتن این متن هم هیچ غرض و خدای ناکرده هوای نفس یا زیر سوال بردن حق جانبازان را ندارم.

 برادر جانباز عزیز! من با توهیچ مشکلی ندارم. حق حضرتعالی بیش از اینها است که باید به داده شود و این را بدان که اگر به تو ندهند اختلاس گران یا ذخایر دروغین انقلاب آن را می خورند.

من همان همسنگر و همرزم تو هستم که موقعی که جسم زخمی، نحیف و پراز تیر و ترکش خورد ه ات بر زمین افتاده بود بر دوش خود گرفته و کیلومترها آن را به عقب کشیدم تا بدست دشمن نیفتد.

 بسیجی هم رزم تو که ۳۸ سال به فراموشی سپرده شده است!

اینستاگرام
با سلام خدمت برادر رزمنده
در اینجا این نکته ضروری است تا بیان شود که :
اولا فرق است بین شهید و جانباز و رزمنده حتی اگر یک ساعت در منطقه عملیاتی بوده باشد
دوما این که ما هم قبول داریم که متاسفانه مسئولین تا بحال هیچ فکر و عمل درستی در مورد رزمندگان دفاع مقدس نداشته اند و اگر هم بوده بیشتر روی کاغذ آورده شده تا اینکه عملیاتی کنند
سوما شما فرموده اید که کسی که موظفی یا داوطلب در یک مدت اندک در جنگ بوده توانسته بیشترین درصد را با دریافت بهترین امکانات رفاهی زندگی بدست آورد و فرزاندان اش با ضریب هوشی بسیار پایین از بالاترین مدارج علمی دانشگاهی و بورسیه خارج از کشور استفاده کنند.
این صحبت شما تهمت است به جانبازان گرامی...
کدام بهترین امکانات رفاهی؟
کدام بورسیه با ضریب هوشی پائین؟
در حال حاضر به همان جانبازان 70 درصد هم چنین امکانات در شان خودشان را هم نمی دهند چه برسد با جانبازان با درصدهای پائین...
همیشه سعی کنید اول مسائل را بررسی کنید و بعد بازگو و انتشارش دهید
بر فرض مثال چند نفر هم بنا به دلایلی توانسته اند برای خود امکانات رفاهی مدنظر شما را فراهم آورده اند؛حال سوال اینجاست آیا اینها را خودش بدست آورده یا بنیاد به او داده؟ آیا این چند نفر را می شود تعمیم داد به همه جانبازان؟آیا فرق نیست بین جانبازان یک چشم و دو چشم نابینا با یک پا قطع و دو پا قطع و یک دست قطع و شیمیایی شده؟همه اینها برای خود مشکلات خاص خود را دارند...پس خواهشا مقایسه اش نکنید با خود جانباز و یا رزمنده؛چرا که هر کدام آسیب های خاص خود را دارند...
در آخر باید ذکر کنم تا بحال هر قانونی برای ایثارگران ذکر شده بدون ذکر منبع مالی دقیق است و قوانین زیادی معطل مانده اند...
ان شاءالله امیدواریم در این سال جدید قانون خدمات رسانی به ایثارگران و سند راهبردی رزمندگان عملیاتی صددرصدی شود
خداوند به شما اجر دهد
زنده باشي برادر رزمنده کشور و مملکت مديون شما و امثال جنابعالي هستند مردم قدر ميدانند اما کاري از دستشان برنمي ايد ....
مسئولين محترم تقاضا داريم به کهنه سربازان دفاع مقدس رسيدگي نماييد بخدا الان هم دير شده است
بسيج مدرسه عشق است و اين عزيزان عاشقان ملت شريف ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند بايد قدر دان باشيم
باسلام به برادران عزیز همسنگر ببیند برادان من یک رزمنده جوان 18 ساله برای وطن برای اسلام برای امام برای هرچیزی که بگوی رفتم جنگ کردم و 40 ماه در جبهه بودم آیا در این 40 ماه من از زندگی عقب افتادم یا نه آیا در این 40 ماه من شیمیای شدم یا نه همه را مدرک دارم پس چه کسی حقوق مرا خورده آیا روحانی یا آنکسی که مرا سازماندهی کرده وبه جبهه فرستاده و امروز میگوید شما متولی نداشتید که پیگیری کند چرا مگر من خودم به جبهه کرفتم مگر من دمبال شیمیای نیامدم آیا دکترهای شما به من نگاه کردن که ببینند من چه دردی دارم از برادران سپاه خودم صوال دارم مگر شما متولی من نبودید اگر حقوق مرا ندادید شما ندادید پس چرا به گردن دیگران انداختید آیا من در بهترین زمان زندگی در 40ماه چقد از زندگی عقب ماندم امروزه پول داروهای مرا بچه هایم پرداخت میکنند حالا شما به من بگوید چکار کردین هروقت آمدیم گفتیم مارا معرفی کنید به دکتر گفتید باره مالی دارد گفتیم بیمه گفتید قانون نداریم گفتید بیاید راهپیمای گفتیم چشم پس برادران مشگل از طرف شما است ما ملت مشگل نداشتیم حالا امروز بداز 28 سال چیزی میدهید بدید نمیدهید ندید ماکه عمرمان تمام شد ولی این راهش نبود ونیست که من در جنگ مجروح بشم که بچه من با کارگری پول آن را پرداخت کند
برادررزمنده به خدای احدو واحد به ارواح شهدا به من جانبازبسیجی با40 ماه جبهه وچندین عملیات خط شکن بودم 5/درصد داده اند 34ناه جبهه منو برداشتن 6ماه توی پرونده مانده اونم هرسال مقداری ازش کم می کنن یک ریال حقوق ومستمری نگرفتم بعداز 38سال .هیچکس به فکرمانیست ما ازتهت پوششی های کمیتته امداد وبهزیستی هم فقیرتریم مسولیین فقط رقابت پست ودرجه ومقام هستند ما مهره های سوخته دفاع مقدسیم ..به امید روزی که مسولین بفهمند که ما میفهمیم جکاره اندودنبال چی هستند اما به خاطر شهدا زجرمیکشیم ولب باز نمی کنیم .
حتی حاضر نیستند بخش هایی از سند حمایت از رزمندگان که بار مالی ندارد را اجرا کنند
دو صد گفته به نیم کردار نیست
بعضی افراد تا تن سالم دارند و مشکل روحی و روانی ندارند بی خیال معنویات می شوند شاید روزها بگذرد علاوه براینکه خبری از اعمال واجبات در خانواده این گروه به چشم نمی خورد حتی نام معبود خود را هم فراموش می کنند
اما به محض اینکه خود با عزیزی از آنها مریض میشود چنان دست دعا می شوند که کسی نداند فکر میکند از صالحین و قدیسین می باشد نماز شب می خوانند و نذر گرفتن چند ماه روزه و سیر کردن چند صد فقیر و زیارت '............
ما ررمندگان هم اگر نبودگرامی داشت روز سوم خرداد فتح خرمشهر و سی و یکم شهریور شروع جنگ جنگ تحمیلی کسی حتی یادی هم از ما نمی کرد
نه نماز و عبادت گروهی که اشاره کردم در درگاه خدا مورد قبول واقع می شود و نه تعریف و تمجید مسولین در بعضی از ایام سال از رزمندگان باعث دلخوشی و دست مریضاد گفتن ما می شود
دولت مردان و نمایندگان مجلس بدانند که دو صد گفته به نیم کردار نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi