شناسه خبر : 53347
دوشنبه 01 خرداد 1396 , 15:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تولد و شهادت در یک روز

به یاد شهید مدافع حرم « هادی جعفری »

«هادی جعفری» در 3 فروردین ماه 1365 در شهر آمل چشم به جهان گشود. مرحله نخست برای گذراندن دوره کارشناسی ارشد در کشور استرالیا به صورت بورسیه را، قبول شد و جزء 3 نفر راه یافته به مرحله دوم بود، ولی به خاطر خانواده انصراف داد.

بعد از اتمام دوره کارشناسی، به دنبال استخدام در قرارگاه خاتم الانبیاء رفت و بعد از یکسال تلاش مهرماه سال 91 به استخدام این قرارگاه در تهران درآمد. هادی با یکی از دوستان خود موشکی را طراحی و تولید کرد که برای اجرا پرتاب شد و 27 داعشی را به هلاکت رساند.

بالاخره در 3 فروردین 1394 ساعت 2:30 الی 3 بعدازظهر بود که یک فروند پهباد آمریکایی، کارگاهی که او به همراه دوستش در آنجا مشغول کار بود، بمباران کرد و به شهادت رسید.

بخشی از وصیت نامه شهید:

اینک که جنگ میان حق و باطل، به اوج خود رسیده است و سردمداران کفر هر چه بیشتر می کوشند که اسلام را از صحنه گیتی محو و حکومت الله را بر اندازند، نوبت من مسلمان می رسد که هر آنچه در توان دارم، برای مقابله با دشمن بکار برم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi