شناسه خبر : 53352
دوشنبه 01 خرداد 1396 , 19:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما همان هاییم که از پشت میز مدرسه...

محمد یعقوبی- من هم از آن رزمندگان دوران دفاع مقدسم که هیچ گونه امتیازی تا کنون نگرفته ام!

 حدوا یک سال ونیم هم سابقه جهبه دارم. شدیدا دلگیر وتاراحتم. چرا ؟ چون هیچ گونه امتیازی برای اینگونه افراد که مثل من از نوجوانی و جوانی شون گذشتن و رفتن و مثل خودم با دستکاری شناسنامه سنم را به  15 سال رساندم.

 دیدم گفتن قدت کوچکه، با زیرکی پشت پنجره توصیح لباس شن وسنگ جمع کردم گذاشتم زیر پام که قدم بلند نشان بدهد. بله من و امثال من اینگونه رفتیم وبه دروغ هم می گفتیم آموزش دیده ایم که مستقیم ببرنمومون خط مقدم.

 چقدر حتی پول گرفتن عکس هم نداشتیم که مجبور شدیم از عکسی های کنار دیوار ارزان سیاه و سفید وگاهی هم عکس از همدیگر قرض می کردیم. پولش نداشیم.

بله ما آنگونه رفتیم ولی الان شدیدا" دلخور مسئولین نظام هستیم. چرا اینقدر بی توجهی رزمنده حاج محمد یعقوبی لشگر 57 لرستان گردان شهدا وکمیل وگردان محرم دورود در چندین عملیات ازجمله تک دربندی خان عراق کربلای 4 و5 وبیت المقدس 4 ومرصاد حضور داشتم.

 فقط از مسئولین دلخورم شدیدا" چون خیلی امثال من هم زیادند. من جزی از آنهایم و تقاضای حل مشکلات اینگونه رزمندگان را از شخص رهبری دارم. بعد از جنگ باید یه فراخوان جمعی می دادند ودستور اول همایش حضوری وملاقات باایشان وبعد دستور رسیدگی ویژه برای حل مشکلاتشون.

 چون خیلی ها از پشت میز مدرسه بلند شدن و با هزاران مشقت و غیره به جهبه رفتن. پرونده من در ل 57 لرستان است. برید بررسی کنید. ضمنا بعضی از رزمندگان هم با فراخوان و اعزام به جبهه بعد از قعطنامه به جبهه رفتن ولی بخشنامه می گوید تا تاریخ 5 شصت و هفت مورد قبوله. پس حق آنها هم پایمال شده. آن هم منطقه جنگی بوده. چرا حساب نشده؟ شرافتا" پخش کنید تا به گوش رهبر برسد.

سپاسگزارم

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
من تو سیزده سالگی کپی شناسنامه ام و دست کاری کردم رفتم ولی حیف به این مسئولین بی درد و بی ... که پشت میز نشستند وفقط دستور صادر میکنند رزمنده جانباز و بسیجی ارتشی و غیره هم به امان خدا ول کرده اند و بیت المال رو بیت الجیب کرده اند به خدای احد و واحد قسم اگه یه گوشه چشمی از طرف رهبرم سید علی اشاره باشد پوزه نحسشان رو به خاک میمالم که ببینند اگه ماها نبودیم ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi