شناسه خبر : 53377
سه شنبه 02 خرداد 1396 , 15:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان دکتر جلیلی برای تشکیل دولت سایه

دفتر دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی طی یک فراخوان عمومی در قالب اطلاعیه ای از متخصصین و صاحب نظران در جهت شناسایی مشکلات واقعی مردم و ارائه راه حل برای آنها خواستار درخواست همکاری با کارگروه های تخصصی تشکیل شده از سوی وی گردید.

دفتر دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی طی یک فراخوان عمومی در قالب اطلاعیه ای از متخصصین و صاحب نظران در جهت شناسایی مشکلات واقعی مردم و ارائه راه حل برای آنها خواستار درخواست همکاری با کارگروه های تخصصی تشکیل شده از سوی وی گردید.
دفتر دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی طی یک فراخوان عمومی در قالب اطلاعیه ای از متخصصین و صاحب نظران در جهت شناسایی مشکلات واقعی مردم و ارائه راه حل برای آنها خواستار همکاری با کارگروه های تخصصی تشکیل شده از سوی وی گردید.
 
به گزارش رجانیوز متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
اینک که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شور و نشاطی مثال زدنی به اتمام رسیده است؛ باید بیش از هر زمان دیگر نسبت به مشکلات واقعی و اصلی مردم توجه داشت و این مهم محقق نمی شود مگر با عزم و اراده ی عمومی آحاد مردم و مسئولان.
 
در این راستا، پس از انتخابات سال 92 تلاش شد تا با کمک کارشناسان، صاحب نظران و متخصصین در عرصه های مختلف، با تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های گوناگون از جمله در: فرهنگ، سیاست خارجی، اقتصاد، کشاورزی، مسکن، صنعت، بانکداری، شفافیت و مبارزه با فساد، دیپلماسی اقتصادی، نظام سلامت، ورزش، فضای مجازی و ... مشکلات واقعی مردم شناسایی و در گام بعدی نسبت به ارائه راه حل آنها مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی پاسخ عملیاتی و مناسب تهیه شود.
 
نظر به اینکه بسیاری از عزیزان به ویژه در ایام انتخابات با  ارسال برنامه های تخصصی تقاضای همکاری با این کارگروه ها را داشته اند؛ جهت ارتباط با  آیدی تلگرام @goftemanenghelab1396 یا ایمیل goftemanenghelab@chmail.ir اقدام فرمایید.
 
روابط عمومی دفتر دکتر سعید جلیلی

 

اینستاگرام
سلام دولت سایه منظور چیه کمی باز کنید اگر دولت است که داریم اگر چیزی دیگر است بنویسید تا ما بدانیم دولت سایه یعنی زیر نظر کدام دولت باشه آیا دولت آقای جلیلی ریس جمهوری دارد یا ندارد آیا رهبر را قبول دارد یا نه ایران مگر چند تا دولت داره باز جناب ریسی دولت بخواد شاید ولی جلیلی که نبود پس چرا دولت تشگیل میدهد از کسانیکه اطلاعات دارند مارا روشن کنند در سایه دولت یعنی چی پایتخت کجا باشه ممنون
این کارها چیه این عمق کینه رو به اعتدال میرسانه اما مردم دلشان به لبخند مولایشان سید مظلوم سیدحسن خوش هست
عرض سلام واحترام،ضمن تشکرازبروبچه های فاش نیوز که دراین مدت باآگاهی دادن شورانتخاباتی رادوچندان کردند،اما مدتیست دست ازپیگیری حقوق ایثارگران کشیده وانگارنه انگارکه سه ماه اززمان برنامه ششم سپری شده ولی خبری ازاجرای آن درحوزه ایثارگران نیست.مستدعی است پیگیری فرمایید.خصوصأازطریق اعضافراکسیون ایثارگران.ممنونم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi