شناسه خبر : 53445
شنبه 06 خرداد 1396 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قلمت بشکند ای تاریخ... اگر ننویسی

این متن رو بخونید حرف دل خیلی از ماها هست:
 
نویسنده محمد بهنامی نیا: قلمت بشکند ای تاریخ... اگر ننویسی سرزمین فرزندان روح الله به دست اپوزیسیون ها افتاد. اینجا بسیجی می رود جان می دهد تا آن کس که نظام را هم قبول ندارد بتواند در امنیت بخوابد... ؟


اینجا حتی زیارت تربت شاه شهیدان را هم عرب پرستی می دانند ولی با خیال راحت کوروش می پرستند؟


قلمت بشکند ای تاریخ...اگر ننویسی که همت ها، باکری ها و خرازی در این مملکت جان دادند تا ظریف و عراقچی و تیم نیویورکی ها در سالهای جنگ در آمریکا تحصیل کنند و حالا عزت ملی که با خون هزاران شهید بدست آمد را به راحتی بفروشند...؟

اینجا جوانان 20 ساله به جنگ داعش می رود و جان می دهد تا فیلم ساز کشورش با پول اسپانسرهای داعش فیلم سیاهی از مملکتش بسازد واز دشمنان اسکار و خرس طلایی بگیرد... ؟


قلمت بشکند ای تاریخ... اگرننویسی از سرفه های خونین جانبازان شیمیایی که روز وشب بر روی تخت جان می کند تا مبادا چهره دخترکی بی حجاب روحش را آزار دهد... تا مبادا دل دخترک شهید مدافع حرمی بشکند... ؟


قلمت بشکندای تاریخ... اگر ننویسی از آن مادر شهیدی که دستفروشی می‌کند...اگر ننویسی از آن شهدای مدافع حرمی که شناسنامه مهاجر افغانی درست کردند تا کسی نگوید بخاطر پول می روند...؟

قلمت بشکند ای تاریخ... اگر ننویسی که اینجا پرچم عزای حسین را آتش می زنند ولی دو سال بعد،مسئولان اپوزیسیون حاضر ادعای رفع حصرو شتر دیدی ندیدی می کنند...؟


قلمت بشکند ای تاریخ... اگر ننویسی که اشک ریختن رهبر در فتنه 88 حماسه 9 دی را بوجود آورد...؟


قلمت بشکند ای تاریخ... اگر ننویسی اینجا دانشمندانش را ترور میکنند و دستاوردهای آنان را بتون کردند... ؟


قلمت بشکند ای تاریخ... اگر از ساده زیستی رهبرش ننویسی، رهبرانقلابی اش دست می دهد تا مبادا دست دوستی به دشمن بدهد! اینجا رهبرش با صندلی و قبای قدیمی برای فرزندان سرزمینش دل می سوزاند و کار می کند اما عده‌ای حقوق چند میلیونی و حق اوقات فراغتشان از قلم نمی افتد؟


قلمت بشکند ای تاریخ... اگر جیغ های آرمیتا و علیرضا را فراموش کنی... قلمت بشکند اگر ننویسی اینجا هواپیمای مسافربری ات را با موشک می زنند و تحریمت می کنند و هزاران نفر از هموطنانت تاوانش را با جان می دهند ودر مقابل لیبرالهای کشورت با آنها دست می دهند و لبخند می زنند و آنها را مودب و باهوش می خوانند؟


همه این اتفاق ها می افتد آن هم در امنیت و آرامش! و در آخر حزب الهی و انقلابیون مدافع وطن و نظام می شوند تندرو و بزدل! راست می گویند این همه تند روی و ساخت موشک به چه درد می خورد!؟ پراید و پیکان را بچسب با آبگوشت بزپاش!


اینجا صدقه سری امنیتی که اول خدا، دوم عنایات امامان معصوم و سوم قدرت سربازان انقلاب دامنش هستند پول سفر به دیسکو های آنتالیا و جزایر ترکیه فقط چند برابر بودجه های عمرانی مملکت است. واز نذری و هیئت و اربعین امام حسین انتقاد می کنند که شکم نیازمندان را سیر می کند.. وگرنه آقازاده های پورشه سوار که در صف نذری نمی مانند...


قلمت بشکند ای تاریخ... اکر از تراژدی های بچه بسیجی ها و هیئتی ها ننویسی!... اگر از بغض های امام عصر در شبهای تاریک چاه جمکران ننویسی...


قلمت بشکند ای تاریخ... اگرننویسی از هنجارشکنی عده‌ای در شهر امام معصوم و توهین به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام؟


قلمت بشکند اگر ننویسی تنها وصیت شهدا حفظ حجاب بوده ولی این روزها.... بگذریم... از هق هق های شبانه مادران شهید، جانبازان، بسیجی ها فرزندان شهدا... می گذریم...از بی احترامی ها بگذریم... اما از خائنین به شهدا و کشورم هرگز....


  چرا که این مملکت صاحب دارد و روزی با ذوالفقار جدش مرتضی علی (ع) به خون خواهی از حسین ( ع) و مادرشهیده اش قیام خواهد کرد، از اشک های او نمی گذریم، نه نمی گذریم. رزمنده داوطلب27ماه جنگ موج گرفته و بدون دفترچه بیمه درمانی که بالای 20 سال استکه ازادبه متخصصین اعصاب و روان میروم چرا چرا چرا ؟؟؟

اینستاگرام
بهتر نبود از خودت چیزی می نوشتی ؟ این مطلبت سراسر کپی از یک سایت دیگه است .
آقاشهرام گل ایراد بنی اسرائیلی نگیرید برادر.شمابااصل نوشتارمشکل دارید . من بی طرف می گویم شما آزاد آزادید می توانید نوشته بالارا بدون منبع وماخذهرچه می توانید انتشار دهیدوبه همه دنیا ارسال کنید . فقط وفقط ایراد بنی اسرائیلی نگیرید.
مومن بی نام آقا شهرام که حرف بدی نزده ... زده ؟ اگه زده بگو چرا زده ؟ خوب بهتر نبود منبع مطلب ذکر می شد . اصل مطلب در هزار تا سایت دیگه هم هست و لطف کنید از فلسفه انگ و تهمت دهه شصتی که گویا در اصل وجوبی شماست خود داری کنید .
در نهایت با نگاه عاقل اندر سفی به مردم نگاه نکن خودت قانون کپی رایت رو رعایت نکردی بعد از راه نرسیده دنبال انگی ...........
قلمت بشکنه تاریخ اگه به زور زورگویان بنویسی و یا با ضرب پول پولداران و گفته های پولی بنویسی، شکسته های قلمت بسوزه اگه ننویسی در دادگستریها چطور مردم رو میسوزونن و حق رو به حق دار نمیدن به پولدار میدن و یا به آشنادار ، خاکستر قلمت رو باد ببره اگه ننویسی طرف حتی فیلم ارائه میداد ولی کسی نگاه نمیکرد . دستت بشکنه تاریخ نویس که نتونی قلمی دست بگیری اگه ننویسی جاییکه کاغذ بازی باشه کاغذ به دروغ سیاه شده رو بیشتر از فیلم واقعی قبول دارند. رهبر بنده خدا یه نفره هواسش رو به مرزها جمع کنه ، به مسولین جمع کنه ، جواب کرکری و رجز خونی دشمنان رو بده ، یا بلند بشه به تمام ادارات ما سرکشی کنه ؟ کتاب تاریخ نباشه که بخوای توش بنویسی که پرونده منکراتی 3 ماه میره تحقیقات و دو ماه طول میکشه که 8 تا پله رو بیاد پایین بره شعبه دیگه ....
سلام. دعوا نکنید عزیزان. قانون کپی‌رایت مال چیزای پولیه. نویسنده‌ی مطلب بالا برا پول ننوشته. کپی کنید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi