شناسه خبر : 53447
شنبه 06 خرداد 1396 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آنکه حتی به دنیا نیامده بود، چگونه مرا بفهمد!

بهرام- من در جوانی رفتم جبهه و از حقوق کل جامعه دفاع کردم و در زندگی روزمره عقب ماندم و امروزه مشاهده می کنم حقوق خودم پایمال شده. من که به جبهه رفتم تا از حقوق و ناموس خود و مردم دفاع کنم، امروز حقوق و ناموس خودم در خطر است.

 یک نفر آمده در پشت میز بنیاد نشسته. در حدود بیست سال از من کوچک تر که آنوقت من در جبهه بودم. این آقا حتی به دنیا نیامده بوده. این آقا چطور میتواند درد مرا بشناسد که دردی دارم؟ جواب بدهد؟ درد بچه های جنگ از اینجا شروع می شود تا آخر.

  بعداز 28 سال من نمیدانم حقوقی دارم یا خیر؟ بازنشستگی دارم یا خیر؟ آیا من 36 ماه در جبهه بودم. نباید به من حقوق بدهند؟ نباید من بیمه داشته باشم؟ چطور من از جهاد و شهادت پشتیبانی کنم؟ حقوق خودم پیمال شده. من برای همین به جبهه رفتم حالا می بینم از همه اول حقوق خودم پیمال شده.

 اگر میخواهید مردم در خط رهبری باشد، اگر می خواهید جوان ها در راه باشند، حقوق رزمندگان را یک به یک  پرداخت کنید و تشکر که در حقوقشان کوتاهی شده  و از شعارهای که ریا دارد خارج شوید.

من دوست دارم به بسیج رفته و با دل در جلسه بسیج شرکت کنم نه ریا کاری باشه. مردم انقلاب خود را دوست دارند. سپاه خود را دوست دارند ولی وقتی من می بینم حقوق خودم ضایع شده، دل خودم رضایت نمیدهد در اینجاها شرکت کنم.

بیایید پاکسازی را از داخل خودمان شروع کنیم ببینم حقوق کدام بسیج رفته و در گردن ما حق داره. آن را پرداخت کنیم تا مردم دوباره به ما روبیارند

واسلا م

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi